- 636 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bana göre yılbaşının ayrı bir anlamı yok
Bana göre yılbaşının ayrı bir anlamı yok. Yalnızca bir takvim hareketi... Yeni bir aya girince konfetiler patlatmıyorsam, bugün de patlatmam. Çarşamba günü kendini perşembe gününe bağlayacak yani. Oturur iki şiirin belini kırarım belki. Yanına da bir bardak çay, mis...
Eğer bakış açınızda, düşüncelerinizde, adımlarınızda bir değişiklik olmayacaksa, kusura bakmayın ama yeni yıldan bir yenilik beklemeyin hiç. Ama insanların umutlarının olması da güzel. En çok kırmızı iç çamaşırında satış patlaması yapan esnaf amcama sevinirim. En çok kuruyemişçi abime... En çok, metro çıkışında tezgah kurup tombala satan amcama... En çok, böyle günler sayesinde bir araya gelen arkadaşlara, akrabalara, kocasından bir günlük de olsa ilgi gören kadına... Ben yılbaşını kutlamıyorum diye, kimseye fikrimi dayatamam. Kimse kimseye bunu yapmaya kalkmasın. İnsanların canı burnunda. Yol vermediği için can veren insanların gezegeninde yaşıyoruz. Fikrimi söyler susarım. Dileyen hindi de keser, çam da süsler. Kimse kimsenin dünyasına dil uzatmasın. Kimi oturup namazını kılacak, kimi hiç oturmadan eğlenecek. Herkesin inancı, düşüncesi kendine... Fikirlerinizi söyleyebilirsiniz ama onları dayatamazsınız.
Bu zamana kadar yanımda olan sevgili ailem!
İyi ki varsınız. İyi ki hep yanımda oldunuz. Yeni yılda, her şey gönlünüzce olsun... Mutlu yıllar dilerim...
Selim Akgün
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.