- 6498 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HAYAT DEĞİLDİR ACIMASIZ OLAN
Hayatın bazen insanlara çok acımasız hatta zalim olduğunu söyleyenler var.Fakat ben buna inanmıyorum.Çünkü sen nasılsan herkes herseyde öyledir.Eğer acımasızsan sana hayatta acımaz insanlarda acımaz davranırlar.Zaten kimse acınacak duruma düşmek istemez.Ama her canlının mutlaka zorlandığı,yıprandığı,üzüldüğü anlar olabilir.Bu gibi durumlarda ise sığınacak bir liman,sıcacık bir kanat ararlar.Bazen aradıklarını bulurlar bazende yalnız kalırlar.Böyle oluncada ağlamayı yada hırçınlaşmayı tercih ederler.Bütün suçu insanlarda arayıp kendilerini hiç hesaba katmazlar.Oysa herseyin sebebi insanın içinde gizlidir.Eğer sen sorarsan o cevap verir sen sormazsan gizliliğini hiç bozmaz.Çoğu arkadaşıma yardımcı olmaya çalıştım bu konuda iyi niyetimi fark ettikleri için dediklerimi yapmaya çalıştılar.Ben onlara sorunlarını herzaman başkalarında aramamaları gerektiğini ifade etmeye çalıştım.Galiba bunuda başardım çünkü etrafımdaki bir çok insandan hoş tepkiler aldım.İnsanların bazı şeyleri anlaması mantıklı düşünmesi beni mutlu ediyor.Ama ben mutlu olmak için değil insanlara yardımcı olmak için kendimce birkaç tavsiyede bulundum.Yani söylemek istediğim şu ne hayat nede başka birşey değildir acımasız olan,böyle olmayı ise tercih eden sadece insanlardır.Herkes yasamanın değerini anlayınca belki ozaman hayatın nedemek olduğunuda anlarlar.Bu dünyada yer almak okadar harika bir duyguki,herkesin bunu doyasıya yaşamasını tavsiye ederim.Bu dünyadaki değerimizin paha biçilemez olduğunu bilerek yaşarsak mutlu olmak HİÇDE ZOR DEĞİLDİR...UNUTMAYIN ACIMASIZ OLANDA HAYAT DEĞİLDİR....