Zeytin ağaçları ağlıyor !
Havada bir tuhaflık var bugün, içimde bir sıkıntı bir kasvet, mutfağa doğru gidiyorum karnım aç canım birşey istemiyor. Meyve mi yesem yoksa dünden kalma yemeklerimi. Birden gözüm kahvaltı tabağına ilişti, yeşil zeytinle siyah zeytini aldım bir dilimde kepekli ekmek, çayım her an çay ocağı gibi hazır nasılsa.
Zeytin tabağımı alıp tv de haber izlemek istedim, haber dışında tv benim ilgi alanım dışındadır. tv nin sesi de bayağı kısıktı, sesini yükselttim bu haberle karşılaştım,’,Yırca’da ağaç katliamı; 6 bin zeytin ağacı kesildi buz gibi oldum buz gibi.Zeytin tanesi çatalımda kaldı
Zeytin kutsal kitaplarda yer almış bir ağaçtır. Cennette yer aldığına inanılıyor. biri incir biri zeytin ağacı. Kalsiyum, magnezyum, potasyum, sodyum, demir, bakır gibi mineralleri yeterince içermektedir.Kahvaltı masalarımızın sultanı zeytin, yapraklarınla, dallarınla, zeytiniyle nasıl asil nasıl güzelsin vazgeçilmezimiz.
Bir zeytin ağacı iki kuşak sonra verimli oluyor, nasıl kıyılır nasıl kıydınız diye feryad ederken ve gözyaşlarım dinmedi . İçime çöktü ağaçların yok edilişi. Asırlık dostumuzdur zeytin ağaçları .
Refahlıktır bolluktur zeytin ağaçlarımız İlk işim bir zeytin ağacı büyütmektir, sizde büyütün n’olur sevgili okurlarımız...
Zeytin ağaçları ağlıyor ben ağlıyorum.
Oya Gedik
YORUMLAR
Acımasız bir dünyanın acımasız insanları. Lakin her hazin sonu getirenler, aynı akibetin sonucundan kaçamayacaklar.
Her son bir ders gibidir.
Saygılar
Oya gedik
Sevgim vve Saygımla...
Oya gedik
Sevgim vve Saygımla...