- 517 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
İllimünati (Yeni DÜnya DÜzeni)
İllimünati...
Terimsel olarak (klasik, heryerde aynıdır); yeni dünya düzenini kurmak için oluşmuş gizli tarikat...
Aslında geçmişte yaşanmış ve günümüzde yaşanan bir çok olay ve yönlendirmeleri yapan güçlü bir tarikat. burada özellikle örgüt cümlesinden ziyade tarikat diyorum. Çünkü eylemlerinden ziyade oluşum amaçları ve gelecek hedefleri tamamen tarikat inançlarına uygun olmalı.
Bilindiği kadarıyla dünyanın en zengin iki ailesi(,Rockefeller,Rothschild )bu tarikatı yönlendiriyor.Bu ailelerin neler yaptığı, hangi şirketlere sahip olduğu veya hangi ülkeleri yönettiği bilgisini aktarmayacağım. Ben sadece şunu söyleyeceğim bu aileler emirleri direk aracısız şeytandan alıyor. Onlar bu zamana kadar şeytanın kurmuş olduğu en büyük proje ve amaçları şeytanın oğlu deccalin dünyaya gelebilmesi için uygun ortamı oluşturmak.
Belki bunlar sizlere fazla ütopik ve hayal gelebilir ama inanın onlar bu işi fazlası ile ciddiye alıyor ve bunun için çok büyük emek harcıyorlar.
Şimdi ki israil bun oluşum için atılan en büyük adımdır. israilin kudüs’teki inadı (mescidi aksa) bu yüzdendir.
Çünkü mescidi aksa’nın altında hz. Süleyman’ın mabedi var. Yıllarca şeytanları ve cinleri emrinde çalıştıran peygamber.
Şimdiki hedefleri Hz. SÜleyman mabedindeki hazineyi çıkarıp (hazine altın değildir. büyk bir sihir kitabıdır ki, oradaki bilgilerle herşeyi yapabileceklerine inananırlar.) dünyayı yönetmek.
Çok fazla şey anlatıp fazla sıkmak istemiyorum. sadece sizlerden istediğim birşeyler yapmanızdan ziyade, bu konularda daha uyanık olmanız. Kendinizi piyon olarak değilde hamle yapan bir taş gibi kullanmanız. Bizim ciddiye almadığımız konuları inanın onlar çok ciddiye alıyor.
Allah yar ve yardımcımız olsun.
YORUMLAR
Bu nasıl gizli bir örgüttür ki Üçüncü Dünya'nın ev Kadınları bile üzerine konuşma hazırlayabilir?
Şeytan bölümü bence hoş bir değişiklik olmuş; yazdıklarınızı sıradan ve sıkıcı komplo teorilerinden uzaklaştırmış. Yalnız insandan daha uzun süreden beri ortada olan şeytan bu ailelerin endüstri devrimiyle ortaya çıkışına kadar nasıl vakit geçirmiş, onu merak ettim.
Saygılarımla.
NECİP ÖZYOLCU
emin olduğum konu bunların gerçekten emirleri direk şeytandan veya aracı olarak ifritlerden alması. şeytan bu konuda başarılı olan ifritleri ödüllendirmek için tahtında oturmasına izin veriyor(ödül anlamında. ) ... inancınız ne düzeyde bilmem ama bunla ilgili hadiste vardır.
Yazınızın başına bakınca bilimsel gibi geldi ama emirleri direkt şeytandan aldıkları kısmına gelince şok oldum.Ülkemiz hala cinler,şeytanlar peşinde.Gelişmemiş bir ülke olarak kalmamıza şaşmamak lazım.
Ne yazık ki fikrimi yazmadan geçemedim.
NECİP ÖZYOLCU
Peri Tozu.
Ben;hayatın anlamını çözememiş,ruhsal gelişimini tamamlayamamış kişilerin bu tarz örgütlerin çevresinde olduklarını düşünüyorum.
Saygılar...