- 518 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
ÖNEMLİ LÜTFEN OKUYUN
ŞİİRLERİN HİKAYELERİ
Şiir diye geçmiyelim onlar canlı,
Bakın bir şiir var, su gibi, hayat gibi, nefes gibi, hava gibi, güneş gibi ve güneşi anlatıyor.
Okyanusu anlatıyor, fırtınayı, derini uzağı, yüreği anlatıyor, acıyı, tatlıyı, gözleri anlatıyor,
Hüzünü ve göz yaşını, aşkı, sevmeyi ve sevilmeyi anlatıyor.
Elleri anlatır, özlemle dilleri anlatir, sevgiyle uzağı, gurbeti anlatır.
Hasreti, çileyi anlatır, ulaşamadığını anlatır, söyleyemediğini anlatır, ölümü ve sonsuzu anlatır.
Vatanı, bayrağı anlatır, şehidi, acıyı anlatır, anayı, babayı anlatır, kardeşi, özlemi anlatır.
Ayrılığı anlatır mı ki ?
Sevdiğine ulaşamadığını anlatır, uzağı anlatır, ulaşılmazı anlatır, bitmiş hayatı anlatır, caresizliği anlatır.
Doğayı, çiçeği analtır, arıyı, böceği anlatır, dostluğu anlatır, seni beni anlatır, kardeşi ve eşi anlatır.
Neler neler anlatır, öleni, gideni anlatır.
O halde neden okumuyoruz bunları, bakın içinde neler var neler.
Emek, göz nuru ile yazılmış, okunması için bizleri bekliyor. Yazan kişi kendini yazsada, okuyanlarda kendinden bir bölüm bulmuyor mu ? Ben buluyorum doğrusu. O halde doslarım, ne olur okuyalımda, yazan kişininde ışığını söndürmeden, ışık olalım derim. Haydi alın gözlüklerinizi, olmuş olmamış, burada şu olsa diyelim ya da güzel yazıyorsun, devam diyelim ama mutlaka okuyalım. Şiirler, sevgiyi, telaşı, her şeyi ulaştırıyor. Bir dostumuzla bir kahve içmek, sohbet etmek gibi.
Ben gidiyorum şiir okumaya, buyurun lütfen...
Sizlere sevgi ve saygı yolluyorum
GURBET MELEĞİ
YORUMLAR
Malesef biz yazar ve şiir yazanlarda olsak,birazcık okuma özürlüğüzdür okumayı sevmiyoruz.sadece birşeyler karalayıp geçiyoruz yazdıklarımıza kendimiz bile uymuyor
ve inanmıyoruz.Herkes bizi okusun,dinlesin diyoruz.
Şiirlere ve yazılarımıza,okumadan tebrikler güzel olmuş diye
yorum yapanları çok gördük.O K U M A L I Y I Z ve
D İ N L E M E L İ Y İ Z. Saygılar ve selamlar
Şiiir okumamız üzerine yazılmış bir yazı...Aslında tuhaf... Başlığınızdaki rica cümlesi üzerine yazınızı okumaya başladım.Güzel bir yazıydı aslında.Ama zaten sitemizde şiirlere yapılan yorumlar yazılara yapılanlara oranla daha çok.Bu şiirlerimizin daha çok okunduğu anlamına gelmez mi ? Fikirlerinizi paylaştığınız için teşekkürler.Sevgiyle kalın :))