Ben Dersim'li Kemal'im
Dün CHP Kurultayının ilk günüydü. CHP genel başkanı seçildi. İki aday yarıştı. Ne kadar
eşit koşullarda yapıldı, bu ayrı konu. CHP genel başkanının ağırlığı her yönden ağır
basıyordu. Muharrem İnce kendi afişlerinin asılmadığını söyledi. Konuşma salonunun
konuşma bölümünün tam arkasında Kemal Kılıçdaroğlu ve Atatürk’ün resmi asılıydı. Bu
arada bir parantez açıyorum. Atatürk benim gözümde tek liderdir. Herhangi bir parti liderinin resmiyle yanyana görmek bile beni incitiyor. Pek çok yurttaşımızı incittiği gibi..
Kulaklarımda hırs ve kızgınlıkla "BEN DERSİM’Lİ KEMAL!im" diye haykırması, partiye hiç
yakıştıramadığım çirkin görüntüsü kaldı. Yumruklar sıkılmıştı - kime karşı sıkılmıştı bu
yumruklar.Sanıyorum ona oy verme sözü verip de Muharrem İnce’ye oy veren 200’ü aşan kesime ve diğer kendine oy vermeyen İnce taraftarlarına olmalı.
Sayın CHP başkanı istediği kadar " Ben Dersim’liyim "diye haykırsın.Halkın ve CHP’lilerin pek çoğu "Ne Mutlu Türküm diyene" diyor, ben de dahil. Bizler Atatürk’çüyüz ve onun altı okuna sahip çıkan gerçek CHP!lileriz.
Partiyi eleştirmeyi adeta yasakladı Kılıçdaroğlu kendi tek elindeymiş gibi parti.Bu durumda AKP
AKP den ne farkı olur CHP’nin. Demokrasiden söz ediyor,yoksa demokrasi Kılıçdaroğlu’nun
iki dudağı arasından çıkanlar mı?
Dersimli Kemal konuşmasında Haziran gezi eylemlerine getirerek eylemlerin başladığı gün CHP’nin Kadıköy mitingini iptal ettiğini, sözde onlara destek verdiklerini söyledi. O gün
miting yapsa oraya kim gidecekti acaba? Bu eylem halkın bir karşı duruşuydu.CHP ve MHP
ellerinden gelse buraya giden partilileri engellerdi.
Dersim’in küçük bir köyünde doğan Kılıçdaroğlu yerel yönetim getirecekmiş. Kimlerle
getirecek bu yönetimi. Arkasında destekleyenler CHP’li değil. AKP’nin ekmeğine yağ sürer.
Bölüp parçalamak olan bu proje asla Türkiye’mizde kabul görmez.
Bir de rakı sofrası meselesi var.Tayyip ağzıyla CHP’yi karalamaktan başka bir şey değil bu.
Bize rakı sofrasında ülkeyi kurtaranlar değil, çalışan partililer gerek dedi. söylemi Erdoğan
Atatürk ve İsmet İnönü için söylemişti.Elbette partiye çalışanlar gerek ama ordan burdan
devşirilen kişiler değil. Parti sol görüşlü demokrat halkçı ve Atatürk ilkelerine bağlı
Atatürk’ün zor koşullarda kurduğu bir partidir. Öyle Türkiye’yi bölmek isteyenlerle işbirliği yapanların partisi değil..
Kılıçdaroğlu delegelerin ve onu destekleyenlerin oyunu kaybettiğini göz önüne getirerek
eski çizgisine kavuşmalıdır. Yeni yorumlar, açılımlar saçılımlar ülkemize ıkımı getirir. Bu
Yeni CHP dedikleri ölür yepyeni lâik, Atatürkçü bir CHP doğar böyle giderse. Tutulan yol,
yol değil. Öyle uzaklara bakmaya gerek yok " ben, ben" diyen diktatörlerin sonlarına bakmak yeter..
06. 09. 2014 / Nazik Gülünay
YORUMLAR
BU GÜNKÜ CHP KADROSUYLA, TÜRKİYE CUMHURİYETİ İÇİNE DÜŞÜRÜLDÜĞÜ BU KÖTÜ VE ACI DURUMDAN ASLA KURTARILAMAZ. BEN ELLİ YIL CHP SAFLARINDA CAN SİPERANE, BELEDİYE MECLİS VE İL GENEL MECLİSLERİNDE YILMAKSIZIN ÇALIŞMIŞ, CHP TUTKULARIMIZDAN DOLAYI ÇALIŞTIĞIMIZ İŞ YERLERİNDEN ZORLANMIŞ, HORLANMIŞ VE İŞ AKİTLERİMİZ FESHEDİLEREK CEZALANDIRILMIŞ İNSANLARIZ. O EZİYETLİ YILLARIN VE YAPILAN HAKSIZLIKLARIN HİÇ BİRİSİ BİZİ CHP SAFLARINDAN KOPARTAMAMIŞTI. AMA BU GÜNKÜ EYYAMCI ,SAĞCILIĞA ÖZENEN YÖNETİCİLER, SAĞCILARI TAKALİT EDENLER, MİLLETVEKİLİ OLMAYI HERŞEYİN ÜSTÜNDE TUTANLAR , ATATÜRKÇÜ KEMALİST MÜCADELENİN SADECE MİLLETVEKİLİ OLARAK KALMAKTAN İBARET OLDUĞUNU SANANLAR YÜZÜNDEN PARTİMİZDEN KOPTUK. AMA AHDE VEFA GEREĞİ, ÜZÜLEREK, İSTEMEYEREK DE OLSA, "DÜRÜSTLÜK VE ATATÜRK HATIRASINA SAYGI GEREĞİ " OY DESTEĞİMİZİ ESİRGEMEDİK, BU SEÇİMLERDE 2-3 MİLYON CHP LİNİN, KENDİNİ DEVRİMCİ TANITAN,SOL GÖSTERİP SAĞ VURAN SAHTE ATATÜRKÇÜLERİN, YAZLIKLARINDA KEYİFLERİNİ BOZMAYANLARA RAĞMEN YİNE BİZLER ÇALIŞIP ÇABALADIK. OYSA BU SEÇİM TAM DA SONUÇ ALINACAK KAZANILACAK BİR SEÇİMDİ. ÇÜNKÜ %51,5 OY AŞILAMIYACAK, KIRILAMIYACAK BİR ORAN DEĞİLDİ. CHP LİLERDE DAHİL SORUMSUZLUK GÖSTEREN TUZU KURULAR,ÇİLİNGİR İŞLEVLİ MİLLİYETÇİLER, AKP YE KIYAĞIN EN BÜYÜĞÜNÜ YAPTILAR, VE KOCA TÜRK ULUSUNU ÇOK TEHLİKELİ BİR ÇIKMAZIN İÇİNE SOKTULAR. 2015 SEÇİMLERİ DE BENZER KOŞUL VE MEVSİM ŞARTLARINDA YAPILACAKTIR. BU AYMAZLIKLAR VE MİLLETVEKİLİ OLMAYI YETERLİ GÖRÜP İKTİDAR OLMAYI ZORLAYIP AMAÇLAMAYAN DÜŞÜNCE KIRILMASDIKÇA AKP YİNE İKTİDAR OLUR VE AMAÇLADIĞI "HİLAFET REJİMİNİ" RAHATLIKLA UYGULAMAYA KOYAR BU DEFA.. ÇÜNKÜ O ADIMI ATMAYA, O EYLEMİ YAPMAYA ÇOK YAKLAŞTI. BUNU HERKES BÖYLE BİLSİN, ŞAPKASINI ÖNÜNE KOYUP DÜŞÜNSÜN, NE YAPACAĞINI, NEREYE GİDECEĞİNİ. ÇÜNKÜ AKP NİN KİTABINDA, "TÜRKİYE CUMHURİYETİNİN ESENLİĞİ, ULUSALLIK, LAİKLİK, ÇAĞDAŞ VE DEMOKRATİK REJİM, ATATÜRK, ATATÜRKÇÜLÜK VE TOPYEKÜN İNSAN MUTLULUĞU" DİYE BİRŞEY YAZMAZ, YANDAŞ VE VAHŞİ KAPİTALİZM RANTÇILIĞINDAN BAŞKA. CHP, BİR TAKIM SAĞCI PARTİLERLE ORTAK HAREKET ETMEKLE ZATEN EN BÜYÜK HATAYI YAPTI. BU ŞEKİLDE SAĞ ARENADA BOŞUNA KENDİNE YER ARADI VE ÇOK FECİ TONGAYA DÜŞÜRÜLDÜ. ELBETTE SAĞCILIK BİR ÖCÜ VE BİZLERİN DÜŞMAN SAFI DEĞİLDİR. AMA ONLAR BİAT KÜLTÜRÜNDE KALMAKTA SON DERECE ISRARLILAR. BU ISRAR İSE TÜRKİYE CUMHURİYETİNİN VE HALKININ EN BÜYÜK HANDİKAPIDIR. BAŞIMIZA GETİRİLEN BELALARIN HER ADIMINDA VE ODAĞINDA BU BAĞNAZ SAĞCILIĞIN, GERÇEK VE NAMUSLU, DÜRÜST MÜMİN OLMAYIŞIN EN BÜYÜK PAYI VARDIR. HER ATATÜRKÇÜ, DEVRİMCİ KEMALİST BUNU BİLMELİ TAVRINI BUNA GÖRE KOYMALI CESUR VE SONUÇ GETİRECEK EYLEMLERİN İÇİNDE OLMALIDIR.
DOĞRU TEŞHİŞ , AKILCI VE HAKLI İTİRAZLARINIZI AYNEN PAYLAŞIYOR, SİZİ TAKTİR VE TEBRİKLERİMLE KUTLUYORUM NAZİK GÜLÜNAY Kemal Polat
glenay
Bu bütün Chp2lileri derinden yaralıyor.
Ne zaman milletvekilliği gibi küçük hesaplardan vazgeçilecek.
Seçime kadar görünürde bir atak yok sanıyorum.
Böyle giderse önümüzdeki seçimde muallâkta kalacağım.
CHP'liler başka partilere yönelirse hiç şaşırmayın.
Dilerim bir şey olur, ne olur bilmiyorum ama bir çözüm gerek..
Anlamlı yorumunuza katılıyorum,
çok teşekkürler Kemal bey,
selâm, sevgi ve saygılarımla..
glenay
Dersim'li Kemallere ben de karşıyım.
Böyle giderse partim değişecek.
Saygılar..
944 delege imzasına karşılık 740 oy alan Kılıçdaroğlu ya da nam-ı diğer kureyşan aşiretine mensup Kemal karabulut
177 delege imzasına karşılık 415 oy alan İnce
bu bir nevi tokattır anlayana
karşı devrime öyle güzel destek veriyor ki, ulusalcılık tu ka ka ...
sadece partiye son katılan ( her fırsatta Atatürk ve eserlerine küfreden) Bekaroğlu bile Kılıçdaroğlu'nun dedesinin torunu olduğunun ispatıdır.( karşıdan bak diyenler olacaktır; en sağ kulvardan birini partiye katmak onu chp li ya da solcu (!) yapar deseler de süt kirlendi artık)
Sorosçu bu amcadan kurtulmazsa ychp bitti demiştik gördük ki bitmiş .
Türkiyeli olmak isteyen, Türk kelimesini anayasadan çıkmasında sakınca görmeyen( pkk nın Hamburg sorumlusu İbrahim karabulut’un öz ve öz amcaoğludur)Kemal Karabulut'un icraatları can yakmaya devam edecektir.
Atatürk'ün koltuğuna oturup
*alman ajanı Ali Kılıç,
* TR 705 kodlu Sezgin Tanrıkulu'nu
*Fetullah’ın müridi Erdoğan Toprak ve Mustafa Sarıgül'ü
*Tayyip Erdoğan hayranı ki " Atatürk'ün ilke ve devrimlerinin bekçisi olmayacağım" diyen Binnaz Toprak'ı
*"Ben sağcıyım" diyen Faik Tunay'ı
CHP'ye alıp sonra da özerkliği savunan birine destek verenlerin vicdanını tebrik ediyorum ve soruyorum,
Atatürk ve Ulusal devlet nerenize battı?
Biz bunları ilk günlerde bu kişi soros yetiştirmesi tesevci, chp’nin başına özel görevli olarak geldi diye avaz avaz haykırdığımız da komplocu şüpheci Baykalcı olmakla suçlandık, alın işte komplomuymuş değimliymiş, keşke biz yanılsaydık . Atatürk’ün Cumhuriyet Halk Partisi oldu Akchp yani iktidarın sol koltuk değneği. Neyse yaşayıp görelim.
Nazik hanım siz kör kör destek veren biri değilsiniz aksine yanlışa yanlış diyen bilinçli bir Cumhuriyet kadınısınız. Tıpkı Atatürk’ün Tük kadının olmasını istediği gibisiniz.
Selam ve saygı sunuyorum
glenay
Bu yeni denilen CHP'yi asla desteklemeyeceğim.
Bu yenilik bence küflü bir eskimişlik.
CHP'nin içindeki yurtseverlerin güçlenmesini diliyorum.
Parti bu tavrını, politikasını sürdürürse yurtsever güçler daha da büyüyecek.
Biz eğer adı eski CHP'yse eski CHP'liyiz. Yeni CHP karışık bir yapı.
Herkese ulaşacağız derken ana yapılarını kaybediyorlar.
Bu eski CHP dediğiniz gibi AKchp oldu.
Millet aslı varken sahtesine oy vermez.
Gerçeği görmemek için artık kör olmak gerek
Dilerim bu durum değişir.
Bu değişim Kılıçdaroğlu'nun CHP genel başkanlığından düşürülmesiyle
olacak.
Hakkımdaki görüşünüze çok teşekkürler. Siz de öylesiniz.
sevgiler..
halkıyla bütünleşmeyen ona hep tepeden bakan bir parti yerine gerçekten de milleti için hakkıyla muhalefet yapan tüm kadrolarıyla geleceğe ümid olan parti olabilseydi..keşke...ve hatta kendi içinden yetiştirdiği bir lideri cumhurbaşkanı çıkarabilseydi bence bu kadar tepki almazdı...altın tasta sunulan aday o kadar sırıtıyordu ki emir komuta zincirinin dayatması bir kuklayı aday gösteren liderin liderliği çoktan düşmüştür bence....yeni soluk lazım..yoksa chp çoktannn rafa kalkmış gözüküyor...
glenay
Bu böyle gitmez.
Çok teşekkür ederim,
sevgilerimle..
İlkelerine bağlı bir partilisiniz, yazınızı yudum yudum okudum, öyle güzel dile getirmişsiniz ki yanlışları alkışlamak gerekir, böyle duyarlı ve cesur kalemi...
Yıldırdılar her biri gerçekten bıkkınlık oluşturdu biz halkta, herkes değişse mevsimler gibi taze tomurcuklu pırıl pırıl yeni baharlar gelse.Bu güzel vatanımız ne zor şartlarda kazanılmış. Ellerimiz kalplerimiz birleşse , gülümseyebilsek artık ...Sevgilerimi demetlerken Vatanımızda güzellikler olması dualarımla...
Oya gedik tarafından 9/6/2014 5:40:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
glenay
kimsenin. Bir de tek güvencemiz o kalmışsa.
Güzel dileklerinize katılıyorum. İnşaallah her şey istediğimiz gibi olacak.
Güzel yoruma teşekkürler Oya hanım,
sevgilerimle..
Çoktandır söylediğim tek şey o iki muhalefet partisinin de liderlerinin geri çekilmesiydi, yıllardır beceremediklerini gördük. Kendi güçsüzlüklerine kendi milletlerine de ortak ediyorlar. Kurultay haberini duyunca umutlanmıştım, Muharrem İnce bir umut olabilirdi ama her zamanki gibi başkan gücünü ve yetkisini kullanıp taraftarlarını yüksek tuttu. Nereli olduğu, milliyetinin ne olduğu önemli değil, bu ülkenin vatandaşıysa Türkiye için çalışmak zorundadır. Belli bir kesime atıfta bulunarak yandaşlığını ilan eden adam çok kişinin de tepkisini alacaktır. Seçim öncesi aldığı ıslak imzaların sayısındaki düşme bunu gösteriyor. İktidar parti de istemezdi Sayın İnce'in kazanmasını, bence kazanan onlar oldu yine. Bu günkü yazımı dün izlediğim seçim sonundaki hayal kırıklığım sonrasında yazmıştım. Bu düzen böyle geldi böyle gidecek, tek yol dua etmek ama kim kime edecek orası değişir elbette.
glenay
Partililerin tepkisi çok önemli.
Tıpış tpış oy kullanmaya gidecekler demişti Kılıçdaroğlu,
giden kendisi olacak.
Tıpış, tıpış..
Çok teşekkürler Afet hanım,
sevgilerimle..
Gerçekten iyi bir partilisiniz.
Sizin kadar ateşli olmasa da,
kayınvalidem de vefalı bir CHP taraftarıdır.
Bu parti bana, rahmetli eşimden hatıra kaldı diyor her sohbetimizde.
O,
partisinin hangi pozisyonda olduğu ile çok ilgilenmiyor.
Seçim zamanı gidip oyunu atıyor ya,
o gönül rahatlığı yetiyor ona.
Güzel bir yazı.
CHP açısından değil de, bir edebiyat dostunun sunumu açısından bakıyorum ben olaya.
Hoş bir çalışma diyorum bu nedenle.
Gönülden yazılan,
gerçek sevgiyi yansıtan bir yazı.
glenay
Benim babam da anneme her oy kullanmaa giderken CHP'ye atmasını söylerdi.
Annem de atmayacağım der yine CHP'ye verirdi oyunu..
Şimdi benim küçüğüm Nazife babamın yerini oldı.
Seçim zamanı üst balkondan sallanan Tayyip posterlerine kızar,
hiç bir şey bulamazsa Türk bayrağı asar balkona.
Bu Tayyip'i burada görse babamın kemikleri sızler der.
Selâm ve saygılarımla..
bakışınız hassasiyetiniz için teşekkürler
değerlendirmeyi bilahare yapacağım
sadece sevdiğim halde çıkışlarına bayıldığım halde
chp ye genel başkan olamayacağını, ekipsizliği ve projesizliği nedeni ile hoş görmediğim
ve bir cumhurbaşkanı ya da bir gn başkan yetiştirmediği için çare olmayan ikna edemeyen halk ı olmayan bir chp yi affedemiyorum
saygılar sunarım
glenay
Böyle kalmayacak inşaallah..
Çok teşekkürler,
selâmlar.