- 1021 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ISiD ve Laiklik
"Esirlerimiz var IŞiD’in elinde, tepki gösteremeyiz" diyor , yani bir ülkenin Dış İşleri Bakanı yani daha doğrusu yeni ve şimdiki Başbakanı. 49 devlet personali 80 günden fazladır hiçbir haber yok. Bağımsız ve önyargısız yaklaşmak gerekirse bu kabul edilir birşey değildir. Çünkü nereden baksan tutarsızlık nereden baksan ahmakça gözüken suçlar ve olaylar işleniyor. Irak’ta gün geçmiyor Sünni , Alevi , Ezidi ve Türkmenlerin katledildiği kafaları kopartılmış şekilde hunharca cinayet işleyen bir suç örgütü görüyoruz. Ortadoğu’nun göbeğinde Allah ve Muhammed adını anarak günah işleyen bu suç örgütüne karşı sessiz kalıyoruz ve sessiz kaldığımız sürece bu suça ortak koşacağız. Hiçbir gerekçe hiçbir neden bu katliama sessiz kalınmayı meşru kılamaz. Ve diğer yandan Hz muhammed’in bu örgüt hakkında 1400 yıl öncesinde haber verdiği hadisleri dillendirilir oldu bazı çevrelerce. Çok üzücüdürki dünyada sadece müslüman olmayan devletler tepkilerini açık ve net bir şekilde ortaya koymuş bulunuyorlar olayın gerçekliğini yada samimiyet tarafına karışmıyorum şimdiye dek görünen köy budur.
"IŞiD örgütü bir terör örgütü değildir" bu sözün sahibi Orhan Miroğlu , terör örgütüne kavram boyutuyla yaklaşmak ne kadar mantıklı onu bilemiyorum. Ama ortada şu gerçek varki yaşlıları ve çocukları katleden bir suç örgütü var insanları sıraya dizip kafalarına kurşun sıkan kafalarını gövdelerinden koparan ve hatta diri diri yakan bir örgütten bahsediyoruz. Buna terim bakımından ne yakışır ne yakışmaz onu bilmiyorum ama çok büyük insanlık suçu işleniyor .
Alman medyadasında yer edinen, Gaziantep’te IŞiD örgütüne ait kampları yayınlandı. Ayrıca İran devleti bu örgüt hakkında Mossad ajanları olduğunu ispatlayan delilleri ortaya çıktı.
Peki IŞiD en çok kimin işine yaradı?
Benim görüşüm şöyle ; Akp Türkiye’de çok büyük bir parti ve önemli siyasi bir kuruluştur hiçbir zaman başka partilerin yerini almasını istemez koalisyoncu İhsanoğlu onun için büyük bir tehdit olarak gözüküyordu hem lâik hemde islamcı profili olan bir lider Tayip Erdoğan ise islamcı çıkışları ile bilinen büyük bir politikacı iki lider arasındaki fark "lâiklik" belirtisidir. Tayyip Erdoğan’a gönül veren fanatik taraftar gibi bağlı olan % 46’lik Türkiye seçmeni var. A, B , C planlarının yanısıra IŞiD planının var olduğu gerçeği beni korkutuyor çünkü 10 ağustos seçiminden sonra Ebubekir el Bağdadi Tayyip Erdoğan’a savaş ilan etti gerekçesi de "Başbakan-Cumhurbaşkanı Erdoğan şeriat ile ülkeyi yönetmiyor o ülkeyi laik yani dinsizlikle yönetiyor derhal gelip bana biat etmesi lazım". Bunun adına Tayyip Erdoğan’ı daha çok laikleştirme çabaları mi dersiniz yoksa başka kılıf mı uydurursunuz onu bilmiyorum aması şudur ki bu IŞiD örgütü AKP’nin işine yaradı çünkü % 53’lük oranın içinde yer alan bu % 6-7’lık Kemalist-Laik kesimin oyunu içselleştirdiler parti içinde.
Şimdiye kadar başörtüsü sorunu nasıl çıkmaza sürükleyerek gündemi sık sık işgal ediyorlarsa IŞiD’in Türkiye açılımı’da aynı şekilde devam edecektir kanaatindeyim.
Sırf birileri daha çok laik olsun diye masum insanlar ölmeye terk edilmiş olacak.
Kobani bunun açık örneğidir Hâlbuki IŞiD Türk düşmanı değil Türk düşmanı olsaydı binlerce Türkmeni öldürürdü insanın aklına mantığına sığmayan bu şeytan üçgeni ne kadar da ahmakça bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın zihniyeti bir kenara bırakılmıştır ve yeni model düşmanıma dokunan yılan bana soksa bile sıkıntı yok yeterki düşmanım zarar görsün.
Hadi herşeyi bir kenara bırakıp yargısız önyargısız yaklaşalım "Kürtler-pesmerge-YPG" Türk düşmanları mı?
Hâlbuki bir birine akraba birbirine kardeş iki halktan söz ediyoruz. ..
Artık esirlerde IŞID’in elinde değil peki neyi bekliyoruz yarın Türkiye’de sıcak bir savaş olursa bunun hesabını kim verecek öyle ahkam kesenler savaşmaya gelecek mi? Yoksa istanbul’a kadar gelmesini mi bekleyecekler ??
Dünya artık ikinci kez Osmanlı İmparatorluğunu ve 3. bir dünya savaşını istemiyor kendince fetihler yaparak bütün dünyayı hegemonyasına alan başka ülkeler istemiyorlar kendinden olmayanları "Yahudi , Alevileri, Ezidileri, Süryani , Keldani vs vs " azınlıkların hakkını gasp eden insanlık suçu işleyen başka bir Osmanlı Devleti istemiyorlar.
Ama şunu belirtmekte fayda vardır ki IŞİD, Osmanlı Devletinin tırnağı bile olamaz.
Herşeye rağmen birinci seansta cumhurbaşkanı seçilmesini takdiri şayan. sonuçta halkın iradesi kimi layık görürse meşru olan odur. Yolsuzluğu kolsuzluğu bir kenara bırakırsak kimse düşmanlık üzerinden siyaset yürütmesin birileri bana darbe yapacak birileri hükümeti devirmek istiyor ajitasyonlarını kullanarak kimseyi kandırmaya çalışmasın Türkiye’de ciddi derecede bir muhalefet eksikliği var bu hastalık Cumhuriyet kurulduğundan bu yana devam etmektedir. Tek parti döneminde muhalefet yasaktı şimdi ise farklı bir boyutta süre gidiyor.
Bizleri en çok derinden üzen sözler "Dinsizin hakkından imansız gelir" sözleri oldu
Yani bu kadar mı insanlıktan nasibini almamış bu kadar mı öfke doluyuz birbirimize. ..
Bugün birlikte ölebiliriz bugün birlikte yaralarımızı sarabiliriz
Ve yarın çok geç olabilir. ......!!!!!
YORUMLAR
evet eset terör örgütü değil
halkını katletsede
sisi de öyle
amerika hiç değil
fransa ingilter değil
israil değil
ışit terör örgütü hem de en zengininden
neden çünki usa ya kiliseye karşı duruyor
nerden peydahlandı ki bun lar
heh şimdi hemen benim fikirleri yamayınız terörizme
ki siyonizmin taktiğidir bu
şu ki ışid başarır ise karşımızda sağlam bir hükümet olacak
başaramazsa en büyük terör örgütü olacak
tabii ki ona buna yamanacak ?
başörtüsü sonuçlanıyor kiiiii
aslında sorun yeni başlıyor yazınıza göre
şimdi bişi diyeceğim de uygun düşmez
şöyle ki atatürk ve hareketi bu milletin bağrından çıktı değil mi evet
başaramasaydı eğer ne olurdu ?
oldukca etkili ve cazibe çekici kalp hareketlendirici yazınızı kutluyorum
hoşcakalınız efendim