- 844 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ZULMÜN ABÂDINDAN MEDET UMAN ÂHİRİ BERBÂDLAR.
Avrupa’daki ırkçı saldırıların, Ortadoğu, Uzakdoğu, Afrika başta olmak üzere dünya genelindeki asimilasyonların, katliamların, kısacası, işledikleri insani suçlara biçilmiş kılıf adıyla “İslamofobi”nin nedeni, İSLAM’IN ANLAŞILAMAMASIYMIŞ.
Bak sen şu işe!...
Sana kimse zorla “Müslüman ol.” demedi ki! Hem sen neyine itiraz ediyorsun İslam’ın?
Okyanus dibinde yaşayan en küçük böceğe kadar haberin var, yiyeceklerin genlerini değiştirmeyi başarmışsın, zavallı hayvanları kobay olarak kullanıp kedinin kafasını köpeğe, ineğin yarısını ata takabiliyorsun, mikro çiplere milyarlarca bilgiyi sığdırabiliyorsun, dünyayı yüzyıllık iğrenç planlarınla kana buluyorsun, koca kıtaları sömürmeyi beceriyorsun, uzayın haritasını bile çizmişsin, ha bire gidip geliyorsun, uydularla orayı çöplüğe döndürmüşsün de bir tek zahmet edip Kur’an ne emrediyor, Muhammed Mustafa (s.a.v.) ne diyor, şu İslam’ın içyüzü nedir diye mi merak edip araştırmadın?
Hayır, sen İslam’ı anlayamadığından değil, faşist düşüncelerinin esareti altında, sadist duygularını tatmin etmek ve Müslümanlığı yeryüzünden silmek için vahşileşiyorsun.
Şayet Müslümanlar azıtmış küffarın şu katliamlarının hesabını masum - suçlu demeden almaya kalkışsaydı kaçacak delik arardınız. Ancak, bizim dinimizde “Haksız yere adam öldürmek, malına ve menfaatine saldırmak, fitne tohumları ekmek, güvenliği zafiyete uğratmak, kin duyup öç almak yok.”
Şimdi bu esasa güvenip de rahatlama. İnşallah, çok yakında bir gün, Müslümanların gaflete düşmüş çoğunluğu, gerçekten de dinini yaşamaya başlarsa “kısas” hükmünü uygular ve Allah’ın size olan vaadi yerine gelir. O gün vay halinize!
Evet, bardak dolmak üzere. Son damlayı eklemek için birbirinizle yarışmayın.
İSLAM’I ANLAYAMAMAN BİZİM SUÇUMUZ DEĞİL; SEN İNSAN OLMAYI ANLA YETER!
Zira tahrif edilmiş kitaplarınızda bile şöyle yazıyor. “Öldürmeyeceksin!” Bunu da mı okumadın?
Okudun da işine mi gelmedi? Kendi vicdan kitabında yazan vahşilik, çıkarlarına daha mı çok uyuyor? O zaman, koş belâna ve kavuş cehennemin intikam narına!
Sen ne yaparsan yap, elbet Yüce Allah nurunu tamamlayacaktır. Yeter ki gaflet perdesini üzerimizden çeksin ve İslam’ı muzaffer kılmak için bizleri bu yolda nefer eylesin. Âmin.
Mücella Pakdemir
02.12.2014
x
YORUMLAR
Değerli mücellâ hanım. Yazmış olduğunuz makale gerçekleri dile getirmekle birlikte mükemmel bir yazı türü.
İçeriğine katılmakla birlikte, daha detaylı konuyu görebilmemiz inceleyebilmemiz için yardımcı olur düşüncesiyle Sayın Suat Zobu'ya ait bir yazıyı aşağıya ekliyorum.
Sayğılarımla.
Prf. Dr. Fritz Neumark’ın itirafı!
Prof. Dr. Fritz NeumarkAlmanya da Nazilerden kaçıp 1940-60′larda İstanbul Üniversitesinde görev yapan Türk dostu Prof. Neumark ile bir kısım öğrencisi Boğaziçi’nde geziye çıkarlar. Öğrencilerden biri profesöre sorar “Avrupa bizi neden sevmez? ”
Neumark şu cevabı verir:
Çok samimi olarak ifade edeyim ki Avrupalı, Türkleri sevmez ve sevmesi de mümkün değildir. Asırlardır kilisenin Türk ve İslam düşmanlığı Hristiyanlığın hücrelerine sinmiştir. Sebeplerine gelince:
1- Müslüman olduğunuz için sevmez; faraza laiklik şöyle dursun, Hristiyan olsanız da size düşman olarak bakmaya devam eder.
2- Sizler farkında değilsiniz; ama onlar şu gerçeğin farkındadırlar. Tarihten Türk çıkarılırsa tarih kalmaz. Osmanlı arşivi tam olarak ortaya çıkarsa bugünkü tarihlerin yeniden yazılması gerekir (ki biz buna Orta Asya Türkistan’da bulunan piramitleri ve Kazım Mirşan tarafından Ön Türkçe olarak çözülen yazıtları da ekliyoruz).
3- Avrupa pazarı idiniz, şimdi Avrupa’yı pazar yapmaya başladınız.
4- En az 400 yıl Avrupa’da sırtımızda, ensemizde at koşturdunuz. ( hangi 400 yıl? tabi ki Neumark burada Osmanlılardan bahsediyor )
5- Selçuklular Anadolu’yu, Osmanlılar ise Orta Avrupa ve Balkanları haçlı ordusuna mezar ettiler.
6- Sizi silahla yenemeyenler, kendilerine benzeterek hâkimiyet sağladılar.
7- Selçuklu ve bilhassa Osmanlı İslamiyet’i kabul edip yaymasaydılar, İslamiyet bugün belki sadece Hicaz’da varlığını devam ettirirdi. Kaldı ki VAHABİLİĞİ KURANLAR DA İNGİLİZ DOMİNYON BAKANLIĞININ ADAMLARIDIR.
8- Batı her yerde İslamiyet’i sapık inançlara kanalize etti. Kilise size kan kusturmaktadır ve sebepleri yukardadır.
9- Sizler gerçek hüviyetinize döndüğünüz an, Avrupa’nın refah ve medeniyeti yıkılır.
10- Yine sizler Avrupa’nın tarihi düşmanısınız ve daima düşmanı olarak kalacaksınız. (Bunu zaten ellerine geçen her fırsatta söylüyorlar. Anlamak istemeyenler ve AB kapılarında yüzsüzce dolananlar bizleriz)
Mücella Pakdemir
cok güzel bir yazı katılıyorum size.. inancsız insanlar zalim olur kendi dinlerinede inanmıyorlar zalimlik yapanın dini olmaz..zaten dini olanda zalim olmaz.. Allah gönderdigi dinlerinde yasak kıldıgı şeyleri yapyorlar.. onların dini yok aslında sadece kamuhle dinlerini kullanıyorlar.. dünya onlara kalacak sanıyorlar nemruta kalmadıkı dünya onlara kalsın.. saygılarımla...hayırlı kandiller.