- 591 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
seni çok seviorum bebegim
Rüzgar serpiştirdi dudaklarıma nemini,
Bir selale altında suya uzanmıs bir agacın daliyimm.Gün boyu SEVGİNİ bıraktıgın suyu içerim
Sen damarlarımda geziorsun bütün bedenimi dolaşip kalbime geldiğinde seni seviyorum die haykırıyor yüreğim
Rüzgarlı bir günde dudaklarıma düşen su zerrecikleri ile irkildim neydi efili bana zikrettiren
Asık diildim sana NEDEN kıskanmıordum.içimde sadece güven ve koltugumun altına aldıgım sıkıca sarıldıgım sevgim vardı.
Sen bende bir uyku kadar tatlı..yasamımı devam ettirebilmem için yediğim yemek. Gündüz günesim gece tek parlayan yıldız. Yoluma yoldas fikrimi anlata bildiğim arkadas. Düşündükçe yüzümde tebessüm eksiltmeyen hatıra gönlüme yaren sevincime gülücük derdime teselli; kötü düşüncelerimin BerTaRaFF’ı kimi zaman oyun arkadasim. Benim için benim savasimin içinden cıkmıs olan tek gazi ödülün.. alnına kondurabileceğim bir buse sen bu gönlü fethedebilecek tek insansin. İnanamayacaksın bir dönem senin melek oldugunu düşünüyordum yada hayaldin ben aslında efil die biri ile diil karşimda bi insan yoktu bunları ben kendi kafamdan uydurmustum deliriordum. ben sende güzellikleri keşfettim sevginin degerini anladım anneme aileme duydugum sevgi artı kötü düşüncelerimi resetledin hosguruyu anlayısı karşilaşilan olaylara olgunlukla bakmama sebeb oldun en büyük sevginin anne ve babaya oldugunu gösterdin senin sayende yüzüm secde gördü allahımın izniyle daim olacak Sanal ortamın bir radyosunda halay cekerken tanıstığim sevgili…
YORUMLAR
sevgili ilhan,güzel kardeşim.Edebiyat sayfasının hikaye yazı anlatım deneme sayfasında yazını görünce heyacanlandım.ilhan ne yazmış olabilir diye.Elbette ki yazın ın başlığı hemen fikrini sundu okumadan önce.Sevdana olan duygularını sevgi harmanı yaparken içindeki karmaşıklığıda ifade etmeye çalışmışsın.Yüreğinin sadeliğinde zor kelimelerle anlatmaya çalıştığın bu duygu yoğunluğuna eywallah diyorum.Bilirim ki sanal dediğin ortamda da tanışmış olsan sen yiğitliğinde bir yüreğin geleceğe dönük bir hata yapmayacağını ve üzmeyeceğini.
sevgimde kal ilhan.
cemilmelih.
Defalarca okudum cok güzel yüregine saglık duygularını Dökmeyi hedeflemissin olmusda ama defalarca okudugum halde takıldım bazı yerlerde cözemedım gizlilik var gibi be abimm...sen yardımcı olacaksındır cözmeme eminim..insallah siirlerini de görürüz burda kalemin elden düşmemesi dilegiyle mutlu kal..ARAMIZA HOS GELDINN...
SAYGILARIMLA
MaViiSiiM...
MaViiŞiiM tarafından 6/11/2008 4:14:28 PM zamanında düzenlenmiştir.