- 1143 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
sen benim cemal süreya şiirimdin
Okyanusta ölmezde insan bir kaşık sevdada boğulur demiş Cemal Süreya. Aslında sana ne kırgınım, ne kızgınım, ne de dargınım. Aslında ben sana tam olarak "hiçbir şeyim", öyle değil mi? Biliyorum sende üzülmemi istemezdin. Yoksa ister miydin? Sen aklım ve kalbim arasında kalan en güzel çaresizliğimsin. Her şey biliyor, herkes biliyor seni. Benim için ne ifade ettiğini. Seni nice sevdiğimi, üstüne titrediğimi. Biliyorlar da bilmesine bakalım sen biliyor musun? Uzaktan seviyorum seni ben. Kokunu alamadan, boynuna sarılamadan, yüzüne dokunamadan. Sadece seviyorum. Öyle uzaktan seviyorum seni işte. Elini tutamadan, yüreğine dokunamadan, gözlerinde dalıp dalıp gitmeden. Acaba hiç aklına geliyor muyumdur? Ne keşkeler bitiyor, ne de hiçler. Herkes bana çok güçlü olduğumu söylüyor biliyor musun? Bence değilim. Ben güçlü olsam eğer aciz kalır mıyım senin adın gelince kulağıma? Yalnız seninle güçlüyüm ben, sen olmasan bir anlamım olmaz, gel sev beni. Şimdi sahiden gidecek misin sen? Her şeyi geride bırakıp uzağamı gideceksin? Benden daha da uzağa. Gitme diyemem sana. Desem de dinleyecek değilsin zaten. Aşktın sen, gidişinden anladım ben. İlk, defa sahiplendiğim, sevdiğim, arkasından gözyaşı döktüğüm, düşündüğümde yüzümdeki gülümsememe sebep olan, sen bilmesende midemdeki burukluğun tek nedeni olan insandın sen. Belki bir kez daha aşık olamam ben. Belki olurum ama bir kez daha böyle sevebilir miyim? Hiç bilmiyorum. Ben o yazdıklarımı ancak sana yazabilirdim. Çünkü şu kainat denen nesnenin içinde en çok sevdiğim yürek, üstüne en çok titreğim insan kalbi senin göğsündedir. Şimdi sen tam çağındasın yanına varılacak önünde durulacak, tam elinden tutulacak.. Ama tutamıyorum elini işte, gidiyorsun benden. Kopuyorsun. Bırakıyorsun. Uzaklaşıyorsun. Bazı şarkılar var en çok seninle mırıldanmak istediğim şarkılar onlar. Ama mırıldanamıyorum. Ama yine de her dinlediğimde seni bana haykırıyorlar. Ve sen bunu da bilmiyorsun. Bu dünyada yaşayarak öğrendiğim ilk şey aşk’tı. Tek yanlı aşk’tı üstelik. Senin sevdanı hissetmezse anlamazmış karşındaki. Anlamıyorlar. Sen dahil anlamayacaksınız. Bunu bilmek bile acı veriyor bana. Kendim başta olmak üzere senden de özür dilerim sol yanım. Biliyorsun çok sevdim ama sen anlamadın..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.