- 738 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Yüreğimden öp beni…
Bir erkek bir kadını niçin, neden ve neresinden öper?
Bir kadının öpülecek o kadar çok yerini bulabilirsiniz ki. Yeter ki aşk ya da sevgi olsun aranızda. Aşk yoksa değil öpmek, parmağınızın ucuyla dokunmak bile işkence gelir.
Ben bugün size bir kadın olarak bir kadını neresinden öpmenizin hangi anlama gelebileceğini kendi bakışımla ve biraz da mizah katarak anlatmak istiyorum:
ELİNDEN ÖPMEK: Bir kadının elini öpmek incelik, kibarlık göstergesidir.(Sakın ha anneniz değilse, öptükten sonra alnınıza koymayın elini.)
ALNINDAN ÖPMEK: O kadına sahip çıktığınızın, sorumluluğunu aldığınızın, ömür boyu arkasında duracağınızın göstergesidir.(Bundan emin değilseniz sakın denemeye bile kalkmayın.)
YANAĞINDAN ÖPMEK: O kadını dost, arkadaş, kardeş vb. olarak gördüğünüzün göstergesidir. (Bu daha sonra o kadını sevgili olarak göremeyeceğiniz demek değildir tabii.)
GÖZÜNDEN ÖPMEK: O kadına çok değer verdiğinizi gösterir. Bir inanışa göre de gözünden öpmek uğursuzluk getirir ve ayrılırsınız.(Yani sevgilinizden ayrılmayı düşünüyorsanız gözünden öperek süreci başlatabilirsiniz.)
AVUCUNDAN ÖPMEK: Şefkat dolu bir sevginin ifadesidir.O kadın her şeyinizdir.(Böyle düşünmüyorsanız sakın avucundan öpmeyin o kadını.)
BURNUNDAN ÖPMEK: O kadını gerçekten çok sevimli bulduğunuzun göstergesidir.(Bu sevimli bulma işini fazla abartmayın ama, olur mu?)
AYAĞINDAN ÖPMEK: O kadına kul köle olduğunuzun göstergesidir.(Ya da yaptığınız bir şey yüzünden kendinizi affettirmeye çalışıyorsunuzdur.)
DUDAĞINDAN ÖPMEK: O kadını gerçekten seviyorsunuzdur. (Ya da niyetiniz farklıdır.)
GAMZESİNDEN ÖPMEK: O kadının sizin için gerçekten özel olduğunun göstergesidir.(Yüzünde gamzesi yoksa boşuna farklı gamzelerden öpmeye kalkmayın.)
GÖZYAŞINDAN ÖPMEK: Ağlatan siz iseniz, bence bunu hiç denemeyin bile. Ama sizinle ilgisi olmayan bir nedenden ağlayan bir kadını bu şekilde yatıştırabilirsiniz. Ayrıca ancak gerçekten aşık olduğunuz bir kadını gözyaşından öpebilirsiniz.(Bu arada bunu o kadına gerçekten aşık olup olmadığınızı anlamak için de kullanabilirsiniz. Gerçekten sevdiğiniz bir kadının gözyaşını içebilirsiniz bile çünkü…)
YÜREĞİNDEN ÖPMEK: Bu her erkeğin harcı değildir. Bir kadının gerçekten yüreğine dokunabiliyor, onu yüreğinden öpebiliyorsanız o kadını hiç bırakmayın. Çünkü o kadın sizin yaşama sebebinizdir.
Aslında bunların hepsi bir şekilde bir kadın bir erkeği öperken de geçerlidir.
Yapılan araştırmalara göre de öpücüklerin anlamlarını şöyle özetliyebiliriz:
YANAĞINDAN ÖPMEK: Sen bana lazımsın.
ALINDAN ÖPMEK: Seni sahipleniyorum. Sen bana aitsin.
DUDAKTAN ÖPMEK: Seni seviyorum.
GÖZLERİ KAPALI ÖPMEK: Sana vuruldum.
ELİNDEN ÖPMEK: Sana saygı duyuyorum.
BURNUNDAN ÖPMEK: Çok sevimlisin.
KULAKTAN ÖPMEK: Gönül eğlendiriyorum.
SAÇLARINDAN ÖPMEK: Sensiz olamam.
Bunlar kısmen veya tamamen doğru da olabilir. Ama bence önemli olan gerçekten bir İNSAN’ı öpmeye değer bulmaktır.
Bugün de bunlar düştü yüreğimden klavyeme… Yüreğinden öpebileceğiniz insanı bulmanızı diliyorum. Sevgiyle, dostlukla, aşkla…
www.haberhurriyeti.com / HATİCE NAYIR
ÖP BENİ
Gamzelerimden öp beni,
Öp ki, aşksız kalmasın gülüşüm…
Usul usul, aşkla
Veda eder gibi
Susar gibi sessizce
Gözyaşlarımdan öp beni
Öp ki, yıkansın ruhumun karanlıkları
Damla damla, aşkla
Tekrar sever gibi
Yaşar gibi sessizce
Yüreğimden öp beni
Öp ki, uçuşsun gönlümün kelebekleri
Işık ışık, aşkla
Kozadan çıkar gibi
Doğar gibi sessizce.
Şiirimden öp beni
Aşkla…
HATİCE NAYIR
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.