Yazı yazmak, nefes almaktır...
Saçmalıyorsun dediler. Umrumda mı dedim. Yazmak, saçmalamaksa ben heran saçmalayabilirim. Ben, beni yazmadıkça nefes alamam. Bana beni anlatanı anlatmadıkça bu hasretle yanar kül olurum. Kul olamadığım halde külde olamazsam, yok olurum. Yazan ben kullanır mı deseler, her bende ayrı bir sen olduğunu anlatamam. Seni anlatmaya kıskandığımı dile vuramam. Hissetmedikçe hissetmek istediklerini yazarsın. Bazen harfler dile getirir seni , bazen cümlelerdir içinde hissettiklerinin karsılıgı. Ne anlatmak istiyorsun diye düşünüyorsun değil mi ? Korkup korkup sakladıklarımı söylemeliyim. Ben kimse değilim ama ben kendimde değilim. Peki ben kimim ? Nerdeyim, kiminleyim, niyeyim ? dilimden çıkanlar mı hayatımda olanlar ? yoksa bir türlü söyleyemediğim itiraflar mı hayatım olanlar ?
Acının hissedilmediği noktada acıyı yaşayan bir zavallı… duymasın kimse bu itirafımı. Coğu ya inkar eder yada halimden yararlanır. Ben, beni dinleyip yorum yapmadan susanı isterim. Ben sevdim mi vazgeçemem. Kendimi yok ederim, sevdiğimi incitemem. Zayıflıgımdan şikâyetçi olsalarda ben razıyım zayıf olup sende yok olmaya. Ben razıyım sana bağlanıp, sensiz yapamamaya. Ben razıyım senden uzak kalıp, sana varmaya. İsyan değil Allah’ım. Sana şükür halim dilimden dökülenler. Verdiğin beş yılın daha binlercesini isterim. Bana seni hatırlatanı heran yanımda, içimde, varlığımda hissetmek isterim. Onsuzluğu inkar etmez dilim ama onunla olunca mutlu olmama şükür halidir söylediklerim. Sana şükretme lisanımdır Rabbim… ben onda seni buldukça, Sana yöneldi cümlelerim… ben ona baktıkça, Sana baktı kalbim… onu da Senden isterim Allah’ım. Sana ulaşıp yok olmama vesile et yüreğimdeki kalbi. Ona varınca Sende yok olayım Allah’ım. Senin adının anıldığı, heran senin için calısan bir yuva nasip et Rabbim. Bana yazmayı da nasip et Allah’ım. Seni bulamayan yüreklere yol tarifi yapmama izin ver Rabbim.
Bu gece en cok Sen anlatılmalıydın. Bana bu günü beş yıl önce nasip eden Rabbim, yüzüm yok Senden daha istemeye. Ama şükrüme şükür katmak için onu helalim olarak isterim Senden. Onunla beraber huzur , mutluluk Kur’an ışığıyla aydınlatılmış, Resul’üne layık ümmet olmak için çırpınan yüreklerin titreği bir aile kurmak isterim…
Sen nasip et Rabbim. Hayırların en hayırlısını bilen Allah’ım, günahsız, tertemiz bir yuva nasip et kısa zamanda. ‘Amcamınoğlu’ hitabına benzeyen teyzeminoglu hitabıyla sevgimi anlatacağım yüreği nasip et Rabbim. Onu bana ve beni ona nasip et Allah’ım…