- 618 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ne yine mi halı sahadan notlar!
Demirköprü Arena bir kez daha Muallimgücü’ nün futbol resitaline sahne oldu. Geride Puyolmurat, ortada Selçukşahinhasan, sol kanatta Hakanbaltaserkankazma ve sağ açıkta yılların eskitemediği Golkaçırmamakinesihüseyin ile sahaya dizilen Muallimgücü, 11C’ nin rüya takımı Talebebirliği’ ni Arena’ nın suni çimlerine gömdü, çim suni olunca gömme hadisesi de temsiliydi.
Evet tabelaya bakıyoruz 15-9, Talebebirliğinin daha fazla organize olması ve Muallimgücü üzerine bu şekilde gitmeleri gerekirdi, savruk oyun anlayışlarını yaşlı takım affetmedi ve adeta şovunu yaptı.
11C’ nin bu müstesna takımı yetenekli ama bir o kadar da kupa deneyimi olmayan oyunculardan kurulu, deve gücünde tazı hızında olan Demba Ba ve Samba Samet’ i saymazsak, takımın diğer oyuncuları sol ayaklarını sadece yürümek için kullanıyorlar diyebiliriz. Orta saha varyasyonları, adam eksiltme, milimetrik paslar atma görevi, bu gece bu iki oyuncunun tekelindeydi. Samba Samet’ i Demirköprü Arena’ da izlemek büyük keyif verdi, adeta soğuk gecenin paralı olan bu zaman diliminde, sıcacık Copacabana esintisi gibiydi, kalesinde bir türlü devleşemeyen vardiyalı kaleciler, geceye damgasını vurarak nostalji rüzgarları estirdi, podyumda yürüyen mankenler gibi, sürekli değişen bu kaleci oyuncular nedeniyle gözlerimizin önünde bir an için Kovayaşar canlanır –tam da şu anda deprem oldu desem(02:17)-gibi oldu, sağolun çocuklar nostaljik tavrınızla bize bu bünyede karıncalanma duygusunu yaşattığınız için.
Otoriteler Cuma gecesindeki maçta ilk on sekize giremeyen ve maç süresince de Demirköprü Arena’ ya alınmayan, kimi zaman Mesutmessi kimi zaman Mesutbarzani tadında randımanla oynayan çılgın forvetin maç kadrosuna alınmamasında isabetli olunduğu konusunda hemfikir. Fakat oyuncu antrenör Selçukşahinhasan’ ın, Mesutbarzani’ yi sert şekilde uyardığı ceza olarak 4. Erbil Maratonu’ nda koşmasını istediği, Mesutmessi’ yi ise önümüzdeki hafta ilk on birde oynatacağı kulağımıza gelen yeni bilgiler arasında.
Maç boyunca istediği oyunu sergileyemeyen Puyolmurat’ ın bu gece malzemeci kurbanı olduğunu söyleyebiliriz, gecenin çiyini az da olsa üzerinde barındıran suni çimlere Wetfit class kramponlar yerine, malzemecinin bir anlık dalgınlığı neticesinde Dryfit firstclass’ larla çıkınca pozisyon alamadı, maç sonrası soyunma odasında hala bu meseleyi, bir elinde de çay bardağı olmak kaydıyla konuştuğu, takım arkadaşlarının atmış olduğu tweetlerden de anlaşılıyor zaten.
Ama artık birinin Puyolmurat’ a Amerikan futbolu oynamadıklarını söylemesinin zamanı geldi!
Maçı locadan seyreden kulüp başkanı Honorary Quilters, bu galibiyetten büyük mutluluk duyduğunu, takımından genel anlamda memnun olduğunu söylerken defans oyuncusu Puyolmurat için parantez açmadan edemedi, takımdaki tüm futbolcuların boğazına dikkat edip fit olduğunu ama wetfit krampon giyerek fit olunamayacağını, tüm futbolcuların koşarken birisinin yuvarlanmasını hazmedemediğini, sarı zarfı vereceğini söyledi.
Futbol bu gece, kimine aydınlık kimine de karanlık yüzünü gösteren ay gibiydi, geceyi aydınlatan şey ise yaşlıların rakip kalenin ağlarına ampul misali astığı goller oldu.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.