- 593 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Arefe ve kurban bayramınız mübarek olsun
Bizler gülümser birbirimizi candan seversek eğer tasalar sevince, hüzünler neşeye dönüşür. En güzel anıları birlikte paylaşabileceğimiz zamanlara dönüşür ,zaman bizimle gülümser neşeli yüzümüz ile zamanda bizimle gülümser.
Taptaze bir güneş doğar arefe günleri- Kıymetli geceye kendinden sonra gelen günün ismidir - ondan önceki ve sonraki günler kıymettir gönlümüzde neşemizde sevincimizde. O gün güneş hep senin ve sevdiklerimiz için için parlasın. Işıl ışıl günler hep birlikte gülümseyerek bizim olsun.
İşte bu mutluluğun oluk oluk yaşandığı bu arefe gününde ellerimi kaldırıp dua ediyorum cümlemiz için. Bir bayram daha hep beraberiz gülümseyen gönlümüz ile gülümseten Rabbime şükürler olsun. Gönüllerin bir olduğu bugün Rabbimiz bizleri sevdiklerimizden ve doğru yoldan ayırmaya çalışanlara fırsat vermemek için bizi uyandırsın yardımcımız olsun, doğru yoldan ayırmasın.
En kısa zamanda bereketli sofralarda hep birlikte görüşmek dileğiyle. Bugününün ve yarın Kurban bayramının dört gününün sevinç içinde geçmesini temenni eder, Kurban Bayramınız Mübarek olsun mutluluk gözlerinizde gönlünüzde eksik olmasın bayram hayırlara vesile olsun, zulüm altında inleyen dünyadaki kardeşlerimizin zulmünün bitmesi için Rabbim yar ve yardımcıları olsun. Selam ve dua ile.
Mehmet Aluç