- 828 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YİNE YENİ BİR GECE VE BEN
…….
YİNE YENİ BİR GECE VE BEN
Bu gün yine en çok kendime rastladım,tanımadığım suratlara ezelden bakmam da Sahi ben sana neden baktım? Yakalandığım yağmura ’ahmak muamelesi yaparak teselli ettim akan makyajımı. Sen hep aynıydın içimde,seni unutmadım. Unutmak istemek de tıpkı aşık olmak gibiydi;her ikisi de pazarlık, ilk teklif,yok son teklif mevzularını es geçen her türlü küstahlığa muvaffaktı. Cambazın biri ipten düşmüştü,sen sanki ilahı bir güçle her daim yüreğimde ayaktaydın.
Zamanlı sevmek olur muydu? Zamansız mı sevdik ne? Ne zaman sevmeliydi..Hiç mi? Otuz üç yaş kendine güvenin ve farkındalığın zirve yaptığı bir yaştı. Kahkülüm
yüzümde,zülüflerin zulmündeydim;biliyordum.
Kadınlığım boy aynasında,ingiliz sterlini değerinde lakırdılar ,beynimle ruhumun arasında derin uçurumlar vardı. Fonda arabesk tınısı,sokaklar ve alkol ’’sahici yalnızlığın’’ kreması..Kalite ve bakım, tarzım iken,ruhum bedenime dolaşık,köprü altlarında bira da içiyor,en pahalısından bilmem kaç yıllık şarap da yudumluyordum denize nazır.
Boy aynası insana kim olduğunu göstermezki..Kadın olmanın en aptal evresi ’’farkındalığa geçiş evresiymiş’’ gibi bir tespit yapıyorum. Ruhumla zıtlaşan para birimleri hikaye olmaktan öte gitmiyor..Artık sana da kendime de uzaktan bakabiliyorum. Aşka yazık diye üzülürken,senin için üzüleceğim aklıma bile gelmezdi.Aşka figüran muamelesi yapabiliyorum,büyümek bu sanırım.
Zamansız sevmek neydi peki ? Bak işte çalışmadığım yerden çıktı bu soru.. !
Veda mektubu ol,ucu yanık;koskocaman bir aşkın bağrına düş.Zaman ile para birimleri kavga etsin,ruhun bedenine sıkışan ölçülerde rezillik çeksin.Ahmet Haşim komplekslerinin tezahürüyle zindan et kendine hayatı! İki duble içmek gibi yaşa,uzun baş ağrılarıyla.Hiç bir vakit sarhoş olup uyuşup, unutma! Her daim aşık rolü yapanların puştluğuyla karmakarışık ,her daim en taze hislerle yaşa! Ve aklında üstadın en güzel istiaresi ’’mühür gözlüm’’ kalsın.Allah aklını hiç almasın..
Ayrıca rahatsız etme beni,aylardan nisanı söküyorum.
ALMILA ERDEM
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.