Aşk ona yazdığı sayfaları hayata geçirmek için aslında vakit kaybetmiyor...
Herkes sevilmek asık olmak ister peki böylesine istedikleri askı ve sevgiyi nasıl tarif ederler.Kahramanlarıdır bize ask hikayelerini bağlayan ama aslında onlardan çok onların aşkı karşısındaki tutkularını severiz.Tıpkı sevda gibi.Gerçek hayattan çok hayal dünyasında yaşayan sevdiği adamın bir gün çat kapı çıkıp geleceğini hayal eden hayalinde ki insan bur da gerçek hayattan çok bizim aşk romanından çıkacakmış gibi bu şekilde..Hayat her zaman hayallerle yürümüyor.bazı insanların kaderini küçük tesadüfler belirliyor.Hiç ummadığın anda ummadığın bir yerde tesadüfler zincirinin halkaları birbirini kenetliyor...
Aşk ona yazdığı sayfaları hayata geçirmek için aslında vakit kaybetmiyordu.Tesadüflerle oluşacak temelin yapısını yine tesadüflerle eee tesadüfler bazen başarısız da olabiliyor ama aşkın pes etmeye hiç niyeti yoktur.İnsanlar kaderlerinin ellerinde olduğunu düşünür ya kimi zaman istediğini yap istediğin hayali gerçekleştirmeyi ve en önemlisi tasarladıkları kişilere aşık olmayı çok isterler.Tabi ki bu çoğu zaman istendiği gibi olmuyor. Shaskperin de dediği gibi: "Aşkın ilham verdiği tüm iyiliklere dayanarak aşkın gözü kördür.Aşk aklımızın sesinden çok kalbimizin sesini dinlememiz gerektiğini çoğu zaman bize hatırlatır".Ama kalbimizin sesi bizleri çoğu zaman yanlış hayallere sevk eder.Sevda hayalperest biri olsa da aşk derken mantığını da kullanıyor ve kafasında tasarladığı insan kültürlü modern onu çok seven ve yakışıklı olan birisi.
Tabi ki aşk tasarlanmıyor çünkü ask kendi tasarladığı şekilde kalbimize konuyor.ama o gün bugün değil aşk bizi uğraştırmaya daha çok devam edecek.Şairin biri şöyle demiş:
" Sessiz ve sensiz yürümek yolda
tanımadık onlarca yüz
hırsız kalabalıkların ardında
aklımda hep ikimiz
el ele tutuşmuşuz
şimdi biz onlarız
onlar ise biz...."
Kimilerine göre kader , kimilerine göre kısmet bazılarına göre klişe bir aşk hikayesi.Aşk her zaman bir yolunu buluyordu konuşmak için.Kalbindeki derin kuytularda bulunan selda için artık gerçek bir hayal dünyasındaki sınır kaybolmuştu.Aşk meleği erosun en zorlandığı hikayelerden biri bizim hikaye olsa gerek.Tesadüfler oyununu oynar aşk meleğinin çabaları boşa gittiği zamanlarda olur.Ne olursa olsun bazen yaşanılıyor.İki yalnız kahraman arasındaki aşk.sıcak yaklaşımlarının bazıları buz dağına çarpıp yenik düşüşlere sebep olabiliyor bazı zaman.Varlığından bile rahatsızlık duyulabiliyor.Bir kereliğine bile olsa aşk kalbe girmeyi başlıyor.Aşk emek gerektiriyor çünkü.Onca çabaya onca karşı durmaya rağmen akla giriyor bir kere bazen.Ne kadar kaçsak ne kadar inkar etsek aşk bizi bir gün ansızın bulacaktır.Ve o gün geldiğinde kurduğumuz tüm hayal ve planlar birer birer önemini yitirip ve tek gerçek o olacak.Bu yüzden elde etmek için her şeyi denemek gerekir bazen aşk kapıyı çaldığı ilk sefer de gönül kapısının aralaması bekler.İkinci sefer de kapıyı zorlar ve üçüncü kez ne pahasına olursa olsun kalbimizin kapısını aralamayı başarır.Aşkın bu tuhaf hallerine karşı gelemezsiniz.Hayat bazen bir oyun oynar ve hiç tahmin edilemeyecek sürprizler serer önümüze..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.