- 344 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kasım ayında bir pazar günü Bölüm-4
Temmuz ayında bir Pazar günü -2.
Yasemin’siz geçecek olan bir güne başlamak
Onsuz geçecek bir Pazar sabahı hayatımdan koparılıp atılmış bir takvim yaprağından farkı yoktur. Yüzünü gördüğüm zaman mutlu olduğum, göremediğim zaman beni umutsuzluk denizine kendi ellerinle itelediğin bir kadınsın, daha doğrusu kadınımsın Yaseminim. Eskiyi ilk zamanlarımızı düşünüyorum da bana çok itici geliyordun. Bazen gitse de kurtulsam diyordum. İşte öyle biriydin benim için. Sen hiçbir şeyin farkında olmadan bütün sırlarını bana anlatıyordun. Aslında aramızda sevgi olmadığı için çok iyi arkadaştık ta ki ben seni sevme hatasına düşünceye kadar. Sen anlatıyordun ben ise içim yanarak seni dinliyordum. Ne kadar tuhaf değil mi? Kabuğunu parçalayıp kendi dünyasından çıkan adam başka birinin hayal dünyasında mutluluğa kulaç atmaya başlıyor. Ama küçük bir hata yaptı o bu güne kadar hiç yüzme öğrenmemişti Aşk acısı ile dolu havuza balıklama atladı ve bir daha çıkamadı boğuldu.
Bu hafta ev işleri bayağı yoğun geçti. Önce camları sildim. Büyük camın tülünü yıkadım ve astım. İki tane pas, pas aldım kapı eşiklerine. En önemlisi hayatım şofbeni taktırdım nihayet ama hemen sevinme bu seferde bizim dairenin elektrik hattı zayıf çıktı şimdi daireye gelen ana hat değiştirilecek ve ondan sonra kullanabileceğiz. Bir takımda çaydanlık aldım. Anlatacaklarım şimdilik bu kadar. Temmuz ayı hemen, hemen bitti gibi Daha fazlasını görmek ve benden dinlemek istiyorsan Ağustos ayında bir Pazar sabahı evimi şereflendirirsin. Ve de gerisini yazmıyorum sen anlamışındır. Seni çok seviyorum Yasemin.
Bu gün bayramın birinci günü her zamankinden daha geç kalkacağım güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra biraz etrafı toplar ve dükkâna giderim. Akşam annemin elini öpüp hayır duasını alacağım. Bir de Sabri ağabeylere mutlak uğrayıp bayramlaşmam lazım. Sonra da her zamanki gibi evime döneceğim. Geç vakit yatağa girince birden yanı başımda biteceksin başınla işaret ederek kenara kay deyip yatağın içine süzülerek sırtını bana dönüp yatacaksın bende sana sarılıp uyuyacağız. İyi uykular sevgilim yanımda da olsan rüyanda beni gör.
Devamı var