- 474 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MÜZEYYEN KESKİN ile ŞAHİN YAYLASI / Hikmet OKUYAR
Film_0008.wmv
Bayramın 2. günü ŞAHİN YAYLASI etkinliklerinin yapılacağını Esençay muhtarının daveti üzerine öğrendik..Etkinliklere Müzeyyen Keskin dahil bir çok ünlü davet edilmiş..Esençay Köy ile şehir arasın süper bir yerleşim merkezi Belde Belediyesi iken şimdi şimdi köy konumuna düşürüldü..Esençaylılar Şahin Yaylası Etkinliklerini tanıtımlarla bayram kutlamalarıyla tanışmalarla tanıtımlarla kutlayacak..Medya mensubu meslektaşlarımız ESENÇAY’ı yine farklı pencerelerden özellikleri güzellikleri ile değerlendirecek..
Etkinlikler kapasamında Amasya Sevdası tanıtımları olacak..Sanatsever Amasyalılar ile konuklara Amasya Sevdası şairinden imzalı şiirler arz edilecek hatıra fotoğrafları çektirilecek..
5 Yıldızlı Amasya Elması tanıtımları ile Ünlü Amasyalı masyalı Keskin Ozan Amasyaşat Başkanı Müzeyyen Keskin tarafından; Esençay Taşova Amasya İlçeleri ve Merkezi ile Ankara Çankaya Ulus Kızılay Batıkent Beypazarı Kızılcahamam Eryaman yakınlarında Proje çalışması olarak hazırlanan; Özellikleri ve Güzellikleri ile Amasya ve İleçelerini şiirlerle aksettiren ve kapsama alanında yöresel fıkralara deyimlere yemeklere şifalı bitkilere özel yeteneklere amatör ve usta sanatçılara fotoğraflara resimlere karikatürlere yer verilecek olan Tanıtım Turizm Kültür Sanat Eseri AMASYA SEVDASI; TANITIM GÜNLERİ, İmza Günleri, Şiir Sergileri ile Muhteşem Amasyalılar ile Amasya Genelgesi Dostları beğenisine ARZ EDİLİRKEN bir yandan da VİDEO çalışmaları ile güçlendirilmiş geliştirilmiş olarak güzel sanatlar dostu sanatseverlerin şiir müzik beste şarkı türkü yorum hayranlarının daha çok beğenisine sunulacak.. Hikmet Okuyar deyişi Amasya Sevdası; Ayşegül Aşkım Karagöz tasarımı, Amasyalı Keskin Ozan Yorumu ile paylaşılan VİDEO; 3. Baskıya hazırlanan eserin daha çok edinilmesine, daha yaygın ve etkin biçimde paylaşılmasına vesile olsun denilecek.Amasyalı İş kadınları ile bürokratlarla Amasyalı İşadamları ile ve Esençay Muhtarı ile söyleşi yapılacak.. Şartlar uygun olduğunda Amasya şiirleri ile Müzeyyen KESKİN imzalı ŞAHİN YAYLASI şiir yorumlanacak..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.