- 1191 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Cami İnşaatında Çalışanlara Yardım
Hep ’’camiye yardım’’ diye bağırıldı.
Kimse cami inşaatında çalışanlara yardım diye bağırmadı.
Onu da ben yapayım bari.
’’Cami inşaatında çalışanlara yardım.’’
Bir kez olsun değişiklik yapın.
Bir cami inşaatına gidin.
Oradaki işçilerin nasıl çalıştığına bakın.
Evimin tam karşısında bir tane var.
Hava buz gibi ve hala onlar çalışmak zorunda.
Onlara yardım edin.
Hiçbir şey yapamıyorsanız.
Onların dertlerini dinleyin.
İnanın siz onları dinledikten sonra küfrederek çakmaya devam etmeyecekler çivileri...
Serhat Uzunkök
YORUMLAR
Serhat Uzunkök
Benim babam şu anda 6-7 kişiyle hiçbir ücret almadan sırf ALLAH (cc) rızası için camii yapıyorlar ce bizzat kendisi camii inşaatında çalışmakta....Hem bedenen hem maddeten hemde malzeme olarak yardımda bulunmakta....... Bir kuruş almadan tüm herşeyiyle... Günün yazısı olmalı bu...Tebrikler...
Serhat Uzunkök
Benim amacım unutulan bir noktaya dikkat çekmek.
Başka yayınladığım bir yerde birisi dedi ki
''Ben camiye para veriyorum ama yerine gittiği konusunda içim rahat değil.Sizin yazınızı okudum şimdi dediğiniz gibi işçilere yardım etmek bana mantıklı geldi'' dedi.
Biraz da üzülerek yazdım bunu. Ordaki abileri soğukta çalışırken görüyorum.Belki dedim dikkat çekerim bu yazıyla.Kolay değil ben iki üç çivi çakınca ellerimde hemen nasır çıkıyor su topluyor.Aslında bu her alanda olmalı.Ben mesela temizlik işçilerimizle oturur konuşurum.Teşekkür ederim derim. önce bir garipserler sonra sevinirler.Mesela ben kitapçıyım bazı müşteriler ''Allah razı olsun'' der.Sevinirim moralim düzelir işte o zaman.
Bazen şaşırtmak sevindirmek gerek birbirimizi.Sonuçta bu ülke hepimizin.Evet yaptığımız işlerin karşılığında ücret alıyoruz ama olumlu motive her zaman iyidir.Değerli yorumunuza teşekkürler.