- 476 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kasım ayında bir pazar günü bölüm-15
Kasım ayında bir pazar günü bölüm-15
Ekim ayında bir bayram sabahı-1
Bir kadının bir tek erkeği olur
Yasemin.
Senin erkeğin de bunu bil ki
Murat.
1. Gün
Bu gün bayramın birinci günü sabahı erkenden kalktım. Kendime güzel bir kahvaltı hazırladım. Kimseyi beklememe rağmen öğlene kadar evde oyalandım. Bu arada aklım ilginç bir detaya takıldı kahvaltı. Başrolde ne bendim ne de Yasemin Bizim başrol oyuncumuz kahvaltı. Ama ben bu uğraşı sevdiğim kadın Yasemin için yapıyordum ve bu iş, iş olmaktan çıktı bir zevk halini aldı. Ve sen Yasemin. Sana hizmet etmek bana mutluluk veriyor. Öğleden sonra dükkâna yollandım. Günümün iyi geçmesini beklerken, bilgisayarım arızalandı. Nete girmek kısmet olmadı. Kendi yazılarımla oyalanırken çocuklar ve torunlarım geldi onları görünce biraz sıkıntım gitti. Onlarda gittikten sonra yazılarımla baş başa kaldım.
Geçen ramazan bayramını kapsayan bölümü tekrar okurken o gün yaşadıklarımla bu gün yaşadıklarım arasında pek fark olmadığını gördüm. Büyük bir ihtimalle Yasemin bu bayram evde olacak ve ailece nişanlısına bayram ziyaretine gidilecek. Her halde bu arada kurban kesimi de olacak.
Eğer Yasemin’im bir fırsat yaratmazsa bu bayram da görüşemeyeceğiz, sarılamayacağım. İçime çekemeyeceğim saçlarının kokusunu. Şikâyetçi olduğumu sanırsan yanılırsın defterim bu yaşamı ben tercih ettim.
Bu akşam önce anneme gidip elini öpeceğim. Kardeşimle bayramlaşacağım. Sonra ise ver elini Sabri ağabeyler sırada Fenerbahçe maçı var ondan sonra mı? Herkes evli evine
Gecem Yasemin’le kucak kucağa geçecek cismi olmasa bile ruhu yanımda kucağımda olacak ki ben Yasemin ve uzun bir gece.
Sen mutlu musun?
Sen beni onun yerine koyarak
Benimle beraber oluyorsun
Ben sen olduğun için
Seninle beraber oluyorum
aramızdaki fark bu
Ben o ben değilim, ama
Sen o sensin
Ben seninle mutluyum
Ya sen benimle mutlu musun?
Mutluluk dinlenebilen en güzel şarkıdır.
Devamı var
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.