Yeni Dönem Sanat Edebiyat Dergisi
“Yeni Dönem” adlı bir sanat ve edebiyat dergisi çalışmalarımız sürüyor. Ürünlerinizle dergimize katkı sunmanız dileğiyle sevgiler sunarım.
(Yeni bir dergi sizinle birlikte yol almak ister )
Yeni D Ö N E M
dil
sanat
edebiyat
felsefe
toplumbilim
halkbilim
AYLIK KÜLTÜR, SANAT VE EDEBİYAT DERGİSİ Yıl: sayı:
Çağdaş bir toplum yaratmak ve insanlığın evrensel değerlerine ulaşmak, ancak, kendi kültür değerlerine sahip çıkan ve onun üzerinde yükselmeyi başaran bir toplum tarafından gerçekleştirilebilir. Bizler insanlığın evrensel değerlerinin oluşturulması ve geliştirilmesinin, farklı kültürlerin bu değerlere yapacağı çeşitli katkılarla mümkün olacağına inanırız. Bu nedenle bizler, ne sadece batıda oluşmuş değerlerin basitçe aktarılmasını, ne de bunları yok sayarak, kendi değerlerinin abartılmasını doğru bulur; kendi kültürümüzü abartmadan, onun içine kapanmadan, ama onun olumlu eleştirisi üzerinde yükselerek, diğer kültürlerle buluşmayı doğru buluruz. Bu olayın gerçekleştirilmesinde, okulların bulunduğu yerlerdeki sivil toplum örgütlerinden ve yerel yönetimlerden yeterince yararlanmalıyız.
e-posta: [email protected].
e-posta: [email protected] adresine ürünlerinizi gönderebilirsiniz.
Taki Akkuş
İkinci sayımız Nisan 2015 çıkacak.
İkinci sayının dosyası "Köy Enstitüleri" tarihi aydınlatanlar. Enstitüleri kimler neden kapattılar. Yanında "Şiir", "Öykü", "Felsefe", "Toplumbilim," "Halkbilim", "Kitap tanıtımı," "Deneme," "Resim," "Karikatür," ve "Portrelerden" oluşacaktır
Ürün gönderecek arkadaşların. Özgeçmişlerini, tel No: dergi iletişim adreslerini, bir adet fotoğraf göndermeleri dileğiyle sevgiler.
Eposta: [email protected]