- 608 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kasım ayında bir pazar günü bölüm-10
Kasım ayında bir pazar günü bölüm-10
Eylül ayında bir Pazar günü-2
********************
Gece rüyalarımda
Sen varsın
YASEMİN
*********************
Yasemin’e çok aşığım.
EVLENELİM DEDİ
Âşık oldum yolu yolum olmayan bir kadına.
Öyle bir kadın ki dünyaları bağışladı bana.
Hiç beklemediğim bir anda sevgilim dedi,
Ben değil ama ona Allah söyletti.
Bu yetmedi ben seni özlüyorum ama,
Benim onu her daim özlediğimi bilemedi.
En son söylediği kelime dünyalara değerdi.
Benimle evlenmesi mümkün olmadığı halde
Hadi gel evlenelim dedi, yaratanı gösterdi
Olur dedim, evsizdik, evlendik.
Yasemin’e;;
İstesen ki bir gün beni isteyeceğini biliyorum. Zaten karımsın bunu sende kabul ettin. Gece rüyalarımda kimle yatıp kalkıyorum sanıyorsun. Hiç düşündün mü bir erkek olarak beni kim rahatlatıyor.
Gün hiçte istediğim gibi başlamadı. Bundan evvelki hafta sonlarında sabahın yedisinde ben geldim diyen Yasemin saat sekiz buçuğa doğru teşrif etti.
Pazar tatilimizin sorunlu geçeceği daha dünden belli olmuştu. Aşkım muayyen günlerine girmiş, yani regl olmuştu. Asabi, sinirli her şeyden alınan bir kadın vardı yanımda.
Daha evvel hiç yapmadığım değişik bir kahvaltı hazırladım sevdiğim kadına. Bakışlarından hazırladığım sofranın hoşuna gittiğini anladım. Yüzü gülmüş ve gülerken bir güneş gibi aydınlatmıştı etrafını. Sabah kahvaltımız neşe içinde geçti.
Benim eve bir tane saç kurutma maşası almaya karar verdik, zira elindeki saç kurutma maşası iki ev arasında gidip gelmekten bir gün helak olacak.
Yasemin’in evimizde yarı çıplak dolaşmasına o kadar alışmıştım ki o hali doğal bu günkü hali ise adeta yapmacıktı. İlk defa üzerine giydiği kıyafet bana çok sıradan geldi. Normalde Yasemin’in üzerine giydiği kıyafetler etrafına ışı saçardı. Ve hayal kırıklığına uğradım.
Bir sanatçının uzun hava okurken birden hızlı ritimli bir şarkıya geçiş yapması gibi beni bırakıp gidişi yüreğime oturan ölümcül bir hastalıktı.
Bu sabah yatağımdan kalkarken bana bakıp’’Yoksa sen çıplak mı yatıyorsun tuu? Demesi güne damga vuran esprisi idi.
Seni kendimden de çok seviyorum sevgili Yasemin’im. Ya da karıcığım mı demeliyim?
Not-1 Yatakta çıplak yatmıyorum. Üzerimde iç çamaşırım vardı.
Not-2 Buraya kadar yazdığım Yasemin’le olan ortak yaşantımızda üçüncü bir kişinin varlığından özellikle bahsetmiyorum. Bir gün belki bahsedebilirim.