- 1240 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
İÇİMİZ YANIYOR
İÇİMİZ YANIYOR
İsrail yine filistini vuruyor. Medya ekranlarına vahşetin görüntülerini taşıyor. Parçalanmış çocuk cesetler segileniyor. Görüntü acı. İnsanım diyanin yüreğini parçalıyor. Hiristiyan devletlerin yöneticileri birbiri ardına israile desteklerini açıklıyorlar.
Millet olarak israile lanet ediyoruz. Filistinli kardeşlerimize dua ediyoruz. Sosyal medyada israile beddua filistine dua metinleri yayınlanıyor. Camiilerimizde hocalarımız bol bol dua ediyorlar. Hemde ağlaya sızlaya. Edebiyatın en hüzünlü cümleleriyle.
İsrail ürünlerine boykot çağrıları yapılıyor. Bula bula bulunan çözüm bu. Neye yarar. Belki uzun vadede faydası olur ama kısa vadede hiçbir faydası olmayacağı kesin. Belki biz devlet olarak israil ürünlerini boykot ederek ayakta kalırız ama filistinli kardeşlerimiz israil ürünlerini kullanmaya mahkum durumda.
Türk devlet adamları bir biri ardına israili kınayan bildiriler yayınlıyorlar. Hepsi iç siyasete yönelik. Durum şunu gösteriyor hangi siyasetçi yüksek sesle ve ağır sözlerle kınarsa israili o daha milliyetçi oluyor. Yok daha kısık sesle ve daha mülayim sözlerle kınıyorsa o israil yandaşı ilan ediliyor. Bir kısım siyasiler ise türk ordusunu israile savaş açmaya davet ediyor.
Ben israile en ağır beddua ve filistinli kardeşlerime çok dua ettim. Olaya şu açıdan bakacağım. Evet millet olarak içimiz yanıyor. Çareler arıyoruz. Çırpınıyoruz . kahroluyoruz . ama bu filistinli yöneticiler ne yapıyor acaba. İsrail biraz saldırıyı kesince hemen birbirine düşüyorlar. Birbirleriyle savaşa girişiyorlar. Yıllardır başlarında bu israil belası varken neden tedbir almıyorlar. Neden silahlan mıyorlar. Neden profosyenel orduya geçmiyorlar. Neden top, tüfek, bomba almıyorlar. Neden tankları yok. Neden silahları yok. Sorsan ambargo var diyecekler. Peki bugün pkk nın elindeki silahlar yasal yollarla mı alındı. Eğer isteseler 50 yıldır bunu başara bilirlerdi. Suriyedeki muhalifler nasıl mücadele ediyorsa onlarda öyle mücadele edebilir.
Ey filistinli yöneticiler…. Kendinize gelin…. İsrailin vurmadığı dönemlerde vuracağı zamana hazırlık yapın. Kendi nefsinizi düşünmeyi bırakın. Birbirinize düşmeyin. Bu amaçla bir mücadeleye başlarsanız inan bu türk milleti ve türk devleti bu günkinden daha fazla yanınızda olacaktır.
YORUMLAR
şayet tırlarla İşıd'a giden silahlar Filistin'e gitseydi belki kendilerini bir nebze de olsa korurlardı, çok haklısınız, bedduayla, kınamayla bu iş çözülmez.