- 559 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Geçenlerde oturuyordum yineee
Geçenlerde oturuyordum yine.Ben hep geçenlerde otururum öyle.Severim geçenleri.Mesela bi kuş geçti üzerimden az demin önce.Sonra binbir türlü düşünce geçti aklımdan,şarlokkk gibii :)
Ne diyorduk?Hah,geçenler...Metronun,otobüsün camlarından yanımdaki kişiyle bakışarak konuşmayı ben buldum mesela.Ablama ilk söyledim ya,güldü bi.’İşsiz’ der gibi baktı suratcağzıma.Uf,iç sesim konuşuyor şuan’şunu da yaz,şunu da geçme derim kanka’falan diyor.Bi’susmadı.EE, çok şımarttım tabi.Her şeyi içime ata ata susmak bilmedi.Tamam,titreşimde şuan biz devam edelim.
Sırf kapkalın kitapları kollarının arasına alıp sokaklarda yürümek karizma diye hukuk okumak istedim mesela.Sonra insanların "vay beee,adam okuyor!"bakışlarını çekmek için üzerime...İyi ki de okul öncesi öğretmenliği ya,daha tatlı ,isme bak şeker gibi ;)
Bi’de biraz Zarifoğluluk var bende.Yazdıklarım değilim,yazamadıklarımım.
Kitap içmek çok zevkli çay içmekten bence.Şu Rize otunu çok abartmayın yani.Elma suyu daha güzel.
E-okula girdiğim günleri özleyeceğim günler gelsin hemen.Geleceğimi özlüyorum lan,işe bak!
Okullar açılsın be!İlim,bilim ve irfan aşkıyla yanıp tutuşuyorum desem katiyen yalan olmaz efenim.Hem de nee!Anlayamazsınız..Yurt falan da ayarladık,bİ’güzel de yerleşsem."Yurt dışına çıkıyorum"esprisini ilk ben yapcam,ehehe :)
Bu yazıyı niye yazdım,bilinmez.Yani pencere kenarıydı,yağmur ve rüzgar karışımı bi’hava vardı.En bi’sevdiğimdi.Havalara girdim.Yazar sandım kendimi, "ulan Ayşe hadi sarıl kaleme" dedim karaladım birkaç şey.
Hadi kendinize iyi davranın,çok cici bakın,öperleeeer ...