aziz beni keşfe doğru.....
sabah uyandınız..Aklınızda dün geceden kalma kaygılar.Ruhunuz istemeye meyiilli değilsede nefsiniz günün tüm telaşesine çoktan meyletmiş bile..
diyette..farkına varmasanızda ruhunuz bu aralar diyette..vE bol bol niyette.Kızmıyor nefsin çılgın davranışlarına..Sabır ruhun en gözde özelliği..Essabur zira O’nun ismi...eğer ki O bize küçüklüğümüzde anlatılmışsa ,biraz olsun ruhumuz yaradandan haberdarsa hizaya geleceği günlerin keyfiyle duaya durmuş ruhumuz..Her duasında tebesüm ediyor nefiseye...nefiseme..demiştim nefsimiz hakikatin semtinden birkez olsun geçmişse ve doğuştan ahmak değilse ...hıçkıra hıçkıra ruha karışıcak..er yada geç..aslına dönmenin arefesinde diz kırıp secdeye duracak..
şuan o kadar uyuşturulmuş ki...şiirler ,şarkılar ,kahkahalar hakikatin elinden tutmasına gölge..mevkiler,makamlar ,paralar gölge..
ruh bir annenin şefkatiyle nefse acıyor..gecede ,gündüzde ,seher vaktinde,yan yattığında,düş kurduğunda yani her an nefsin bayramına ulaşacağı günü bekliyor.
her nefis ruha aşık olmaya meyilli..yeter ki ruhun sofrasına bir kez olsun konukluk etsin...yeter ki Firavun gibi bir gececikde olsa rabbine dua etsin..
yeter ki : yarab ben bu kuluna seni anlatamam..onu doğruluğa ulaştıramam ama beni ruhuma kavuşturda beraber aşkı yaşayalım..varlığın ,yaratılmışlığın tadını çıkaralım ""diyebilsin...
yeter ki isyan bayrağını çekmesin...benin içindeki AZİZ BENİ keşfetmeyi becersin...
ruhumuz nefsimizi dua dua bekleyen şefkatli bir anne...
ruhumuz bizi cennette ki eşlerimize kavuşturmayı arzulayan bahar çiçeği...
ruhumuz bizi kanatları altına almayı isteyen melaike..
ruhumuz canyoldaşı..
ruhumuz muhabbet pınarı...
ruhumuz geleceğin en kadim mimarı...
bilmem ;
farkında mısınız
? ruhumuzun
dua niyetine döktüğü göyaşlarının...
aşk olsun diye beşeri aşklara katlandığının...
ateşe düşmeyelim diye her Ezan_ı Muhammediyede saba rüzgarı gibi içimizi okşadığının..
saçlarımızı taradığının...
sırf bir gün sadık dost olacağımıza inandığından bütün ihtiraslarımıza katlanışı..
sırf beşerden kurtulup insanlık makamına oturacağımızı bildiğinden...aldanış köprüsünden geçmesi...
sırf....
sırf.......
sırf.............
sıfırın ekisiz değil ;hakikat cebrinde ne kadar etkili olduğunu anlatmak isteyişinden...
peki sıfırın vechi ne ey aziz ruhum...
birin hangi tarafında sıfırlanmalıyım...sıfır olmalıyım.
01 olursa ...önemi yok...
lakin
10 olursa...sıfır cevher ,sıfır maden...sıfır hayat
yalnız
biri asla ve kat ’a ihmal etmemelisin
bir olmadan sıfırın hükmü olmaz...
16.06.08
protokol yok bu yazıda...rahat olabilirsiniz..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.