MAZOŞİST VE ROMANTİK SEVGİLİM
Porno
Klasik bir laf vardır, porno izlemiyorum diyen adam yalan söyler. Hemen hemen herkes biraz veya çok porno izler. Buna kadınlar da dâhildir. Kadınların porno izlemediği veya izlemek istemediği, dikkatini çekmedi kocaman bir yalandır. Azınlıkta kalan bir kesim pornografik görüntülerin romantizme ve yaşam felsefesi aykırı olduğu için izlemez. Daha doğrusu öyle görüntülerden bir şey anlamaz, uzak durur. O kesim için önemli olan cinselliğin derin ve natürel olan kısmıdır. Gerçekten de dediğim kesim izlemez, izlemek istemez.
Dindarlığın ve yaşadığı toplumun gereği olarak uzak duran kesimin ise porno ile arasının kötü olduğunu söylemek hata olur. Her durumda zihninde o tarz görüntüler oluşabilir ve şeytanla savaşmaya başlar içinde.
Bu tarz konuları konuşmak ne kadar zor olsa da samimi şekilde bir şeyleri itiraf eden kitle de az değildir. Ben kendim için konuşayım: Benim pornografi ve hard şeylerle aram iyi değildir. İşte tam bu noktada bir itirafta bulunacağım.
Aşk
Eski, çok eski bir tarihte hoş bir bayanla tanışmıştım. Gerçekten de hoş biriydi. Romantikti, güzeldi, sabırlıydı çoğu zaman. Samimi duruyordu. Kısa zaman içinde kendisine âşık oldum diyebilirim. Zaman geçip gitti. Birbirimizi tanımaya başladık. Sabah bana yazdığı günaydın mesajına öğleden sonra cevap yazdığım halde tepki vermemesi, aklıma soru işaretleri getirdi.
Bir zaman sonra hiç gereği yokken kendi cinsel yaşamından bahsetmeye başladı. En derin mevzuyu anlatırken bile ciddi durmam hoşuna gitmişti. Bir açıdan da hoşuna gitmemişti belki de. Ama gene de beni takdir ediyordu. Cinsel dünyasının derinlerine indi, benim ciddi duruşuma bakarak. Kendisinden nefret etmeme sebep olacak ilk lafı ‘’Ben eşimin başka kadınlarla sevişmesini izlemek isterim’’ oldu. Acayip sinirlendiğim halde belli etmedim kendisine.
Kadın
Derken işi abarttı romantik hanımefendi… Şiddetten hoşlandığını, sekste şiddetle duygusallığın yan yana durabileceğini söyledi. Devamı geldi… Grup seks, küfür ve ters ilişki… Mazoşist olduğunu anladığım bu insandan uzaklaşmak istedim ama yapamadım… Uzaklaşamadım derken yani görüşmeye devam ettim. Kesinlikle kendisi ile yatmadım. Aklımı çeleceğini düşünüyordum ve böyle ‘’olgun’’ bir bayanın başıma bela olabileceğiniz sezmiştim.
Kendisinden iğrenmeme rağmen ona karşı hala sevgi besliyordum. Ve kendime inanamıyordum. Ciddi şeyler düşündüğüm insanın böyle sorunlu çıkması benim şansızlığımdı… Belki zamanla düzelecekti. Bozulduğumu anlayınca bu tür düşlerin çoğu kadında olduğunu söyledi ve hayal olarak kalmaya devam ettiğini söyledi. Kimi bayan sevdiğine itiraf ederdi, kimisi o cesareti gösteremezdi. Kendisinin içi dışı birdi.
Örtülü olması, namaz kılıyor olması, Menzil cemaatine üye olmak böyle düşlere engel değildi. Sonuçta öncelikle kadın ve insandı…
Seks
Demek istediğim kadınların erkeklerden daha karmaşık canlılar olduğudur. Duygusal bir erkek hard seks benzeri şeylere ilgi duymaz. Ama bir kadın hem çok romantik hem de mazoşist olabilir. Onların büyük çoğunluğunda seks ile aşkın anlamı birdir. Romantizm ile mazoşistliğin de…
Bu konuda bir kaynağa da başvurdum. ABD’de bir porno sitesinin yaptığı geniş çaplı bir araştırmaya göre kadınlar seks konusunda erkeklerden daha fazla uç şeylere ilgi duyuyormuş.
Charles Bukowski’nin tespitleriyle kadın, erkek, aşk, seks ve porno konusunu kapatalım.
1. "Kadınlara yalan söylemekten çekinmeyin. Yeter ki kendileri için söylendiğini bilsinler."
2. "Harikulade düşünceler ve harikulade kadınlar kalıcı değildirler."
3. "Gerçek kadınlar ruhunuzu ele geçirmek isterler, o yüzden ben orospuları tercih ettim."
4. "Basit erkek, bütün bayanlara güzelsin demeyi tercih eder. Basit kadın buna inanır, zor kadın güler ve geçer."
5. "Erkek tahmin etmek ve başarısız olmak için yaratılmış, kadın geri kalan her şey için."
6. "Her ay kanayıp da ölmeyen canlıya güvenilmez."
7. "Her kadın farklıdır. Aslında en iyi ve en kötünün karışımıdırlar. Hem sihir hem de dehşet. Ne olursa olsun varolduklarına memnunum."
8. "Hıçkırarak ağlayan bir kadının gözyaşları, ağlatan adamın başına geleceklerinin altına atılacak imzadır."
9. "İyi bir kadının karşınıza çıkmasını beklemeyin çünkü iyi kadın diye bir şey yoktur."
10. "Kadınlar sizi sevebilir. Fakat bir süre sonra bir şey olur onlara, sizi ölürken izlemek isterler, arabayla sizi ezip suratınıza tükürmek isterler."
11. "Bir kadın size sırtını döndüyse, o kadını unutun."
YORUMLAR
Konu uç, konu tabu, konu üçüncü sayfa haberlerinin kamera arkasındaki esas aktör,aktristi.Bir bayan olarak böyle bir konuda yorum yapmak tarzım değil.Belki okurum ama genelde geçerim ama kaleminizin netliği ve dürütlüğü karşısında bir şeyler yazmak istedim bu konuyla ilgili.Hepimiz elbiselerimiz, toplumdaki kimliklerimiz içinde bir akışta hayatlarımızı yaşıyoruz.Birde bilinçaltı denen bir yer var uçlara gidelim burda kimbilir kimi insanda ne korkunç düşünceler barınıyor ama kimi sadece orada kalmasını sağlar kimide kontrol mekanizması zayıf olduğundan ve muhtemelen biraz daha hastalıklı kişiliklerde dışavuran,zararlı eylemlere dönüşen türde düşünceler ve sizinde bu bilinçaltı mağazasından cinsellikle ilgili uç düşüncelere sahip insanların ne dini bütün olmakla ne de inançsız olmakla paralel olmadığını belirttiğiniz gibi kadınların içindede verdiğiniz sevgili örneğinde olduğu gibi(özür dileyerek hayatınızın bir kısmında olan bir insan olduğunu bir an düşünmeyerek yazıyorum) bu tarz kadınlarda olabilir,erkeklerde pekala ama herkes her düşündüğünü paylaşma noktasında sınırları olmazsada bir kaos çıkabilir ortaya o yüzden belki bunlar kendini bilen insanlar açısından derinlerde kalmalı ama hastalıklı düşünce yapısındaki insanlar için bunlar bir birikimle topluma zararlı dönüşlere yol açabiliyor.Velhasıl karmaşık ve derin bir konu tekrar cesur ama seviyeli bir çerçevede konuyu ele aldığınız içinde tebrikler.
ccelayir
athena
dini bütün olmayan bir toplum, dini bütünmüş taklidi yapıp bu tür duyguları bastırdığı için yaşamıyormuyuz zaten tecavüzleri, ensestleri, cinayetleri. sorsan kimse porno izlemez, aklından öyle şeyler geçirmez. böyle linç edilebilesi yüksek bir konuda rahat yazabildiğiniz için de sizi tebrik ederim.