- 1737 Okunma
- 14 Yorum
- 3 Beğeni
EYLEMCİLERE AÇIK MEKTUP
BENİM DÜŞÜNCEM
Irak ve Şam İslam Devleti, kısa adı Işid ortalığı kasıp kavuruyor. Sözde İslam devleti… Günlerdir haberlere kilitleniyoruz, endişe içindeyiz. Ülkemiz insanının yarısından çoğu zor şartlar altında yaşamaya çalışırken, terörden kaçan Arapları doldurduk sınırlarımız içine. İnsanlık görevi kabul ettik. Onlar kendi vatandaşlarını, soydaşlarını düşünmediği halde. Zira gelenlerin bir kısmı lüks otomobillerle gezip, büyük alışveriş merkezlerinde günlerini geçirip, lüks sitelerde otururken bazıları sokakta dilenmek zorunda kalıyorlar. Sallamıyorum, gözümüzün önünde bu insanlar.
Peki, bizim vatandaşımız ne yapıyor? Kobane denilen bir yeri Işid ele geçiriyor diye eylem yapıyorlar. Yapanlar kim? Yüzü maskeli teröristler, Pkklılar ve yandaşları. Ekmek yedikleri kapıya ihanet içindeler. Yakıyorlar, yıkıyorlar, devlet malına, millet malına zarar veriyorlar, emniyet görevlilerine saldırıyorlar. Madem o beladan kurtulmak istiyordunuz neden teskereye hayır dediniz? Ne istiyorsunuz? Anlamak mümkün değil.
Tencere tava çalarak, ışık yakıp söndürerek, askere polise saldırarak, malımıza zarar vererek Işid’i korkutacağınızı mı sanıyorsunuz? Birlik olmak yerine hala ayrımcılığa ne sebep görüyorsunuz. Bu ülke hepimizin… Doğu batı demeden çocuklarımız görevlerini yapmak için gidiyorlar, neden onları tedirgin ediyorsunuz. Mesleği önemli değil, doktor, hemşire, öğretmen, polis, asker.
Madem savaşmak istiyorsunuz, alın silahlarınızı gidin siz savaşın. Başkasının ülkesi için artık şehit vermek istemiyoruz.
Hükümetin her yaptığını onaylamıyorum ama ülkemizin terör yuvası haline gelmesini de istemiyorum. Sanırım büyük çoğunluk da istemiyordur. Şimdiye kadar boş bıraktığınız sınırlarımıza askerimiz sahip çıkar, çıksın. Herkes kendi ülkesini korusun, koruyamayan da sonucuna katlansın artık.
Benim düşüncemdir bu, kim ne düşünürse düşünsün beni ilgilendirmez. Ben gençlerimizi el için kaybetmek istemiyorum, çocuklarımın güvensiz bir ortamda yaşamalarını istemiyorum, sokağa çıkmaktan korkmak da istemiyorum.
Milletin malına zarar veren maskeli haydutlar Kobane’ye siz gidin…
YORUMLAR
Ne için yazıldığı ortada anlamayana gözlük gerek.
Olsa da anlamazlarya istemezlerse net düştü önce cevap yazma yerine tıkladım kapandıydı boş gitmiş var bunda da bir hayır.
Ama hiç kimse rızıklandığı yere ihanet etmemeli.
Kardeşce olanlar kendileri gibi gözetenler gerekeni bekleni yapıyorlar.
Nerde olursa olunsun orda kaldığı müddetce insan o yere asla zarar vermez düşünmezde.Ordan ayrılsada vefa borcu eder yine sakin durur ihanet etmez.Edenler bence insan demeye utandığım insancıklardır.
Olduğum yer için duacıyım, vatanım için duacıyım.Herhangi birine birşey olsa sonuçta ordakilerin canı acır.İmtihan dünyasındayız iylerle kötüler iyiliklerle kötülükler yarışıyorlar.
Nedense zalimler zülümlerini kusuyorlar her devirde ve kusacaklardırda tarih tekerrür ediyor Afet Hanım.
Gördüğümde şu ki doğruyu diyen yazan değil dokuz 90 hatta 900 yerden kovuluyor gibi.Olsun haksızlığa karşı susan şeytanlara hadi devam edin der gibidir.
Konuşu düşünceye sevk edendi.Her milletin iyiside var kötüsüde sizinde belirttiğiniz gibi yazınız sadece eylemlerine hareketlerine.YOKSA IRKA söylenmemiş.
Allah tüm insanların mazlumların yardımcısı olsun.Uzaklardan selamlar Afet hemşerime dua ile..
Yeganem tarafından 12/26/2014 1:20:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yüzü maskeli teröristler, Pkklılar ve yandaşları.
Benim ifadem buydu ve hiçbir zaman Kürt halkını bunların içine katmadım ne bu yazımda ne başkalarında. O bez parçalarının arkasında herkes olabilir. Pkk da, hükümeti istemeyen partilerin adamları da, seçim zamanı her sözü verip de yapamayacağını anlayıp ortalığı karıştırmak için tutulan adamlar da, çıkan arbedeyi fırsat bilip talan yapmaya yeltenen hırsızlar da olabilir. Neden direk olarak Kürtleri katıyorsunuz yazılarıma. Demek ki terörle Kürt halkını sizler yakıştırıyorsunuz birbirlerine. Ben hala sözümün arkasındayım, gerçek Kürt ile gerçek Türk veya diğerleri birbirinden ayrılmazlar, şahsi durumlar haricinde birbirlerine zarar vermezler. Bölücü kesime öfkem ondandır, bizi birbirimizden ayırmaya çalışıyorlar. Anam Kürt babam Türk ise ( misal diyorum) ben hangisine düşman olayım? Hangisini düşman kabul edeyim? Hangi tarafımdaki akrabalarımın öldürülmesine göz yumayım?
Ayırmayın bizi, ayırmayın sevenleri, kendi geleceğiniz için, çocuklarınızın yarınları için eğitime darbe vurmayın, yakmayın okulları, öldürmeyin insanları… Bırakın herkes belli bir düzen içinde, birbirlerinin hakkını ihlal etmeden istediği gibi yaşasın.
Geçen bir arkadaş diyordu ki ben Türkleri seviyorum ama TSK'yı ve Türkiye'yi sevmiyorum. Başka bir Türk arkadaşım diyordu ben Kürtleri seviyorum ama PKK'yi sevmiyorum. .
Bana göre ikiside aynı oranda mantıklı. ... hiçbir ordu hiçbir halk gunahsiz değildir. .. Kobani dediğimiz yer neresi biliyor musunuz Suruç'un bir Mahallesi ve Ahmed Arif diyordu ya birbirine karışmış tavuklarımız aynen öyle bir birine akraba iki mahalle birbirine ne kadar uzaksa Irak'taki Türkmenleri katleden isid Turkiyeye o kadar uzaktır. ...
Kimseyi sevmeyin Yaradan dan ötürü de sevmeyin kimse sizlerden bizi Sevin bize sahip çıkın bizi koruyun demiyor ... ama şunu istiyorum bir yurttaş olarak bir daha Çanakkale Malazgirt ve kürt-turk kardeşliği Saçmalığıni yaymayin...
Yaziktir günahtır hiç mi vicdan azabı çekmiyorsunuz sen nasıl Kobani nin düşmesini istiyorsan istanbulun Ankaranın düşmesini de isteyen milyonlarca insan var...
Ama bu demek olmuyor düşmanimin düşmanı benim dostum olacak. Bunun kimseye faydası olmaz...
Verilen isid desteği ortada Kobanide bir halk devrimi yasanildi ama Türkiye bunu kendilerine tehdit olarak görüyor. Niye biliyor musunuz ? Çünkü kendi hegemonyasini yaratmak istiyor.. peki diyelim ki Kobani düşmedi ve bütün dünya şimdiki olduğu gibi kahramanliklarini konuşacak ve son teknolojik silahlarla kusanacak ve o zaman bu Türkiye bir tehdit olarak mi kalacak Hayır aksine kurd ordusu PKK en güçlü döneminde devlet ile masaya oturdu. ..
Kurd halkının bir devleti olunca garip mi oluyor kurd halkı topraklarını koruyunca tuhaf mi oluyor.
Haa az daha unutuyorum kart kurt ' tan devrim mi allah aşkına dağ fareleri sokaklara çıkmış vicdanlarda sömürge koruyor Kobani yi konuşalım diye sokaklarda eylem yapıyorlar eşkıya bir halk nasıl topraklarına sahip çıkıyor anlamış değilim hem saçmalık değil mi kürtçe konuşmak kürtçe ıslık çok teröristce değil mi? Birde kürtçe okul diye başımıza icat çıkartmışlar kürtçe diye bir dil yok bunlar okulunu açmış vay be bölücülük ancak böyle oluyor okul senin neyin Türklerin okulunda ne güzel yabancı dil öğreniyorsun yabancı dil öğrenmek için millet milyonlarca para harcıyor ama yaralanamiyorsun ki... bu Kürtler böyledir binlerce köyü jitem ve Ergenekon gibi örgütlerle yıktılar hemde devlet eliyle bugün niye bizim evimizi ateşe veriyorlar bu tarihten ders almak midir allahına . Kürtçe açılmış okullara askeri araçla girildi kürt öğretmenler yaka paça göz altına alındı iyi olmuş niye okul acıyorsun sen kürtsun bolucusun senin haddine anadilin senin haddine mi hakkına sahip çıkmak. ..
Boş verin siz Kürtleri dokundukca zarara giriliyor bakın taa buruksel den hollanda almanya amerika ve dünyanın heryerine yerleşmişler bu bölücüler keşke zamanında köylerini yurtlarıni ve dillerini talan etmeselerdi şimdi gene cahil cahil kardes kardeşe geçirirdik...
Binlerce kurdu hapislere tiktilar sanki siyaset için staja gitmişler gibi politika öğrendiler anayasa ve insan hakları öğrendiler. ..
Yah bir de kurdun yarasına dokunmayın patlarsa çok kötü patlar bak Kobani de devrim yapıyorlar dünyaya yigitlik dersi veriyorlar neyse cok uzakmayalim....
Saygılarımla çok güzel bir yazı okudum Allah büyük kimseyi zor durumda birakmasin
Öteki Şair
Sen Rabia yi savununca Tahrir meydanına mi koştun sen Libya'da Filistinde Irak'taki Türkmen katliamimda Doğu Türkistan daki Türk katliamına sesini duyurmak için ülkeni mi terk ettin...
Sende ölümü tadacaksin bende bu dünya kimseye kalmaz
pkk ya yardım edeceğim ışidi yok etsin diye
yoksa ışid e yardım edeceğim pkk yı mı yok edecek şu işe bak ya hu
adamlara ne yapabilirim yardım diye yapsam yapsam koridor açarım ki o da ona yeter ışid i yok eder
adamlar bize yardım etmiyorsunuz diye yakıp yıkıyor ülkemi
al birini vur ötekine
kızımızı gönder öğretmenlik yapsın anasının burda içi efil efil
yaa olmaz böyle bişi
aklıma ne geliyor biliyormusunuz farzı mahal konuşalım şimdi
amerikada seçimlerde filler kazanır
yanki gelir kuzey ırağa suriyeye konuçlanır
bizim ebabiller de yankiyi vurur :))
sen sağ ben selamet
anlaşılır yine türk ne demek...
yok,sul tarafından 10/8/2014 9:42:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Afet İnce Kırat
Birselamver25
Herkes kendi namussuzluğuna bakarsa daha iyi sonuçlar doğar.
sizin yaşinizda birinin insanlarin namusuna dil uzatmasi hiç yaraşir değil.
Afet İnce Kırat
Söylediklerimi anlayacak durumda olmayanlarla tartışmak gibi bir niyetim yok ben düşüncemi söyledim sayfanızda aksini yazabilirsiniz.
gidilecek
kininiz ve nefretinizle sürdürün.
Sadece size gösterilenle yetinin, bu muhtemelen işinize gelecektir.
ama emin olun sizinde rahatnız bozulacaktır.
Afet İnce Kırat
Ağrı'nın Patnos ilçesinde Kobaniye testek eylemleri nedeniyle bir çok araç ateşe verildi. Kepenklerin açılmadığı ilçede bir çok işyerinin camları kırıldı. Göstericilerin yaktığı belediye binasında yangın hala devam ediyor. Birçok aracın yakıldığı ilçede yer yer göstericilerle polis arasında kovalamaca yaşanıyor. Olayları yatıştırmakta zorlanan emniyet personeline ikinci günün sonunda takviye ekip geldi. Yorgunluktan bitap düşen polis takviye kuvvetin gelmesiyle rahat nefes aldı. Belediye binası tamamen yanarken bir çok okulun yakıldığı iddia ediliyor
http://www.haber3.com/patnos-belediyesi-binasi-yakildi-2942781h.htm#ixzz3FZKHvvp3
Bir mozaikte bütün renkleri bir renge çevirmeye çalışırsanız bu bir mozaik olmaz.
profilimin gizli olmasina takmaniz ilginç tabi, profilim bu siteye başladığım günden beri gizli.
burasi bir gizlenme bahçesi ben duygularımi hislerimi aşikar bir biçimde ortalığa sermek istemem bu benim bileceğim iş.
işin adli boyutunu sorarsaniz kimlik onayli üyeyim tc kimlik numaram dahil herşeyim var site yönetiminde bir korkak değilim
Hükümetin yaptığı yanlışları benim kadar kimliği, yeri, adresi açık biçimde haykıran çok az kişi vardır bu sitede. Hata yapıldı diye devam etmek gerekmez. Yardım ettiği söyleniyor, o taraf inkâr etse de. Sorunum Kürt kimliğiyle değil, aynı ülkede yaşıyorsak hepimiz biriz, kardeşiz. Bir süre önce Azeri kardeşlerimizi katletmişlerdi, ona neden ses çıkartmadı maskeliler? Türkmen kardeşlerimizi de katlettiler ona neden bu kadar yaygara yapılmadı? Elbette Suriye’deki, Irak’taki insanlara da acıyoruz. Ama bu gidişle sıra bize de gelecek bunu görüyoruz. Kendi karısının namusunu korumaktan aciz insanların komşu kadınları için ortalığı birbirine katmalarına anlam veremiyorum sadece. Türkiye sadece kendi sınırları tehlikeye girerse korumalıdır. Işid tek başına değil, tek olsa güçleri bu kadar olamazdı. Destekleyenler var, yıllardır ülkeyi bölmek için uğraşanlar var, bahane sadece bunlar.
Sözüm maske ardına gizlenen insanlara. BDP li değilim ama Demirtaş’ı da taktir ettiğim zamanlar olmuştur, yazılarımı okursanız görürsünüz. Zira adam mertçe düşüncelerini söylüyordu. Namert dosttan mert düşman daha zararsızdır.
Önümüzde büyük bir tehlike var şimdi özerkliğin, çözüm sürecinin zamanı değildir. Aslında ona da karşıyım. Ne demek bölünme? Tek etnik köken Kürt değil bu ülkede. Bir mozaiğiz hepimiz. Yıllarca ülkemizi kurtarmak için sırt sırta vermiş insanlarız, birçoğuyla akraba bile olmuşuz. Bu gün onlara verilen hakları yarın Aleviler, Çerkezler, Lazlar ve diğerleri de isterse kaç parça olacağız? Birlik olmak yerine güçsüz birkaç parça olmak neden savunuluyor. Deprem olur, maskeliler meydana dökülür, ağaç kesilir maskeliler ortalığa çıkar. Seçim olur, maskeliler… Yaşadıkları yerde yüz yüze baktıkları insanları maske takıp incitmeleri, onlara zarar vermeleri ne kadar mertliğe sığıyor? Sözüm onlara, isyanım onlara ve yandaşlarına.
Şükürler olsun ki parasını ödeyip askerlikten kaçanlardan çok yiğit gençlerimiz var sınırda, sınırlarımızı onlar korumak için canlarını bile verirler. Ama gidip zamanında bizim topraklarımıza konan ülkeleri kurtarmak için can vermesinler. Önce kendi ailemiz sonra komşularımız düşünülmelidir. Teskere verildi, içeriğini tam bilemiyor olsak da. O gün kabul etmeyenler bu gün sokakta eylem yapıyor, millete zarar veriyor. Nasıl onaylayabilirim, nasıl kabul edebilirim bu **lığı?
Kimliğiniz açık olmasa da düşüncenizi paylaştığınız için teşekkürler, aynı şekilde düşünmesek de.
Afet İnce Kırat tarafından 10/8/2014 5:21:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
PKK ye karşı tutumunuzu anlayabilirim. Bir Barış Süreci olduğu aşikâr, biliyorsunuz yani.
Kobanide kadınından kızına çoluğundan çocuğuna bir halkın kendini ve kızlarının namusunu korumalarını anlamanız için, büyük bir yüreğe ihtiyaç var.
Şengalde işidin yezidileri katletmek için yaptığı saldırıda, onlara Güvenli bir koridor açıp hayatlarını kurtardığına şahid olmadınız, çünkü çok meşkuldünüz galiba.
Türkiye'nin esadı devirme planlarının tutmadı.
Siz sadece okuduğunuz ve izlediğiniz kadarını bilmek istediğiniz aşikâr.
Hem Suriye yi parça edeceksiniz işid gibi İslam'la alakası olmayan örgütlere, kapı açıp silah vereceksiniz, bulutları siz toplayacaksınız sonra eyvah yağmur yağdı mülteciler geldi, deyip onlara kapı açıp insanlık vazifenizi yerine getireceksiniz.
Size sorsak Kürtler bizim kardeşimizdir diyeceksiniz ama kürtlerin kendi soydaşlarına, yapılan katliama ses çıkarmalarına 10 larca ölüyle cevap vereceksiniz.
Şimdi banane diyorsun yarın öbürgün bu ülkede bir savaş çıksa ilk koşacak olanlar Kürtler olacak.
Önce bir ırkçı yanınızı bir susturup, insan ölümlerini bu kadar ucuzlaştırmayın. şiir yazan yüreklerin ölümlere bu kadar sessiz kalmasını şaşıyorum.
Nasıl oluyorda aynı fikirde olmuyoruz. işid gibi barbar bir örgüte karşı kürtler gibi ses çıkarmanız ve hükümete tepki göstermeniz gerekmiyormu.
Ortalıkta sosyal medyada bırakın kürtleri öldürsünler diye yüzlerce binlerce mesaj tvit bilgi belge yayınlayacaklar.
Bir bakın bakalım kürtlerle içinizde ne Tür bir sorununuz var.
Bırakın asker yollamayı Türkiye işide destek vermesin yeter.
Birselamver25
PKK barbar değil, İŞİD Mİ BARBAR ...İKİSİ DE AYNI .....K
BU ÜLKE ÇOK BEDELLER ÖDEDİ ..BU GÜN PKK YANDAŞLARINA KAPI SONUNA KADAR AÇIK ONLARA DESTEK ERENLER ŞİMDİ YARDINDAN GERİ KALMASIN .. TÜRK ASKERİ NEDEN KORUSUN ONLARI.. PKK KENDİ KAZDIĞI KUYUYA DÜŞTÜ ...BUNUN ADINA İLAHİ ADALET DENİR.Ama yıllarca kız alıp kız vermiş Türk ve Kürt halkını bu kirli oyunlarına alet etmesinler millet bu oyuna gelmesin .
VE KÜRT HALKI ÇOCUĞUNUN ELİNE TAŞ VERİP BU ÜLKENİN GÜVENLİK GÜÇLERİNE EĞİTİM KURUMLARINA TAŞ ATMASIN BU ÜLKE HEPİMİZİN. SAĞ DUYU ....
gidilecek
30 yıldır süregelen savaşta en çok kürtler öldü.
Kürt halkı barışa okadar hasretki çözüm sürecinde verilenlerle bile yetinmeye razı.
bir taraftan pkk yle barış için müzakere edip bir taraftanda pkk ve pydnin halk için savaştıgi bir savaşta siz işid gibi bir zalim orduya altan alta destek vereceksiniz.
dünyanın gözü kulağı kobanide, ama sırf pkk de halki savunmak için bu safta olduğu içinmi bu kadar hoşnutsunuz insan ölümünden.
yoksa bu hoşnutlugunuz kürtlerin ölmesinden kabaran ırkçı yanınızmı.
benim orda soydaşlarım öldürülüyor sizinde acimi paylaşmaniz gerekmiyormu.
hani kardeştik
Birselamver25
siz ırkçılık diyorsunuz destek verdiikleri pkk önce onları öldürdü ve Türk askerinin üzerine mal etti olan biteni...bu ülkede başbakan,cumhurbaşkanı,doktor vs...oldunuz da kim engel oldu efendim..ne bu yaygara şimdi..benim ninem kürt ama ben pkk destek vermiyorum gülücük yollamıyorum ..
EĞİTİMSİZ GÜNEY DOĞUDA ŞİDDET KAÇINILMAZ
gidilecek
PKK etki tepkinin sonucudur, pkknin de cinayetleri var. siz yıllarca Kürt diye bir şey yok dedinizde kart kurt seslerinden bir millet nasıl doğdu.
Empati kurun, yıllardır asimile edilmiş bir halk devlet eliyle cahil bırakıldı.
Biz Göçmen değiliz bu topraklarda doğduk bu topraklarda öldürüldük.
Kuzey Irak'ta kürt bölgesel yönetimi başbakanın değimiyle Kürdistan'da Türkmen çocukları kendi dillerinde okuyor bu bana gayet normal geliyorda haklarını isteyen Kürtler neden size bu kadar anlaşılmaz geliyor.
Kürtlerle ne Alıp veremediğiniz var.
Benim hiç bir Türk'le bir sorunum yok, sorun kürtler düşüncelerini ve taleplerini dile getirince çıkıyor.
PKK pkk diye tutturmuşsunuz neden demokratik ülkelerdeki gibi Kürtler'in haklarını vermiyorsunuzda pkk gibi örgütler türeyip bunu kendine mal ediyor.
Birselamver25
bu değiminiz bile açıkça destekçisi olduğunuzun ıspatı...
kendi göbeğinizi kendiniz kesin şimdi TÜRK askerini karıştırmayım kanlı meselenize .. halkı sınıflara bölmeyin ..tek vatan tek bayrak tek millet ...içindeki renklerse hepimiz
Birselamver25
az akıllı olun akıllı
gidilecek
İnsanlara bir şey yapıştırmak çok kolay.
Böyle düşünüyorsanız pkklisiniz.
Bizim aynı dili konuşmamız mümkün değil.
Ortak bir paydada buluşmamız ise hiç değil, ne siz yorun kendinizi ne ben.
Herkesin vijdanı kendine.
Birselamver25
ZİHNİYET MESELESİ...İNSANLARIN KATLEDİLDİĞİ HİÇ BİR COĞAFYADA DİL VİCDAN AYNI DEĞİLDİR BUNU EN İYİ BİLEN MİLLETİZ.. KESER GİBİ HEP KENDİNİZE YONTMAYIN
gidilecek
İşid gibi namussuz bir güruha savaşan herkes benim gözümde halk savunucusudur.
İşid geri çekiliyor dünya bu direnişe seyirci kalmadı.
İçimizdeki kürt düşmanlarını elemem için ırkçıları görmek için yeterince gözüm açıldı.
Van depreminde bile Kürtler ölünce bundan keyif alanlar oldu.
Sizde bu zihniyettesiniz benim için.
Birselamver25
Van depremi ve benzeri her kayıp ortak acımızdır meseleyi çarpıtmayın. Işid'i destekleyen yok terörün adı ne olursa olsun terördür.Siz zorla ırkcılığı körüklüyorsunuz kürt kürt deyip durmayın hepimiz insanız ötesi berisi yok
ortada bir yanlış varsa bu insanlığın ayıbı ..
gidilecek
Kimsenin söylediğinin önemi yok bu yüzden tartışmanında alemi yok.
Siz bildiğiniz gibi düşünmeye devam edin.
gidilecek
Kobani düşsün çok istiyorsunuz değilmi?
Kuzey Irak'ta Kürtler'in bir yönetime sahip olmasındanda rahatsızlık duyuyorsunuz değilmi.
İstediğiniz kadar rahatsız olun, dünya Görüyor direnişi erdemli buluyor.
Ve onlara yardım ediyor.
Afet İnce Kırat
gidilecek
Devlet eliyle öldürülen kürt sayısına bakmanız gerekecek.
Herkes kendi penceresinden bakıyor, bu bir öfke patlaması.
Anlamak istiyorsanız birde bizim pencereden bir bakın bakalım.
Bizim gördüğümüzü sizde görebilecekmisiniz.
Öteki Şair
Bugün youtube de binlerce kafa kesen videoları var sivilleri sıraya dizip dünyanın gözleri önünde kafalarına çuval geçiriip kuşun sıkılmadı...
Isid nedin Mozaik'idir iyi çözümlemek lazım 14 tane şeriatci örgütün birleşiminden oluşmuş bir orgutlulur topluluğudur dünyaya islami yaymak için adaleti ve Allahin adaletini yaymak için şehirleri fethediyorlar. Islamcilar iyi biliyor Allahin adaleti ile herseyi yağmalamak kadınları savaş ganimeti olarak kullanmak günah değil aksine caizdir.
Peki pkk böyle mi? Sosyalist İşçi sınıfından oluşan bir oluşumdur amaçları dünyaya hakim olmak değil sadece Kürtlerin yaşadığı coğrafyada talan edilmiş haklarını savunmak...
Şimdi denilecek o zaman niye öğretmen ve asker öldürüldü . Bakın doğuda olanlar bilir bir savaş hali vardı kim kimi öldürdü niye öldürdü peşinde koşmak ancak leş kargasi gibi olmaktır.
Peki o zaman Kürtlerin de diyecekleri var niye Ceylan onkul havan topuyla paramparça edildi niye aydın erdem niye serzan niye Roboski de tonlarca ağırlığında ki topları 34 yurttaşin üstüne attılar. ..
21.yuzyildayiz bir katliama seyirci kalinmasin diye 21 insan katledilmis bixz hala mal mulkten bahsediyoruz. Bu meşru mu polisin kendi yurttaşina mermi sıkmasi bu meşru mu? Bir konservenin değeri 21 insanın cesedini örtecek
Baştan aşağıya ,her cümlenizde haklısınız... Hic bir zihniyet, hiç bir kuvvet 80 milyonluk bir ülkenin kaderini Kobani'ye bağlayamaz. Eğer vicdan, bu durumda ikiye bölünecekse ,buyursunlar bölsünler.
Önce vatan !
Bütün olumsuzluklara, savaşlara karşı bu millet ,vicdanını sınırlarını kaldırarak gösterdi. Eğer daha fazlasını isteyen varsa buyursunlar ,halep oradaysa kobani burada maskeli efendiler hadi kobaniye !
Saygılar
yok,sul
yanki kunuçlanırsa oralara o zaman olabilir sanki gibi duruyor sanki
saygılarımla dostum