- 4296 Okunma
- 55 Yorum
- 3 Beğeni
BOK KOKUSUNU ÖZLEMEK VE BİR DUA İSTEMİ DOSTLARDAN.
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
2007 Yılının Mayıs ayındaydı yirmi beş senelik bir evliliğe son verişimiz. Mahkeme huzuruna çıkmadan önce yirmisekiz senelik öğretmenlik hayatımın karşılığı olan o zamanki parayla yirmi sekiz milyar YTL ikramiyenin bir kısmıyla almış olduğumuz arabayla evden çıkmıştık eski eşimle. Sanki boşanmaya değil de bir yerlere kafa dağıtmaya gider gibiydik.
Önce Fethiye Adliyesine geldik ancak Adliye’nin taşındığını öğrendik. Gerçi yeni adliye sarayı yapılıyordu ama biz taşındığından habersizdik tabii ki. Eski adliye binasının önündeydi yine de istidacılar.O zamanlar istidacı denilen ve böyle adliye önlerinde Remington marka bir daktilo ile oturan genelde maliyeden ya da adliyeden mütekaid ( emekli ), kalın camlı gözlükleri burnunun ucunda, yaşlı dilekçeciler vardı. İşte onlardan birine anlaşmalı boşanma dilekçesi yazdırdık.
Sabah evden çıkarken ikimiz de kahvaltı etmemiştik. Fethiye Kordon boyu denilen yerde oturduk. Karşılıklı çay - simitle kahvaltımızı yaptık. Gören bizi yaşı geçmiş çifte kumrular sanırdı. Oysa boşanıyorduk. Evet anlaşmalı boşanıyorduk ama dört tane çocuk ne olacaktı?
Eski eşim ’’Ben kendim için bir şey istemiyorum. Çocukların velayetini ve onlar için nafaka istiyorum ‘’ dedi. Çocuklardan ilk ikisi onsekiz yaşını çoktan aşmışlardı hatta iki numara askerliğini yapmış yeni gelmiş, bir numara ise - askerliğini daha önce tecil ettirdiği için - henüz askerdi ve tezkere almasına bir ay filan kalmıştı. Üç numara ile dört numaranın velayeti idi sorun.
Üç numarayı tanıyorsunuz artık yazılarımdan… %90 zihinsel engelli, aynı zamanda sara hastası olan oğlum Yunus…Dört numara ise kızım Tuba…
‘’Kabul ‘’ dedim. Sonra yine arabaya atladık ve yeni Adiye Sarayına doğru yol almaya başladık. Arabayı eski eşim kullanıyordu tabii ki ben sakat olduğum için. Adliye Sarayına girişimiz ile oradan boşanmış iki insan olarak çıkışımız en fazla yarım saat sürdü.
Neden boşanmıştık peki? O kısma girmeyeceğim.
Çocukların velayetini eski eşime vermiştim ama o ‘’ Ben kendime bir iş bulup ayaklarım üzerinde duruncaya kadar çocuklar sende kalsın ‘’ dedi. Ona da ‘’ Eyvallah ‘’dedim lakin o ‘’Bir iş ‘’ bulunamadı nedense ve boşandıktan sonra Fethiye’de kaldığım o bir yıl içinde annesi Yunus’u görmek için sadece iki kez uğradı yaşadığımız o köhne gecekonduya. O bir yıl boyunca Yunus’a ben baktım. Altının bezlenmesinden yemeğinin yedirilmesine, banyosundan sara krizleri tuttuğunda sakinleştirmeye, kakasını yüzüne gözüne bulaştırdığında hem onu hem evi tertemiz yapıncaya kadar her şeyiyle ben tek başına ilgilendim. ( Bu arada hemen belirteyim: Çocuklar bende kaldığı için asla benden nafaka talebi olmadı. İsteseydi geriye dönük olarak da alabilirdi ama asla böyle bir şey yapmadı. )
Sonra?
Sonra artık o dünyanın cenneti olan Fethiye bana dar gelmeye başladı. Üç oğlumu yanıma alarak oradan ayrılmaya karar verdim ki zaten askerden dönen büyük oğlum İstanbul’da amcasının yanına gelmiş, bir müddet kurstan sonra özel güvenlik elemanı olarak çalışmaya başlamıştı. Kızım ise zaten bende kalmıyor hep annesinin yanına gidiyordu. O annesiyle kaldı.
17 Ağustos Depreminin dokuzuncu senesinde ben, oğullarım Cihangir, Tuğrul ve Yunus, içimizde nice depremlerle birlikte bir Beraat Kandili akşamında Fethiye’den İstanbula doğru yol alan bir kamyonun içindeydik artık. Yola çıkmadan önce annesi Yunus’u üçüncü defa gördü biz boşandıktan sonra. Evet üçüncü defa gördü ama o gittikten sonra Yunus’un nasıl şiddetli bir sara krizi geçirdiğini görmedi. Yol boyunca geçirdiği krizleri de görmedi. 17 Ağustos depreminin dokuzuncu senesinde Yunus’un yaşadığı deprem ve sarsıntı hepimizinkinden çok daha fazlaydı.
2011 Haziranına kadar Yunus bende kaldı ve yukarıda - Yunusun bakımıyla ilgili olarak- anlattığım her şey İstanbul’da da yaşandı.
2011 Yılına kadar bir kez olsun ‘’ Yunus’u görmek istiyorum ‘’ isteği gelmeyen annesi 2011 yılında ‘’ Yunus’u bana ver, ben bakayım artık. Devlet bu gibi insanların hem kendileri için hem de onlara bakanlara maaş veriyormuş. Benim resmi bir gelirim yok nasılsa. O maaşı da alır Yunus’a temiz temiz bakarım ‘’ dedi. Uzun uzun düşündüm. Yunus evin bereketi, Yunus Evin meleği, nasıl veririm? Öte taraftan ben ve abileri çalışıyoruz, Yunus’u evde tek başına bırakıyoruz zaman zaman ve eve geldiğimizde bakıyoruz ki evin hertarafı bok içinde, kendi yüzü-gözü de dahil tabii ki. Annesi her halukarda ona benden çok daha iyi bakardı.
Sonuç itibarıyla Yunus’u tekrar Fethiye’ye geri götürüp annesine teslim ettik. Teslim etmesine ettik ama bu sefer de Yunus hasreti başladı bizde. Oysa bok temizlemekten ve bok kokusundan kurtulmuştum. İnsan bok kokusunu özler mi? Eğer o koku evladınızın sağ, yani hayatta olduğunun bir işaretiyse, o koku evladınızla özdeşleşmiş bir kokuysa evet bok kokusu da özleniyor. Bunu ancak anne ve baba olanlar anlayabilir. Ben resmen özlüyordum o kokuyu.
Bu senenin Temmuz başlarında annesinden bir telefon geldi: ‘’ Sami ben bir ameliyat olacağım. Ameliyattan sonra bir süre Yunus’a bakmam mümkün değil. Bir başkası da bakamaz ona. Sen alır mısın yanına?’’ Ne demek alır mısın? Hemen büyük oğlumla yola çıktık, aldık geldik. 23 Temmuzdan beri O artık İstanbul’da benim yanımda yine..Özlediğim o kokusuyla birlikte.
Yunus yine bizlerle ama annesini durumu endişe verici. Çünkü basit bir guatr ameliyatı olacaktı aslında ama son yapılan tetkiklerde kalbinde ritm bozukluğu tespit etmişler ve anastezici ‘’ ben bu şekilde birinin ameliyat sorumluluğunu üzerime alamam ‘’ demiş. Dolayısıyla konu guatrdan kalbe döndü. Yarın yani 19 Ağustosta kalple ilgili bir şeyler yapılacakmış. Ne olduğunu kendisi de tam bilmiyor. O yapılacak şey için ( bir tetkik yine sanırım ) bir ilaç verilecekmiş ama doktor o ilaç için de ‘’ Hayati tehlikesi olan bir ilaç ‘’ demiş.
Şimdi…
Değerli dostlar sizlerden eski eşim için dua istiyorum. Onun hayatta kalması demek aynı zamanda Yunus’un hayatta kalması demek olacaktır. Her ne kadar ben Yunusa bakabilsem de şimdi Allah var ona teslim ettiğimden sonraki Yunus ile benim baktığım Yunus arasında dağlar kadar fark var. Çok çok güzel bakmış Yunus’a..Anne bakımı ile baba bakımı kim ne derse desin bir olmuyor.
Yaşananlar, yaşanmışlıklar gelip geçici.Rabbim öyle takdir etmiş öyle olmuş. Ben her elimi kaldırdıkça onun için dua ediyorum. ‘’Rabbim sağ salim ayağa kalkmayı nasip etsin’’ Diye. Sizler de dualarınızı eksik etmeyin.
Bu tetkikler sonunda kalbi guatr ameliyatı olmasında engel teşkil etmez kararı çıkarsa 3 Eylülde guatr ameliyatı olacak. Engel teşkil ederse bu sefer kalbe dönecekler ve artık herhalde kalp ameliyatı olacak. Her halukarda onun sağlığına kavuşması lazım. Sizlerden istediğim dua değerli dostlarım. Dualarınızı eksik etmeyin. Şimdiden hepinizden Allah razı olsun.
Bu arada…
Değerli dostlar. İçinde bulunduğum durumu yazdım sizlere. Uzun zamandır maalesef arkadaşlarımın şiirlerini, yazılarını okuyamıyorum. Yorum ve eleştiri yazamıyorum. Ne olur bana gönül koymayın. Vaziyeti görüyorsunuz. Hem bedenen hem de ruhen çok yorgun olduğum gibi zamanım olmuyor.
YORUMLAR
sayfanızı ilk kez tesadüf eseri ziyaret ettim,iyi ki gelmişim ne kadar duygulandım hissettim sanki yaşadım,umarım oğlunuzda annesi de şu anda çok iyilerdir.
okurken inanın tek merak ettiğim bu oldu.
Ama gerçekten şu var ki ;duygularla içtenlikle yazılan yazılar bir başka oluyor,çok tebrik ederim.
UMARIM ÇOK MUTLU OLURSUNUZ.
sami biberoğulları
Öncelikle sayfama şeref verdiğiniz ve bu zarif yorumunuz için çok çok teşekkür ederim.
Yunusun annesi ile ilgili son durum şudur: Kalbinde bir sorun olmakla beraber bu sorun bir kalp ameliyatı olmasını gerektirmiyormuş. Guatr ameliyetı için de 10 Kasıma gün vermişler. Anlayacağınız Yunus hâla bende: Biraz daha bekleyeceğiz artık.
İlginize çok çok teşekkür ediyor, selam ve sevgilerimi gönderiyorum.
sami biberoğulları
Her zaman severek.
sevgili sami hocam hayatta yasadigimiz olumlu veya olumsuzluklar alin yazisi diye dùsunuyorum yerinmek elde olmasada ûzulmemek lazim yûce rabbim size Kutsal emaneti yunusun acisini gôstermesin annesine §ifalar versin sizin Altın gibi kalbiniz var hissediyorum rabbim yar ve yardimciniz olacaktir dualarimiz sizinle yüreğinizi bizlerle paylaştığınız için teşekkürlerimle saygilarimla
Mimi Canoğlu tarafından 8/23/2014 9:31:00 AM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Siz değerli dostların duaları üzerimizde olduğu müddetçe umudumuzu hiç bir zaman yitirmeyeceğiz.
Selam ve sevgilerimle.
hocam ne diyebilirim ki bu otobiyografik bir romanın özeti gibi makalenizi okurken artık kamyonla fethiye'den yola çıktıgınız ve yegenimiz yunus'un '' yolda kaç kere kriz geçirtidigi '''cümlesinden sonra gözümden yüzüme inen saganaga hakim olamadım...HAYAT MÜCADELE..MÜCADELE DİRENMEKSE HOCAM.. MÜCADELİNİZDE RABBİM SİZE GÜÇ VERSİN.....Allah Yunus yegenimizin annesine şifa nasip etsin.İnşallah yine sen YEGENİMİ özlemenin acısıyla yan hatta kahrol ..Fakat yegenim annesinin bakımında olduğu mutlu günlere kavuşması için RABBİM ŞAFİİ ismi celilesiyle şifasını ihsan etsin...
sami biberoğulları
Dualarınız bize güç veriyor.
Sağ olun var olun.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Ya Sami hocam beni öyle bir ağlattın ki. Hiç böyle ağlamamıştım..Niye bu kadar duygulu yazdın bu yazıyı.. Ne büyük insansın sen..
Ne aziz Babasın ve Eş sin...Rabbim yar ve yardımcın olsun..
Bizde dosta yakışır dost uluruz inşallah dualarla mukabele ederiz ...
Saygılarımla..
sami biberoğulları
Çok çok sağ olasın var olasın.
Selam ve sevgilerimle.
İnsanları yaşadıkları olaylar eğitir, yetiştirir ve pişirir belli ki kendinizi ve durumunuzu ifadede tecrübelisiniz yerinde ifadelerle. Keşke yaşanmasaydı mı dense yoksa pişirdiği için serzenişe gerek yok mu dense bilinmez ama her halukarda size geçmiş olsun der sizi onca zorluklar karşısında azim ve sadakatiniz den, kin ve nefretten uzak objektif tavırla mağdur durumunuza rağmen örnek bir davranışla üstesinden gelmişsiniz etkin anlatımınızdan dolayı kutlarım. Kimsenin aklına gelmeyecek yada reddedeceği şeyler sizin hayati değeriniz olabiliyor. Oğlunuza sağlık sıhhat, eski eşinize acil şifalar, bu durumu bizlerle paylaşan sevgili üstadım Nurefşan hanıma da sonsuz teşekkürler, hepinize hayatta daimi başarılar.
şiir zamanı tarafından 8/20/2014 10:19:39 AM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Sayfama şeref verdiğiniz, üzüntüme ortak olduğunuz ve içten yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Ayrıca manevi kızım Nurefşan'a da çok çok teşekkür ediyorum.
Selam ve sevgilerimle.
"BOK KOKUSUNU ÖZLEMEK VE BİR DUA İSTEMİ DOSTLARDAN." Başlıklı yazımı günün yazısı olarak seçen sitemiz yönetimi ve seçki kuruluna çok çok teşekkür ediyorum.
Bu yazı da göstemiştir ki biz gerçekten de oldukça büyük ve çok güzel bir aileyiz. Ailenin fertleri olarak üzüntümü paylaşan tüm dostlara sonsuz selam ve şükranlarımı arz ediyorum.
Derde râzı olabilmek güçtür. Gayreti kuvvetten öte. Biz anladık deriz, oysa paylaşmaktır en fazla.
Rabbim.. Derdin dermânını da vermiştir, ama ilaç ama sabır. Tesîri en etkili ilaç sabır değil midir. Namaza sabredin demiş, acımıza sabrın önemini nereden bilelim. Eşinizin tez vakitte şifâ bulmasını nasîb etsin yüce Rabbim.. Ve size de evlatlarınızla birlikte sağlıklı ve huzurlu bir ömür geçirmeyi inşAllah..
Selâm ve duâ ile.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Uzmanlara göre engelli evladı olan ailelerin en büyük korkularının onlar öldükten sonra çocuklarının akıbetinin ne olacağı imiş. Zor bir imtihan. Bu yüzden bilhassa zihinsel engelli bir evlada sahip bir çok ebeveyn kendileri ahirete irtihal etmeden engelli evladının mürüvvetini(!) görmek istermiş.
Normal durumda edilen bir duada “Allah’ım size evlat acısı göstermesin” şeklinde bir niyaz edilir, Yunus kardeşimin özel durumuna binaen bende şöyle dua edeyim;
“Allah Yunus’a ölene kadar anne baba acısı göstermesin inşallah”
Selamlar, saygılar
sami biberoğulları
Dediğin gibi: “Allah Yunus’a ölene kadar anne baba acısı göstermesin inşallah”
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
HOCAM GÜZEL YÜREĞİNİZDEN MÜBAREK ELLERİNİZDEN ÖPÜYORUM... EVET BOK KOKUSU ÖZLENİR Mİ? İNSAN SEVİP DEĞER VERİNCE ÖZLENİYOR... YÜCE RABBİM YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN... DUALARIM SİZLERLE.HOCAM FETHİYEDEYİM YENGE HANIM İÇİN YAPABİLECEĞİMİZ BİR ŞEY OLUR MU BİLMİYORUM. GEREKİRSE SEVGİLİ KARDEŞİM NUREFŞAN ARACILIĞI İLE BANA ULAŞABİLİRSİNİZ...
ALLAHIM ACİL ŞİFALAR VERSİN...
sami biberoğulları
Eski eşim için yapılabilecek tek şey dua şimdilik. Çok çok teşekkürler tekrar.
Selam ve sevgilerimle.
Hazin, ancak bir o kadar da ders alınası bir durum..
Kul darda kalmayınca hızır yetişmezmiş
Allah size, çocuklarınıza ve özellikle Yunus'a yardımcı olsun..
Bu yardım şu an için annenin iyiliği ve selametle ameliyattan çıkmasıyla mümkün olacak belli ki
Dualarımız sizinle
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Hak yardımcın, Hızır yoldaşın olsun hocam; sağlık, huzur ve sabır diledim...
Saygı, esenlikle...
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Rabbim şifasını versin çocuğunuzun annesinin.
Olanda hayır vardır derler, sonuç ne olursa olsun.
Selamlar.
sami biberoğulları
Sayfama şeref verdiğiniz, üzüntüme ortak olduğunuz ve içten yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Burada kaka yazamazdım. Hem bundan sonra bir daha asla kaka kelimesini kullanmayacağım. Neden mi ? Kaka aslında Peygamberimizin sahabelerinden birisiymiş. Yahudilerle çok mücadeleleri olmuş. Bu yüzden Yahudiler onun adını bu pis şeye vermişler ve maalesef bizler de farkında olmadan kullanıp duruyormuşuz.
Boka *ok diyeceğim bundan sonra ve neden *ok dediğimi da yazacağım. Sansürlemek isteyen olmaz sanırım ondan sonra.
Dua ile ama annesi iyi yapmamış boşanmakla en azından çocuklar için size gelince evlenin çocuğa daha iyi bakarsınız,selamla
sami biberoğulları
Sayfama şeref verdiğiniz, üzüntüme ortak olduğunuz ve içten yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Selam ve sevgilerimle.
BABAMMM
işte neden bir baba gibi sevdiğimin belkide en güzel kanıtı bu yazı olduğu gibi kendisi gibi kendisini anlatan bir insansın...
*ok kokusunu özlermi özlenirr babam özlenir o evlatsa özlenir
okumaya başladığım ilk andan itibaren 10 şubatı yaşattın bana
tek celselik davamız neticelenmiş yollarımız ayrılmış yanında yeni evleneceği hatunla boşanma salonuna gelen eşim...
mahkeme ile ev arası çok yürüme gel diyerek beni arabaya davet etmişti...
ne acıydıki çalı çırpıdan kurulan 18 senelik yuvamı yıkan kadınla aynı arabada olabileceğimi düşünmüştü..
gülümseyerek alyansını eline verdim ikinci eli seviyorsun al bunu ona tak diyerek uzaklaştım...
zaman zamanı kovaladı acısı ne dindi ne bitti...senin yaşadıklarının aynısını ben yaşadığım için gözlerim doldu kelimesi az ağladım her satırında
zira onlar öylesine değildir....sen *ok temizledin yüksünmeden arayıp sormayan anne olduğunu düşünmediğin bir kadına sitem etmeden...
ben kızımla kaç defa ameliyat masasına yattım sayamadım...kaç defa krizlerinde yalın ayak kızılaya meydanlara koştum....gecenin bir saati elimdekini avucumdakini satarak ameliyat paralarını karşılayıp emarlara soktum...bizim babada bizi aramadı halada aramaz sormaz olsun be babammmm bizler evlatlarımıza görevlerimizi yapalım allah biliyor ya
şimdi eski eşin için üzüldüğünü farkediyorum ne olursa olsun yaşanmışlıklar var ne olursa olsun evlatlarının anası dilerim rabbimden korktuğun gibi hiç bir şey olmaz ve hafif kolay bir ameliyatla bir an önce sağlığına kavuşur. Rabbim Yunus'um canımın yüzüne bakar
alnım her secdeye değdiğinde duamda olacak babam..... rabbim onu evlatlarına bağışlayacak eminim
sevgilerimle ellerinden tontiş yanaklarından öpüyorum Yunusuda benim için öp babam
sami biberoğulları
Sen de az çileler çekmemişsin.Ama şimdi pırıl pırıl, ışıl ışıl bir evladın var yani kazanan sensin üzülme. Hem ilahi adalet var ve mutlaka bir gün tecelli edecektir ( Bu ilahi adalet sözünü bir başka olay için kullanmıştım hatırlarsan. Çok tatlıydı o fotoğraf ama. Hep o fotoğrafta olduğu gibi gülün inşallah )
Selam ve sevgilerimle.
Değerli hocam, yazınız beni de çok etkiledi. Yüce Rabbim , eski eşinizin de Yunusun da , sizlerin de yar ve yardımcınız olsun inşallah. Bütün dileğim budur şu an. Dua edeceğim inşallah her zaman da.
İnsanız işte sonuçta. Neler gelmiyor ki başımıza hocam neler gelmiyor ki. Hayatın ağır yükü altında nice ezilmişlerimiz var nice ezilmekte olanlarımız da."ben" cilliklerden sıyrılıp , "biz" demeyi öğrenmeli insan.Ve arkadaşlarının, dostlarının derin yaralarına , olabildiğince de merhem olabilmeli.
Yüreğinize ve kaleminize sağlık hocam.Esenlik ve sağlık dileklerim sizinledir.
Mert YİĞİTCAN tarafından 8/19/2014 7:50:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
...vay benim dert yükü hocam vay
...Allah yar ve yardımcın olsun. Bizi ağlattın
...Allah acil şifa versin
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
eski eşinizin sağlığına kavuşmasını dilerim
ama en önemlisi yunus evladımızın durumu
Allah hayatı yaşamak adına evladımızın
yollarını inşallah kolay eder.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Çok hazin bir hayat hikayesi. Annesine de, Yunus'a da Yüce Allah acil şifalar versin. Size de Allah'tan hem
şifa hem de sabır diliyorum. Yüce Rabbım ruhunuza da, gönlünüze de dirlik nasip eder inşallah. Durumunuzun tahayyülü ile acınızı yürekten paylaşıyorum. Umudunuz diri olsun, Allah her şeye kadirdir.
Selam ve sevgilerimi sunuyor; Yüce Allah'tan her derdinize devalar diliyorum; dualarımla.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Çok hazin bir hayat hikayesi. Annesine de, Yunus'a da Yüce Allah acil şifalar versin. Size de Allah'tan hem
şifa hem de sabır diliyorum. Yüce Rabbım ruhunuza da, gönlünüze de dirlik nasip eder inşallah. Durumunuzun tahayyülü ile acınızı yürekten paylaşıyorum. Umudunuz diri olsun, Allah her şeye kadirdir.
Selam ve sevgilerimi sunuyor; Yüce Allah'tan her derdinize devalar diliyorum; dualarımla.
Ne diyeyim hocam Allah sana sabırlar versin,
Kalbinin iyiliğinden beddua yerine dua istiyorsun.
Sen kolay bulunacak adam değilsin..
Tebrik ederim saygılarımla.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Bir YUNUS'da bende kaldı.
Ah Yunuslar,o Yunuslar var ya
kalbi,kırık,gönlü buruk buram buram melek kokan Yunuslar.
dayanamam küskün bakışlı yaralı bir yüreğin hayat hikayesine
bırakıveririm bende ne varsa duygusallıktan yana sitemden yana
bazen bu bir avuç dolusu gözyaşı olur
bazen boğazımda düğümlenen koskocaman hıçkırık kümesi
bulut bulut yağmur olur ,damla damla düşerim acılara
Bir YUNUS'da bende kalır
hayata darılırım bana sunduğu çileler için
yaşanmamış,eksik kalmış ,parça parça hikayelerinden dolayı
gölgelerin içinde büyüyen sarmaşık çiçekleri gibi
Yunusları görünce
Bir YUNUS'da bende kalır
Suskunlaşırım,yalnızlaşırım ,küserim
dertleşirim Rabbimle,
mecalimi ,arzuhalimi ,duygularımı gömerim dualara
O asi başımı, o çizgileri kederden alnımı bırakırım secdelere
büyüklüğüne secde ederim
Ondan başka kimim var ki.
Kim yetişir imdatlara,kim susturur feryatları
Bir YUNUS'da bende kalır
Yunusları görünce
Yüce Rabbimden niyaz ediyorum.Yunusumu yalnız bırakma.Yalnızlığıana,yalnızlık katma.
Niyaz ediyorum Rahman ve Rahim olan Allah'ımdan Annesine yardım et.Onu Yunusuma bağışla.
Ona şifa ihsan et.Yalvarıyorum Maliki yevm-middine her şeyin sahibi sensin.Yunusumun annesini,Yunusumdan alma, ona güç ver ,kuvvet ver ,sağlık ver,sıhhat ver.
Verende sensin ,alanda sensin,senin hükmüne razıyız."sizin daularınız olmasa ,siz neye yarardınız"(ayet)buyuruyorsun Yarab.Bizde Yunusun annesini senden istiyoruz.Onu bize armağan kıl.
Biz Kuluz Sen Yaratansın.Bize acı,bize merhamet et,bize yardım et.
Allah'ım içten ve ihlasla yaptığımız bu yalvarışlara ne olursun icabet et.
Amin
KADİM DOSTUM SAMİ HOCAM VE AİLESİ VE YUNUS İÇİN DUA EDELİM.
HATTA ŞİMDİ BİLENLER FATİHA SURESİNİ VE İHLAS SURESİNİ
redfer tarafından 8/19/2014 10:01:21 AM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Ne mutlu bana ki böyle güzel dostlarım var.
Selam ve sevgilerimle.
Allah'a emanet olasın.
Melek Yunus için her zaman duacıyız ve şimdi sevgili annesi için ellerimiz semaya kalkacak inşallah tez vakitte sıkıntısız sağlığına kavuşur annesi ve hayatınız tekrar rayın oturur herkes mutlu,huzurlu olsun tek dileğimiz bu.Her zaman sevgi ve saygılarımla...
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Nasıl etkilendim anlatamam :(
Burada benim de bir meslekdaşım var oğlu, 30 yaşlarında tıpkı yunus gibi eşini kaybetmiş tek başına o da oğluna bakıyor.Sizi öyle iyi anlıyorum ki.
Evlat hiç bir şeye benzemiyor.Hiç bir şeye.
Ne diyebilirim ki sayın hocam.Hayat işte hayat :(
Artık diğer iki erkek çocuk kendisini kurtarmış, büyümüşler maşallah da, Yunus ve kızınız ..Rabbim yüzlerine baksın annelerini onlara bağışlasın inşallah. Büyük geçmiş olsun. Allah' ım o sabilerin yüzü suyu hürmetine yardım edecektir inşallah.
Bütün dualarım sizlerle.
Selam ve hürmetlerimle.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Sayfama şeref verdiğiniz, üzüntüme ortak olduğunuz ve içten yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Selam ve sevgilerimle.
Yüce Allah'tan eski eşinize, yavrularınıza, ve size sağlık ve selamet diliyorum efendim.
Dünya bir imtihan yeri. Sabır bunun mükâfatı. Allah yardımcınız olsun efendim.
Üzülmemek elde değil...
sami biberoğulları
Sayfama şeref verdiğiniz, üzüntüme ortak olduğunuz ve içten yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Sayfama şeref verdiğiniz, üzüntüme ortak olduğunuz ve içten yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Selam ve sevgilerimle.
Değerli hocam, Allah şifalar versin İnşallah. Dualarım sizlerle.
Bu günler de elbet geçecek ve inanıyorum ki yürekten; her şey güzele varacak.
Sevgiler, saygılar Sami hocam...
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
:( babada bakar evladını ama anne gibi asla olmaz tabi kolay değil hasta bakmak ki bu çok daha zor bir durum evlat can parçası bende yavrumu 5 sene yatalak baktım bu yazıyı okuyunca çok üzüldüm allah yar ve yardımcınız olsun eşinize acil şifa diliyorum yavrunuza da hocam inşallah sağlığına kavuşur saygılar selamlar
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Sayfama şeref verdiğiniz, üzüntüme ortak olduğunuz ve içten yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
dualarım sizinle ...Keşke yapabileceğim başka şeylerde olabilse... sevgim saygımla..
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Yürek burkan bir yazı..
Duâ etmek elbette ele ve dilimize en çok yakışacak şu an.
Rabb'im, hanımefendiye acil şifalar versin inşâ'Allah derken,kıymetli evladınıza da sağlıklı hayırlı bir ömür dilerim.
Huzurlu, sağlıklı, afiyette bir ömür nasip olsun size ve sevdiklerinize..
~
Saygılarımla.
sami biberoğulları
Sayfama şeref verdiğiniz, üzüntüme ortak olduğunuz ve içten yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Selam ve sevgilerimle.
Başta eski eşiniz ve diğer şifa bekleyen tüm hastalar için acil şifalar dilerim, Tez elden iyi olur yunusun annesi, Allah kimseye dermansız dert vermesin..
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Geçmiş olsun sami hocam Allah yardımcınız olsun,saygılar,selamlar.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Allah acil şifalar versin ,ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN SAMİ KARDEŞİM SELAM VE DUA İLE..
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Allah Yunus'un annesine acil şifa versin, sağlığına kavuştursun. Yaşayacağı günler varsa taş altına da bastırsanız ölmez bir insan. Yaşayacağı günler olmasını diliyorum.
İçinde bulunduğun durum hiç kolay değil Hocam, Allah sabır versin.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Hocam okudum durumunzu öğrenmiş oldum ve bütün dualarım istediğiniz istikamette olacaktır inanın siz dışarı çıkamıyorum diyince endişeleniyordum durumunuzun zor olduğunu düşünüyordum en azından kendi kendinize moral depoluyordunuz gezmeye çıkıp ama şimdi eve kapanıp kalmak hiçte kolay olmasa gerek
ALLAH bir an önce eski eşinizi eski sağlığına kavuşturur geçmiş olsun acil şifalar diliyor sizede kolaylıklar dilerim saygılarımla selamlar
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Çok üzüldüm duruma.
Bakılması gereken birileri var ise,
erkek ile kadının arasındaki farkı çok iyi bilenlerdenim.
Seksen yedisindeki babam ve felçli annem bu durumda çünkü.
Kırk günlük bir bakım süresi yaşadım geçenlerde.
Bir gün gelir, biz de kaleme alırız belki yaşadıklarımızı.
Şimdi,
Yunus'un annesine dua etme zamanıdır.
Allah, şifasını verir diliyorum.
Bir de, Yunusu düşünüyorum usuldan usula...
Annesi ve babası gidince ne olacak diye?
Elin kızı pek bakamıyor da...
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
{ 2. Sure (Bakara Suresi), 186. Ayet
Kullarım, beni senden sorarlarsa, (bilsinler ki), gerçekten ben (onlara çok) yakınım. Bana dua edince, dua edenin duasına cevap veririm. O halde, doğru yolu bulmaları için benim davetime uysunlar, bana iman etsinler.
4. Sure (Nisâ Suresi), 32. Ayet
Allah'ın, kiminizi kiminize üstün kılmaya vesile yaptığı şeyleri (haset ederek) arzu edip durmayın. Erkeklere kazandıklarından bir pay vardır. Kadınlara da kazandıklarından bir pay vardır. Allah'tan, onun lütfunu isteyin. Şüphesiz Allah her şeyi hakkıyla bilendir.}
İnandığım ve yaşamaya çalıştığım dinim hakkı için, Allah (C.C.) rızası için dua isteyen kardeşimin arzusuna muvafık hayırlı isteklerine hayırlı cevaplar ver, duamıza icabet eyle Ya Rabbî!
Âmîn!
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Geçmiş olsun.Dualarım Yunus'un annesi için. inşallaha en yakın zamanda sağlığına kavuşur. Rabbim yardımcınız olsun..
Selam ve sevgilerimle
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Kıymetli hocam
Geçmiş olsun dualarımız değerli hanım efendinin sağlığına kavuşması için.
Siz kocaman gönlü olan çok güçlü bir insansınız bu kadar sorununuzun arasında bizleri de o gönlünüze sığdırıyorsunuz ya müthiş bir şey hayranlıkla tebrik ederim.
En içten sevgi ve dualarımla.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Uzun uzadıya yorum yazamam bu yazınıza
hayatta ki tüm fedakarlıklarınızdan ve değerli yazınızdan dolayı kutluyorum sizi
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Allah zor durumda olan herkesin yardımcısı olsun, zor durum. Yine de güzel olan şeyler vardır, olmalı. Olduğunu da anlatmışsınız zaten. Bizim duamız kabul olmaz ama yine de dua edeceğim. Devletin desteği de çok iyi oldu. Bizim burada da bi kadın iki tane ruh hastası çocuğuna bakıyor. Devlet destek olmasa işi daha da zor olacağı kesin.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.