- 10222 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Türkçe Olimpiyatları
Altı yıldır Türkçe Olimpiyatları düzenlendiğini biliyor muydunuz?
Dünya üzerinde Türkçe kullanan Türkçe öğrenen öğrenciler arasında yapılan bu olimpiyatlardan edebiyat sitelerinin, Türkçe dilinde yayın yapan kültür sanat platformlarının, Türkçeyi kullanarak şiirler, makaleler yazan amatör profesyonel edebiyat meraklılarının haberdar olmaması beklenemez herhalde değil mi?
Yıllardır hep başka dillerin saldırıları, nüfuz etme çabaları ile karşı karşıya kalan, ucundan kenarından tırtıklanan, ısırılan dilimiz için güzel bir haber değil mi sizlerce de?
Başka kültürlerde de artık Türkçenin sesinin duyulması kulağa hoş geliyor aslında.
Kıyıda köşede kalmış, Türkçe dilini kullananlarca da bigane karşılanmış bu Olimpiyatları ve vesilesiyle güzel dilimiz Türkçeyi yeniden hatırlamamız dileğiyle..
Dilimdeki türkü,Türkedir Türküm!
Türk/çe yaşıyorum, Hakkadır şükrüm
YORUMLAR
Çok güzel şeylere vesile oldu,Türkiye Büyük Millet Meclisi'ne helikopterlerle güdümlü mermiler yağdırıldı, 200 küsür vatandaş öldü, demokrasi de kurtarıldı... Pişman mısınız şu anda bu yazıya? Doğru söyleyin...
Mergen tarafından 28.2.2023 17:40:52 zamanında düzenlenmiştir.
erolbasci
Mergen
Gerçekten mi? Ama çocuklar sevindi, öyle mi? Evet, Türk'e ihanet edenin günü geldiğinde defteri dürülür, hiç şüpheniz olmasın...
erolbasci
Mergen
''show, fox, star, flash'' ise izlediğimiz televizyonlar hala, TÜRKÇE OLİMPİYATI neyimize...
okuduğumuz gazetelerde, televizyonda alt yazılarda TÜRKÇE her gün katledilirken, yılda 1 günün ne yararı var?
antakyalı ozan tarafından 6/1/2008 10:54:40 PM zamanında düzenlenmiştir.