- 579 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Gece benim için göğe bakar mısınız?
“Baba, yıldızlar neden düşüyor?”
“Onlar yıldız değil kızım…”
“Yıldız değilse ne peki?”
“Buraya gel, orası tehlikeli!”
“Şu yaklaşan kutup yıldızı mı baba?”
“Baba?”
“Baba?”
“Babaaaa!”
Siz, yıldızlar altında romantik şarkılar söylerken, burada bizim üzerimize ölüm yağıyor. Hayatınızda, mutluluğunuzda, refahınızda gözümüz yok. Çığlıklarımızı duyun. Acımızı hissedin. Bizi umursayın. Evet, burada doğmak benim kaderimdi. Ama sizin de kaderiniz olabilirdi. Hiçbir şey yapamıyorsanız, sesimize, dualarımıza ortak olun. Susmayın! Babam, gitti. Annem, çoktan gitmişti. Çocuk değilim, büyüdüm ben. Onlar öldü! Ölüm sizin oralarda nasıl bir şey? Burada çok sıradan, yaşamak gibi… Bir şey isteyebilir miyim sizden? Gece benim için göğe bakar mısınız? Bakıp, yıldızların üzerinize doğru kaydığını düşünür müsünüz?
Selim Akgün / Gece benim için göğe bakar mısınız?
YORUMLAR
farknda olunmyan şu akp tmm israil emrinde bu yerlere geldi dünya lideri dediğiniz israyilin iki dudağı arasında koltukta oturuyor ..nedenmiyi sormayın bop eş baskanıyım diyen liderimiz başbakanımız ortadoğudaki tüm ateşin müsebbibidir ortadoğu şekillenmesinde görev yapıyorum diyor yukarda yazan reva biraz araşırmacı sorguluyan olun derim yeni dünya düzeraile hizmettir dünyanın sermayesi elinde genişletilmiş kutsal topraklardır amaçlanan kürt açılımda buna hizmettir
kürt devletini oradaki petrol için israile acılacak yol içindir suriyeyi devirme amacında tüm teröre yardım ve yataklık eden akp surıyeli çocukların basını öso keotestosunu neden yasakladıserken sesi çıkmıyordu şimdi israil protestosunu neden yasakladı ..sıze bır kaç araştırmacı yazar adı verırım ögrenmek isterseniz hatta amerikalıların yayınladı vıdeo yu söylerim izlersiniz akp tam siyonızmın uşağıdır ha diğerleri nedir derseniz bizde varız diyor yeni chp mhp susarak görevini ifa ediyor bu ülkeyi bitiriyor yarın kürt türk çatışması israil filistin gibi olursa sasmayın toprak verdikleriniz le filistin gibi savasırsınz ben akılla mantık ve teknıkle yazar konuşurum bılgı almak ögrenmek gerekir israilin hizmetkarlarını savunmak için nedeniniz nedir derim o çocukları öldüren jet benzinleri bizden satılıyor israile barzaniden alıp tasoron akp israile satıyor ... yani katil ensemizde uzakta değil israili korumak için malatyaya kurulan fuze baslıklarını da hatırlatırım ..