- 726 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
*.* MUTSUZLUK YAŞANMASIN ..
Dünyada güzelliği, mutluluğu birebir yaşamak, yaşatmak çok güzel. Ama mutsuz olduğunda onu yansıtmak, mutsuzsun mutlu olduğunu göstermek karşı tarafa yansıtabilmek çok zordur gerçekten zordur.. Sevgi, aşk da öyle. Hayatın boyunca hiç bir şeyden zevk alamıyorsan mutluluk sinyali vermek karşı tarafa olmuyor işte..
Oysaki öyle düşünmememiz lazım bence. Ama düşünüyoruz işte. Mutlu olmak, mutlu yaşamak, ve yaşatmak, hayatımızın bir baharı aslında. Her şeyden zevk alabilmemiz için sadece mutlu olmak bence. Mutluluğun formülü gülen yüzmüş. Güler yüzümüzü hiç bir zaman eksik etmememiz lazım yaşam boyunca.
Her şeyi sevmeliyiz, mutlu olmalıyız. Mutsuzluklar yaşanmamalı. Sevmek, sevilmek, aşık olmak istersin, mutsuzluğun yerine her zaman mutluluğu seçersin. Onları hissetmezsek yaşamayız, mutlu olamayız. Bunları yaşamak hayatın bir formülü. Mutlu da oluyorsun mutsuz da..
Ama mutsuz olmak kadar acı bir şey yok....
29/08/2006
15:45/salı
Şebnem Örs
YORUMLAR
Her birimiz mutluluğun peşindeyiz aslında, bunu ne kadar ifade edemesek de.
kolay mı zor mu diye de bir yargıya varmamalı. belki de çok seçici olmalı hayatta. ya da her şey yolunda gitmeli, diye de bir beklentiye girmemeli.
Önce sağlık ve huzur ve sevdiklerimizin bizde yarattığı duygular...
sevmek aslında ne kolay ama bu duygudan bihaber çok insan var.
bir kaç gündür bir sürü şey yolunda değildi benim açımdan.Koşturup durmak da bazen işe yaramıyor. Ama boş boş oturup bir şeyleri yoluna sokmak da mümkün değil asla. İşte maneviyat burada devreye giriyor. Aslında her zaman bu duyguyu içimizde taşıyıp yetinmeyi bilmeli.Ama insanoğlu işte: Beklentilerimiz çok fazla.
Şükür ve tevekkülü elden bırakmadık mi hayat daha yaşanır ve daha kolay.
düşünmeye sevk etti yazın bu açıdan teşekkür ederin kıymetli paylaşımın için.
mutlu kal bir tanem ve her şey gönlünce olsun.
sevgilerimle canım. yüreğine sağlık...
:))
şaire şebnem örs
ben bunu şiir yerine yazmıştım buraya atmışlar =))
sıcak yorumun beni çok mutlu etti ablam yüreğine sağlık..