MERHABA GÜN
Sabahın beşi..Sigaranın bir faydası vardır,gece eve hırsız girmez derler.Evde birbirinden nefret eden iki kedi besleyince de ,göze uyku girmiyormuş demek ki.Pakize ,komşunun güvercini,olmadı serçe kuşu falan yakalar mıyım diye çatıya çıktı ki,bu artık sokak kapısı açık demektir.Ufaklık da,çalışma masasının –kimbilir nerelerini kurcalamış -,şöyle yarım metrelik falan bir kurşun kalem bulmuş,onunla oynuyor.Ne olsa kitap okunan evde yetişen kedi bile,bir başka entel.Küçük yaşta aldı kalemi eline.Birazdan apartman da ayaklanır.İşe gidiş saatleri yaklaşıyor.Kalemi çapulcuya kaptırdığımdan , teknolojinin imkanlarından faydalanıp klavyeye terfii ediyorum..Bir şeyler yazmak istiyor canım ama kendi kendime biraz küs olduğum şu günlerde,öyle iç sesimi coşturup coşturup da,bir Susurluk ayranı ,olmadı bol kabartma tozuna bulanmış bir kek bile çıkartamıyorum ortaya..O ara Pakize ,ilk kuşunu bir leydi zarafetiyle eve getirdi ve de ağzını açar açmaz da kaçırdı elinden.Şimdi cama çıkmış,ufku süzüyor..Kimbilir hangi kanatlı hayalin peşinde.Ezan okunuyor ve uzaklarda bir yerlerden de-gerçekten-bir horoz sesi geliyor.Ama artık-çocukluk şarkılarımdaki -sütçü köşeyi dönmeyecek,ben okula gitmeyeceğim bir yumurtayı sütle çalkayıp içtikten sonra..Biraz sonra bu sessizlik biter ve ben dünden bugüne geçiş yaparım.Bugün,telaşlıdır acelecidir;bilmediği adresi arayan bir yolcu gibi sağa sola koşturur durur;yorar insanı..Bir an önce gece olsa diye bakmaya başlarsın saatine,bir vakitten sonra.Gece olsa ve günü kör karanlıkta ,düne gömsem...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.