- 549 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
sana gönderecek mektubum yok !...1 bölüm
selam.. 1 bölüm
başlık bile saçma oldu....
sana olan sevgim gibi,geriye neleri bıraktın hiç düşündün mü sen giderken ?bu mektup geride neleri bıraktın diye yazıyorum.son mektup de buna.çünkü benim için son mektup olacak.sonları hep sen hazırlardın.ama bu sefer ben hazırlıyorum.sen benden ebedi gitttin diye.bir daha görmeyecek olan umudun düşleriyle.ben sana tüm sevgimi ayaklarına sermiştim.çiğneyerek geçtin,kır çiçeklerini görmeden,sanma ki gülü sevmediğimi,gülü sen seviyorsun diye ben vazgeçtim gülden,senden vazgeçtiğim gibi.yüreğim yandıkça gülden nefret edecem.senin tüm sevdiğin şeyler benim için aci bir hatıra olacak senden kalan.bu elimde ki çakmaği sen almıştın.son sigaram,gece diye kırmak istemiyorum.son sigaramdan sonra yere atıp paramparça edecem.senden kalan hiç bir hatıra kalmayacak bende.bana aldığın şu kazağı bile yırtıp atacam,havanın soğuk olması bile beni ilgilendirmeyecek.bu mektuptan sonra herşeyini yakıp yırtacam,odamda ki eşyalari bile kırıcam.boş ver komşular rahatsız olsun.zaten rahatsız oluyorlar her gece...sana bağırıp çağırmaktan artık alıştılar bana.biliyorlar aşk acısı çektiğimi.ama sen bilmiyorsun.sevginin sesini bile yok sende.sen ne anlarsın aşktan.bu üç kelime nelere kadir olduğunu bilmeyecek kadar saçmasın.son mektubum diye sana yer ayırıyorum.bu mektuptan sonra adın a sı bile anılmayacak.arkadaşlarımdan duysam bile adını,o kişiyi arkadaşliğimdan men ederim.gazetelerde bile çiksa adın ..o gazeteyi yırtıp atarım.senden kalan hiç birşeyi duymayak istemiyecem.vaz geçtim artık senden.sana olan sevgim nefrete dönüştü.bilmiyordum sen ne kadar iğrenç olduğunu.bu mektup tan sonra anlayacam,aşaglik biri olduğunu.elimde resmin var şuan.ve bana aldığın çakmak,sana olan tüm nefretimi resmine bagırak yakacam.ama bu mektuptan sonra.her şey son olacak,bu mektup gibi.senden güzel bir anım yok ki burda anlatayim,her gün senin kahrini çekerek,acılarına dert ortağı olmakla geçti bu kadar yıllarım.10 sene dile kolay.arkamdan bakıyorumda 10 sene senle nasıl geçirmişim öyle..10 senemi heba ettin.yazık oldu gençliğime.gençliğimi yaşayamadım ki sana çocukluğumu burda yazayım.gençliğimi aldın.bir insan gençliğini yaşamaz mı ?..ama bana yaşatmadın.neden ! neden ! neden !
bu kadar zalim olduğunu,bu kadar iğrenç biri olduğunu bu mektupta anladım.
.....mericanNART
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.