- 361 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
RESÛLULLAH EFENDİMİZ GELECEKTEN HABER VERDİ? Bölüm -1
#Bir zaman gelecek, insanlar, yalnız parayı düşünüp, helâl, haram düşünmeyecekler.
#Rüşvet, hediye adı altında verilecek, gözdağı için suçsuz kişiler öldürülecek.
#Peygamberim diyen yalancılar çıkacak, benden sonra peygamber gelmeyecek.
#Benden bir Hadîs söylenince, Resûlullah böyle söylemez, Hadîsi bırak, Kur’âna bak! diyerek beni yalanlayanlar çıkacak.
#Kur’ândan başka sünneti, icmayı ve kıyası delil kabul etmem diyenler çıkacak.
#Kâfirler için gelmiş olan ayetleri, Müslümanları kötülemek için delil olarak kullanacaklar.
#Sünnet bidat gibi çirkin, bidat da sünnet gibi rağbet görecek. Sünnete uyan garip olacak, yalnız kalacak. Bidata uyan, çok yardımcı bulacaktır.
#Camilerde binlerce kişi namaz kılacak, fakat;içlerinde mümin çok az bulunacak.
#Sonra gelenler, önceki âlimleri câhillikle suçlayacak.
#Din âlimi kalmayacak, din adamı yerine geçirilen câhiller, bilmeden fetva verecek, herkesi doğru yoldan çıkarmaya çalışacak.
#Din adamları, halkın istediği yönde fetva verecek, helâle haram, harama helâl diyecekler, dini ticarete, menfaate âlet edecekler.
#Kişi dinini ve dünyasını ancak para, mal, mülk, altın ve şöhret ile ayakta tutabilecek, altını, parası, malı, mülkü olmayan rahat edemeyecek.
#Hacca, hükümdarlar gezi icin, zenginler ticaret, fakir dilenmek, din görevlileri de gösteriş için gidecekler.
#Kargaşa, kaos, kavim ve ırk çatışması artacak ve ölümler gün geçtikçe çoğalacak.
Nazım Uzun
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.