- 372 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kasım ayında bir pazar günü bölüm-8
Ağustos Ayında
Bir Pazar Günü
3
************************
Benim olmayan,
Benim güzel
Kadınım Yasemin.
************************
Bakarım âşık olduğum kadının şahane gözlerine. Yüzüne bakarak seninle konuşmak bir şölendir bana. İster giyinik ol karşımda, ister soyunuk ol. Bakarım Yirmi Sekiz yaşının diriliğini taşıyan kalçalarına. Ve ne olursa olsun hiçbir zaman bakmaya doyamayacağım teninin rengine. Sevdiğim kadında kusur aramam eğer doğum günümü kutlamadıysa bir bildiği vardır der geçerim. Ama eğer bana doğum günüm için ne hediye istediğimi sorsaydın, vereceğim cevap şu olurdu. Bu gün benim yanımda, benim evimde giymiş olduğun iç çamaşırlarınla tekrar gözümün önünde aheste, aheste dolaşmanı isterdim hani gülkurusu rengindeki iç çamaşırınla. Çünkü sen o zaman bilmeden ya da bilerek görsel bir gösteri sunuyordun. Ve bende öyle bir tutku uyandırdın ki sana sarılıp yatmak bir daha hiç uyanmamak benim için en büyük mutluluk olurdu.
Ben senin bana anlattıklarını değil benim sana hissettiklerimi yazıyorum hayatım bu hep böyle olacak.
Bu sabah her zamanki saatte gelmeden evvel mesaj çekti ve kahvaltıyı hazırlamamı istedi bu benim için zevk alarak yaptığım bir işti. Güzel bir kahvaltı yaptık bu sabah menüye ilave olarak bir şeftali ve bir salkım üzüm bir de Tadella vardı. Daha evvel farkında olmadan sevgilim demişti bu seferde yanlışlıkla evlendikten sonra diye bir cümle kurdu. Hayatımda hiç bu kadar mutlu olduğumu hatırlamıyordum. Zira bu evlenme işi mümkün olmasa da sevdiğim kadının beyninin bir köşesinde yer etmişti.
Üç mısra bir hayat
Bu hayatın bir ucunda ben
Diğer ucunda sen
O sen kim isen.
Not-1
Tülleri çamaşır makinesine attı.
Not-2
Çamaşırlarımı ütüledi.
Not-3
Kolamızı tek bardaktan içecek kadar yakınız bir birimize. Ve gururla söylüyorum o benim aşkım.
SEN YOKTUN YANIMDA
Dün akşam
oturdum ağladım
Yalnızlığıma
Sen yoktun yanımda.
Tuğrul Ahmet Pekel
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.