- 886 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
elveda gül kokularını rüzgarında taşıyan yalovam
----artık hayat tamamen değişti. herşey farklı bir boyut aldı ve ben yeni yolumda yürüyorum seninle beraber. umutlarım var san adadığım. yolboyu giden pembe bulutlarım var. şimdi diyorum nasıl olacak herşey değecek mi bilmem hayatı böylesine değiştirmeye? sevmek en büyük erdemse benim için ve sana da kavuşmuşkan mutluluk an meselesi olmalı değil mi yar? şimdi diyorum doğduğum yerleri bırakıp senin memleketine geliyorum. küsmez mi bana onca anılar? ya sıkıntımı attığım rhtımım me olcaka. dalga seslerinin martı çığlıklarına karıştığı rıhtım....
----- güle güle yollarını yürüyerek aşıtamadığım yalovam. kimi zaman korkarak yürüdüm yollarında bir akşam vakti. kimi zaman ise sevinçle.... ama zor biliyorum ayrılık senden. gitmem lazım sen de biliyor musun? uçuşmayın havada martılar ben gidiyorum. ne olur balıkçı teknerinde olun ve ben sizi öyle hatırlayayım. sevgili arkadaşım göksen seninle az gezmedik değil mi yalova sahilinde. çocuktuk belki ama yürektendi söylenen her sözler. ne zor biliyor musun buralardan kopmak. meğerse ben ne çok severmişim yalovamı? meğerse onun kış poyrazı bile meltem gelirmiş bana. atrık çok geç veda vakti şimdi...
----- güle güle depem gecesi yattığım kaldırım. kimsesiz değilsin biliyorum. ama kimse seni kucaklamayacak ben gibi. içim sıkıldığında volta attığım sahil boyum sana da elveda benden. küçükken koşardım da san atakılırım parke taşlı sokkalarım. kimi zaman elimi kestiniz, kimi zamansa dizlerimden yaraladınız beni. ama olsun ben kırgın değilim size. siz de ne olur kırılmayın gidiyorum diye...
---- korkma yalovam ihanet etmeyeceğim sana . benden en büyük söz olsun gittiğim yeri senden çok sevmeyeceğim. bir başkaydı benim yalovam kiminle karşılaşsan ya amcası olurdu tanıdığın ya da ablası. küçüktün bir il olmak sana uzaktı. senelerdir ilsin ama ben senin istanbula bağlılığını seviyorum.
------ elveda yollarında koştuğum, ırmaklarında yüzdüğüm ve yağmurunda coştuğum yalovam sana söylecek söz eğer bu çok yürekten olmalı. ben sevdiklerimi sana bırakıyorum ne olur onlara çok iyi bak
elveda gül kokulrını rüzgarlarında taşıyan yalovam
zuhal yıldız üren
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.