Hikmetli mektuplar _( 11/21/2014 ) / Affedilmeyecek günah yoktur
en ( 11/21/2014 )
---------------------------------------------
Günaydın hocam,
Allahın selamı bereketi üzerinize olsun.
Sol taraf pazu kısmında çok belirgin ihtilaç oldu şimdi, sizin yazılarınıza baktım, ama net yorum bulamadım. Celal kuvvet buldu ise korunmam mı gerekli? Bir de saati bilmem lazım, Utarit mi, hangisi olduğunu bilemiyorum. Fakat ihtilaçları ihmal etmek istemiyorum, ihmal ettiğimde çok pişman oluyorum.
Saatleri yazılarınızdan bakarak öğrenmem lazım sanırım.
Bu hafta oruçlu idim hocam, günler kısa ve çok kolay, ama yine de. Pazar günü Serkan hocaya gideceğiz, muska yazacakmış, mutlaka gelin ve muskayı takman lazım dedi. Annemin ve benim adımı ve soyadımı almıştı. Bu nasıl bir ilim? İsimleri kullanıyorlar. Ama o da bir gerçek demek ki. Anlamadığım için güvenmek zorundayım.
Bu hafta gece namazlarına da kalktım hocam. Acayip uykusuz geçti ama bir hafiflik ve dinçlik var üzerimde. Uyuklamıyorum. Cünnetül Esma duasını okuyorum kızım için, bugün 14 üncü gün. Dua etmem gereken o kadar çok şey var ki. Herkesin gibi. Kızımın öksürüğü aylardır geçmiyor... Onun için. Eşim için. Kendi işim için, işyeri öyle bir ortam ki her an her şey değişebiliyor, menfaatler konuşuyor, kıyasıya rekabet, toplantılarda üstünlük yarışları. Bazen ne işim var burada diyorum, mesleği edebiyat öğretmeni olan birinin traktör fabrikasında ne işi var... Hayat işte. Allah’tan ayrıca işletme üzerine yüksek lisansım var. Ama mecburum işe. Şimdi düşünüyorum da, neler yaşamışım. Vatandaşlığım olmadığından dolayı resmi olarak çalışamazdım eskiden, ilk çalıştığım yerden 10 aylık alacağım kaldı, o öyle kaldı. Sonra ikinci iş yerinde hamile iken çıkarıldım. E, tabi, güler yüzle söylendi falan, tekrar alacağız diye ama çıkarıldım. Uzun uzun yürümüştüm yolunu kaybetmiş gibi. Başka bir yerde başladım. Ne uğruna? Üç kuruş için değmez dersiniz. Öyle ama bu bir alışkanlık. Bizim oralarda evde durmak ayıptır. Herkes çalışmalı. Çalışmıyor ise okula gitmeli. Evden sabah çıkıp akşam dönmeli. O zaman eşimin baba evinde kalıyorduk, iki abisi çalışmıyordu, aynı evde iki çocuğu ile eltim vs.
Aslında o günler zormuş. Sonra prematüre bebeğim ve küçücük oda. Odun sobası. Ve ruh hastası ben. O günler daha da zormuş. Günde 9-10 kere duş alıyordum sıkıntıdan. Herhalde depresyon deniyor ama çok lüks bir şey o depresyon, onu görmezden geldim. Sakladım. Görmezden gelmek çözüm değilmiş. Allah’ sığındım, dua ettim, sizinle tanıştırdı beni. Dualar verdiniz, zikirler verdiniz. Elimden geldiği kadar okuyorum.
Size yazarken de sürekli sol taraf pazu kısmında çok sert ihtilaçlar oluyor. Dün akşam kalp çarpıntısı nöbeti geçirdim, inşallah tekrarlamaz. Bu ihtilaç için ne yapayım hocam, ihmal etmek istemiyorum.
Saygılarımla
Dualarımla
hacı ali ( 11/21/2014 )
---------------------------------------------
Günaydın; selames selame.
Rabbimizin selamı üzerinize olsun. Sol pazu ihtilacı çok şeye hitap eden, sanki paket haber gibidir. Duruma göre ancak alt bilgisi köklü, tecrübe sahibi birileri kesin olarak ne anlama geldiğini çözebilir. İçinde bulunulan evkata göre değerlendirilir çoğunlukla.
Ve evkat bilgisi çok kapsamlı bir ilim. Bazen çok iyi haber bazen hava durumunu bile bildiren bazen de savunulsa daha iyi olur dersiniz. Belki de savunmanız bile gerekmiyordur. Ama eğer içinize bir kuşku, tedirginlik, korku düşerse sağ devri yaparsınız. Eğer olumsuzluklara işaret ediyorsa etkisi azalır yahut o tecelli iptal edilmiş olur. Çok kaygılanmayın. Hayat başlı başına bir muammadır. Hiç unutmayacağınız şey rabbiniz salise bile ayrık olmamak üzere sizinledir, çektiklerinizden haberdardır, sizi her halükarda yaşatmaktadır, taşıyamayacağınız yükü size asla yüklemeyecektir. Sizi her an; uyurken bile her durumunla bilmekte, duymakta ve sesli yahut hal dualarınıza aralıksız cevap vermektedir.
Hatalarınızın neticesini hemen vermemekle rahmet etmekte, istiğfar etmenizi beklemektedir.
’’ Dertleriniz günahlarınızdan dolayıdır tövbe istiğfar ediniz’’ buyuran efendimiz, en büyük kurtuluşun;
’’sübhanallahü ve bihamdihi subhanallahül azıym estağfirullah’’ tespihini günde yüz defa söylemekte olduğunu müjdelemektedir.
Öyle ki günahlarınız denizin köpükleri kadar bile olsa bağışlanırsınız buyurmaktadır. Zor bir iş değil; değil mi? bu tespihi yatmadan önce yüz kere söylemek. Selam es selame
Tarih:21 Kasım 2014 Cuma 14:03:10
Hocam bu tespihi aldım, çok teşekkür ederim.
Hiç de zor değil. Allah’ın izniyle her gün okuyacağım.
Aynı şekilde Fetih süresini de sık sık okuduğum Yasin’in yanına aldım.
Her namaz sonrası 21 besmele ve sayısız Ya Vedud okuyorum.
Saygılarımla
Dualarımla