- 666 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Babayol
+
Bundan böyle anayasanın babayasa olmasını istiyoruz.
Ve ardından anadil kavramının kaldırılıp babadil olmasını da istiyoruz.
Sonra anasayfa tabiri yerine babasayfa ve anafikir yerine babafikir demek istiyoruz.
O Anadolu ismi artık babadolu olsun da istiyoruz.
Analatik yerine babalatik, anakonda yerine babakonda ve de ananas yerine babanas , anason yerine de babason demek de istiyoruz.
Yetmedi anaokulu demekten sıkıldık, babaokulunun nesi eksik ki değip baba gibi yar olmaz, vatan gibi diyar olmaz demek de istiyoruz.
Anakara yerine babakara, ana kuzusu yerine baba kuzusu değilmlerini de değiştirmek istiyoruz.
Kadın egemen dünyada erkeklere bir nefes hakkı diyip yıllardır sömürülen erkek haklarını bir bir geri kazanım için birlik ve beraberliğe davet ediyoruz. Bu haklı mücadelemizde tüm erkekleri dayanışma içinde görmek ve kadın zulmüne karşı tekten yek olarak mücadele etmek için desteklerinizi bekliyoruz.
Eğer siz de analizciler için babalizciler yetiştirip ve bilimin anakollarının artık babakollarına ayrılarak daha bir müspet bilim olacağına inanıp ana nedenden vazgeçip baba nedene gelip bu ilme ve bilme anadal değil de babadal demek istiyor iseniz hep birlikte anameydanda değil de baba meydanda buluşalım.
Ve olayın ana nedenini değil de baba nedenini hep birlikte tartışıp bir çözüm yolu bulup bu yola da anayol değil baba yol değip kendimize bir istikamet belirleyip babalar gibi başımız dik, omzumum geniş, alnımız ak bir şekil de babaerkil bir şekilde uygun adım marşlar eşliğinde bu yolda yürüyelim arkadaşlar.
Bu haklı mücadelemizde bize engel olmak isteyen analar olabilir. Fakat içimizdeki babalar sayesinde önümüze konan her bir dayatmayı ve taşı kaldırarak ilerlemeye devam edeceğiz arkadaşlar. Durmak yok, babayola devam :)
+
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.