- 631 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Yola çıkan mektup
Ah ayaz gözlüm..
Bügün geldi mektubun bilmem kaç tarihli,tam okuyamadım yazıyı desem okyanus yıkadı silinmiş diye tarih,ama kokun var diye içinde yazdıklarında,zarfın orasını burasını kontrol edip yırtım,ama beni hayalkırıklığına uğratacanı hiç göz ardı edemedim,ne kokun yansımış mektuba nede saçının bir teli.okudum okudum belki gözümden kaçtı diye tekrar okudum yok bulamadım ve üzülerek yakın gözlüklerimi taktım.belki gözden kaybolmuş diye,mınnacık bir gözyaşı damlasını buldum.dünyalar benim oldu sanki,senin üzülmen benim dünyam olacagını burada hisettim.ışığı açtım sen duymadan gizliden,ama birde ne göreyim
Selamsız bir mektup,gözyaşları damlalarıyla unutulmuş bir kelam,fırsatın olmadığı gözyaşlarında belli oldu,beklide özlediğinden dir aldığım nefes kadar içtiğim su kadar hava kadar özledim diyor, göz yaşlarım söz dinlemiyor diyor, gece yatınca karşıma bir hayal perdesi kuruyorum her gece her gece bu filmi izliyorum sılayı sizleri… Ah benim yemek kokulu anam, seni sesini hazır olan masayı hiç tıkırtı etmeden hazırladığın yemeği, babamın sofraya röpteşambrını giyip fuları boynuna takarak zarif adımlarla kibarca gelip oturuşunu, bir el işareti ile buyurun demesini, senin gülümseyen yüzün herkese tek tek bakarak - başka birşey ister misiniz -? Demeni. Nasıl özledim bir bilsen!
Kardırım taşları,simiti,heleki demli çayi,bagıran çagıran sokakta ip atlayan kızları,bizim Pazar yerini.. en güzelinide senin özlemini dile getirmiş..tekrar tekrar okudum,sardım büktüm sandığın en dibine koydum.hasret bu ayaz gözlüm,kolay mı sandın boğazı düğümler,yutkunlamaya çalişirklen lokmayı yanıyor gözyaşlarım ve sicim sicim akıyor.evet aglıyorum .senden utanacak değilim,beklide sana olan özlemimdir.bu kadara özlemlerimi kağıta yazacak yer kalmadı,ellerim gözyaşlarımı silmekle meşkül,yazacak bir kelam bulmadan kalemi kavrayacak güç bulamdığımdan mektubu gözyaşlarımla uğurlayacam,yüzüme sürüp kokumu boş kağıda aktaracam,gecen kara trene seni uğurlayacam.amannnn ben nediyorum öyle tren nasıl okyanusu geçsin.şaşkınlığım ve özlemlerim bak neler yapıyor erken yola çıkarak seni bulmaya geliyor boş mektubum sadece gözyaşlarım var..çok ama çok kısa ,kısa dan bile kısa ,tertemiz bir sayfa aynen yüregim gibi sana adiyorum.4.mektubumda görüşürüz diye kısa yazdım.
Gurbet melegi…..sevgilerimleeee
YORUMLAR
anlatımınız çok güzel ve sade biçiminde dizelerine işlemiş.
ama selamsız hal hatır sorulmayan bir mektup sitem dolu bir mektuptur.belki sitemin özlemine hasret duydugun kişiye dir.sana burda mektubun kutsallığını yazmaya kalksam kimse beni durduramaz.özenle seçilmiş kelimeler bunu iyi anlar mektubu okuyan kişi.....cevabın belki kısa olduğundan dır içimi acıtmadı..genelde sitem dolu ,hasret edille mektuplar iç acıttır.bunu bu mektubta görmedim..
4. mektubunu dört gözle bekliyorum ayaz gözlüm....
sevgi ve saygıyla..
Mektuplara bile hasret kaldık.Nerde o sevda kokan hasret kokan mektuplar,asker mektupları,sevgili mektupları, güya gelişen teknolojiyle tarih olan mektuplar.Şimdilerde postacıların götürdükleri yığınla ödenecek faturalar.Sizin mektubunuzu okurken bunlar geldi aklıma.Nakış nakış işlenmiş hasret vardı sizin mektuplarınızda içimi acıtan...
Yazan elinize yüreğinize sağlık...
Sevgi ve selâmlarımla...