Hamdiye-Mektuplar / 1/ Allah'ı,anne - babayı bir de kocayı baş tacı edeceksin...
Hamdiye-Mektuplar / 1/ Allah’ı,anne - babayı bir de kocayı baş tacı edeceksin...
’’ Hocam ben 36 yaşında,2 çocuk annesi ev hanımıyım, .’de yaşıyorum. Kendimi bildim bileli, dini ve hakikatimi sorgularım. Gerçek islamla, Ahmet Hulusi nin kitaplarıyla tanıştım. Sizde onun gibi anlatıyorsunuz hamd olsun. Hocam ben okuyamadım ama hayat okulu okudum diyebilirim.’’
Tarih:21 Kasım 2008 Cuma 15:30:20
Görüşme talebi
Sayın hacı ali bey sizinle görüşmek istiyorum, nasıl ulaşabilirim bilmiyorum siz bana ulaşırsanız çok sevinirim. Saygılar
Tarih:21 Kasım 2008 Cuma 23:02:52
RE: özde biriz
Sayın okur kardeşim.
Hamdiye ile tanışmamız bu mesajla başladı.Esra’ya Mektupları takip ederek bize ulaştığını bildirdi..İlginç bir hikayesi olduğunu takip ettikçe göreceksiniz.Şu anda bütün sıkıntılarını atlattığını biliyoruz..Hamdiye’ye Mektupların yayınlanması sona kaldı.Hem Esra ve hem Safiye ile aynı zamana denk gelen yazışmalarımızı aynı anda yayınlayamadığımız için şimdi yayınlıyoruz.Diğer mektuplarımızı izleyen dostlar görecekler ki meydana gelen değişimler tesadüfi değildir.Aynı yoldan giden her yolcu aynı menzile ulaşmaktadır.Hedef doğru,yol doğrudur.Benzer sıkıntılar çeken insanlarımız önerilenleri yapmaları halinde aynı sonucu elde edeceklerdir.Bizimle ayrıca irtibat kurmaları gerekmez.İslam da (ruhbanlık) aracılık yoktur.Bilgi alışverişi,irşattan öte bir şey yapmış değiliz.’ Allah’ın ayetlerinde bir değişiklik göremezsiniz.’ Suçun karşılığı ceza, zikirin, tövbenin karşılığı kurtuluştur.
Selam, Hamdiye Hanım...
Gerçekten bizim size yardımcı olabileceğimize inanıyorsanız, elimizden geldiğince çaba harcayacağız. Allah’ın kurtuluş için bir müslümandan istediklerini, en özet haliyle ve güncel bir Türkçe ile anlatmaya çalışacak, yapmanız gerekenleri önerecek, duacı olacağız.
Bunun için öncelikle;
Allah’ı, anne babayı bir de kocayı baş tacı edeceksin... Öf bile demeyeceksin...
Eşine, Allah’ın emri olduğundan, dolaylı veya doğrudan saygısızlık, haksızlık yapmayacaksın.
Namazı düzenli kılacaksın. İnşallah sana yardımcı olmak için elimden, dilimden geleni yapacak, yol göstermeye çalışacak, dualar edeceğim.
Önce bunlar için söz vermelisin. Sonra sana bir tespih vereceğim, namazlardan sonra o tespihi çekerek dertlerine derman olması için Allah’a yakaracaksın.
Göreceksin sen iyi bir kul olunca işler nasıl yoluna girecek...
’Çektikleriniz günahlarınızdan dolayıdır tövbe ediniz.’
Selam ve dua ile.
Tarih:21 Kasım 2008 Cuma 17:30:47
Teşekkürler Hocam
İnanın şu anda dünyanın en müjdeli mesajını aldım, sevincimi varın siz düşünün. Her şeyden önce şunu belirteyim İnternet konusunda pek bilgili sayılmam 3yıllık ilkokul eğitimim var ama terk değil başarıdan dolayı 3yılda bitirdim, bunlardan dolayı yazımda hatalarım eksiklerim olacaktır affınıza sığınıyorum. Hocam profilinize bakmama gerek yok ben sizi yazdan beri takip ediyorum. Rabbimin yakarışıma tecellisi bu günmüş, hamd olsun.
Hocam ben 36 yaşında, iki çocuk annesi ev hanımıyım, .’de yaşıyorum. Kendimi bildim bileli, dini ve hakikatimi sorgularım. Gerçek islamla, Ahmet Hulusi nin kitaplarıyla tanıştım. Sizde onun gibi anlatıyorsunuz hamd olsun. Hocam ben okuyamadım ama hayat okulu okudum diyebilirim. Çok üzücü olaylar yaşadım, çok çaresiz kaldım hala öyleyim. Benim çocuklarım da, doğuştan engel var. Oğlum 18 yaşında yüzünde hafif asimetri var. Kulağı tam gelişmemiş. Kızım3,5 yaşında onun yüzündeki asimetri daha belirgin kilo alınca daha çok belli oluyor, bunlar beni çok üzüyor. Hocam aslında sorunlarım o kadar çok ki, fakat anlatamıyorum sanki rabbimi gücendiriyorum geliyor bana, çok tuhaf hissediyorum.
Hocam ben zaman zaman zikir çektim, kendimce terkipler yaparak. Sizden zikir hakkında çok farklı şeyler okudum. Bu konuda bana yardım etmenizi rica ediyorum. Çocuklarıma şifa bulabilmem için ve bazı maddi sorunlarıma çözüm bulabilmem için. Hocam size çok teşekkür ederım. Kendimi gerçekten çok yalnız ve çaresiz hissediyordum, mesajınızla sanki yeniden hayat bulacağımı hissediyorum.
Sonsuz sevgi ve saygılar Allah razı olsun.
Tarih:21 Kasım 2008 Cuma 18:57:07
RE:
Hamdiye Hanımefendi, hayırlı akşamlar.
Sizin yaşınızda oğullarım ve kızlarım var. Size kızım diye hitap edebili miyim?
Umarım yardımcı olabilirim. Allah’ın izin verdiği kadar.
Esas olan veren değil, alandır.
Yani siz benden faydalanacağınıza inanıyorsanız, okuduklarınızdan yola çıkarak güveniyorsanız, neden olmasın.
Kimliğinizi, adresinizi yazmadan, yazdıklarınızı başkalarının da okuyabileceğini bilerek, usulünce daha ileri derecede kendinizden, problemlerinizden bahsedin. Yakından tanımama fırsat tanıyın ki, önerilerimde isabetli olabileyim.
Benim de Davn sendromlu, onbir yaşında bir oğlum var. Özürlü çocuğu olmak ne anlama geliyor, biliyorum.
Yedi çocuğumun sonuncusu, bu. İkinci eşimden. İlk eşim vefat etti, Allah rahmet etsin... Kendim elli yaşımda iken, kırküç yaşında bir kızla, ikinci evliliğimi yaptım.
Kısmetmiş, özürlü doğdu... Ne yapalım, Allah verdi.
Yaşamaz dediler, yaşadı. Kalbinde dört tane delik var. Akciğere giden damar genişmiş, ameliyatla daralttılar. Ama sürekli bir prf gözetimindeyken, farkına varmamışlar, yapılan boğma ipi çözülmüş ve akciğerleri ölmüş.
Kalp ameliyatı yaptıramadık... Hala bez kullanıyor. Hem annesini hem beni çok yoruyor. Yapacak fazla birşey yok.
Bize, Allah’ımın emaneti olarak kabul ettik. Özürlüler okuluna gidiyor. Eylülde ilkokula başladı... Biraz zor öğreniyor ya, öğreniyor.
Bizimkinden çok daha kötü durumda olanları gördükçe annesi de kabullendi. O olmazsa ben yaşayamam diyecek kadar seviyor.
Onu sağlıklı çocuklarla kıyaslamadan, gelişmelerinden sevinç duyarak yaşıyoruz.
Eğer Allah’a inanıyorsan, her şeyin tatmin edici bir mantığının olduğunu anlatabilirim.
Cenneti kazanmak için, mutlu olmak için sayısız sebep var.
Yine devam etmek üzere burada kesiyorum. Misafir gelecekmiş.
Görüşmek üzere.
Hayırlı akşamlar. Çocukları benim için öpmeni istiyorum. Mevla’m varsa dermanlarını versin, yoksa onları hakkiyle kabullenmeyi size nasip etsin. Âmin.