- 937 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
tahtın değil bahtın güzel olsun kızım ...
dünyada kadına şiddete hayır günüymüş bugün,resimler paylaşılıyor gövermiş göz kırlmış kol ,kafa!
yaralanan yürek dırdırdan usanan beyin napsın ?
şiddet sadece darplamı oluyor? dildeki şiddeti durdurun kadına...!
ana gözüye bakın...ana!!
allah size emanet vermiş kadını ...
cinsel bir obje alınıp satılacak bir mal olarak olarak görün dememiş
belki fıtratı siz erkelerden eksik güç kuvvet bakımından ama siz hayata tutunamamış bir kadın gördünüzmüü sersefil güçsüz?
kadın güçlüdür en olumsuz anındayken bile hayata gülücük saçar siz ona gülün o size cenneti bağışlar yeterki kadına kadın gibi saygı gösterin hayata 1-0 malup geldin kadınsın demeyin... yermeyin yormayın
kaderindeki olumsuzlukları kafasına kakmayın kimse kaderini kendisi yazmıyor ne yaşayacağını bilmiyor hayata geldiğinde saf temiz ve pak olarak ana babaya emanet ediliyor onu büyütürken bizler şekillendiryoruz bizm toplulmumuz erkek nesline cennete sokacakmış muamelesi yaptıkça bir adım ileriye gidemeyiz... kız çocuğunun kıymetini vermedikçe kız okumaz kız yapamaz kızın eli yakışmaz yav neye girmişizde başarmamışız? kadın olarak bir bakın !
tepem atıyor dilime kelimeler küfür olarak yansıyor siz devam edin oğullarınız sizi dünyadada ahirettede kurtaracak .. kutlarım sonunda feminist olup çıkarsam hiç şaşmayın sizin erkeliğinizede sizede ...
asuman çatal oral
YORUMLAR
tebrik ederim.
AVUÇ İÇİMSİN
Sen benim,
Yaradan’dan ötürü yaradılanı sevişim,
Bir adım gelene on adım gidişimsin,
Ve herkesi olduğu gibi kabul edişimsin,
Sen benim,
Bu günüme şükür ve yarınıma dua edişim,
Azla yetinişim çoğa göz dikmeyişimsin,
Ve kapanmayan avuç içimsin.."
Mevlana