- 613 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYAT YOLUNUN VİRAJI
Hayat yaptığımız seçimlerimizdir. Her seçim hayatımızın uzun yolunda bir virajdır. Virajları keskin olan hayat yolunda kararlarımızın doğru olması kadar; uçurumdan uçmasını da yüreklilikle karşılayabilmek önemlidir. Biz hatalarımızla beraber kendimizi sevmeyi öğrenmeli ve hatalarımızdan ders çıkarabilecek kadar da güçlü olmalıyız. Bunu yapmayı ne yazık ki çoğumuz beceremiyoruz. Hepimiz ben bildim havasındayız. Bir düşünün hiç mi yanlış yapmadınız? Hiç mi hayatın virajında tepetaklak olmadınız? Hepimizin keşke ile başlayan kelimeleri var ve bu kelimeler var ise; hepimiz her virajı dönmeyi başaramamışız demektir. Gittiğimiz yolda her adımın hesabını vereceğimizi unutuyoruz.
Nerde durup beklememiz gerektiğini, sorgulamadan heybeden yaşıyoruz hayatı…
Bir yola çıktıysak sonuna kadar aynı yolda dosdoğru gitmemiz gerektiğini hepimiz biliyoruz fakat; hiçbirimizde o cesaret yok… Birçok insan dünya malından daha değerli olan bu etik davranışı hırs uğruna yok sayıp; dünya malına değişiyor değerlerini…
Yazık o yoldan dönüp kararlarını bir hiç uğruna satanlara..
Yazık o yoldan dönüp düşüncelerini bir hırs uğruna satanlara…
Dürüst insanların çok az kaldığı bir evrende yanlışları düzeltmek zor olabilir; ama yapılan yanlışı bir daha yapmamak daha kolaydır. Hayatımızın ipi elimizde; her gün güneş tepenize doğuyor ise hala bir şansınız var demektir.
Yaşadığımız hayatı değiştirmeye, kendimizi dönüştürmeye hazır mıyız? Diye sormak için hiçbir zaman geç değil. Kaç yaşında olursak olalım, başımızdan ne geçmiş olursa olsun, tamamen yenilenmek mümkün. Yeter ki yolumuzdan vazgeçmeyip, doğruluk yolunda geriye adım atmayalım. Yolumuz hep doğruluğa; adımlarımız hep ileriye olsun. Başta kaybediyor gibi görünüyor olsanız da kazanacağınızdan şüpheniz olmasın. Bir gün haklı çıkacağınızı hiçbir zaman unutmayın.
Tek bir gün bile öncekinin tıpatıp tekrarıysa, yazık. Her an her nefeste yenilenmeli. Yepyeni bir yaşama doğmak için ölmeden önce ölmeli !.. Böylelikle her nefesin kıymetini bilirsiniz. Yaşadığınız her anın değerinin farkına varırsınız. Yolda yürürken, otururken, gazete okurken, müzik dinlerken beş saniye durun ve derin bir nefes alın.. hayattasınız farkına varın ve yaşamınızı derin bir nefesle taçlandırdığınız bu anı hissedin. Hissedin taa ruhunuzun derinliklerine kadar.
Sabahları gözlerinizi açtığınızda hayatta olduğunuz için Yaradan’a şükredin ve size hediye edilen o yepyeni gün için müteşekkir olun. Günün her bir dakikasını anlamlı bir şekilde geçireceğinize dair kendinize söz verin. Gerçekten de nimetlerle dolu bir gün geçireceksiniz.
Çünkü siz Muhteşem Yaradan’ın muhteşem yaratımısınız.
Günaydın muhteşem yaratımlar. Her gün için yeniden günaydın…
Sevgiyle, bal kalın...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.