İNSANLIK ÖLÜYOR..!
FİLİSTİN yanıyor daha ötesi insanlık ölüyor, "Müslüman’lar" seyrediyor..!
IRAK yanıyor daha ötesi insanlık ölüyor, "Müslüman’lar" seyrediyor..!
SÜRİYE yanıyor daha ötesi insanlık ölüyor, "Müslüman’lar" seyrediyor..!
AFGANİSTAN yanıyor daha ötesi insanlık ölüyor, "Müslüman’lar" seyrediyor..!
KIRIM yanıyor daha ötesi insanlık ölüyor, "Müslümanlar" seyrediyor..!
MOGADİŞU yanıyor daha ötesi insanlık ölüyor, "Müslüman’lar" seyrediyor
ÇEÇENİSTAN yanıyor daha ötesi insanlık ölüyor, "Müslümanlar" seyrediyor..!
MYANMAR yanıyor daha ötesi insanlık ölüyor, "Müslümanlar" seyrediyor..!
UYGUR TÜRKLERİ yanıyor daha ötesi insanlık ölüyor, "Müslümanlar" seyrediyor..!
CEZAYİRDE yanıyor daha ötesi insanlık ölüyor, "Müslümanlar" seyrediyor..!
SOMALİDE yanıyor daha ötesi insanlık ölüyor, "Müslümanlar" seyrediyor..!
HİNDİSTANDA yanıyor daha ötesi insanlık ölüyor, "Müslümanlar" seyrediyor..!
NİJERYADA yanıyor daha ötesi insanlık ölüyor, "Müslümanlar" seyrediyor..!
Ahh <MÜSLÜMANLAR> ah..! bu güne kadar yaratılmış, ve asla bir daha yaratılmayacak < APTALLAR- AHMAKLAR->
gidin siz "haclara" gidin siz "ümrelere" SAHTEKARLIĞINIZIN cezasını ödüyor günahsızlar,..! utanmadan oturursunuz iftar sofrasına " güzelim nimetleri çevirmek için "Bok’a" tıkınırsınız kursağınıza..! bir de iman dan bahsedersiniz yaa...Canınız "CEHENNEME" bile yakışmaz... hemi de VALLAH hemi de BİLLAH..! (ben de dahil bu yazlılanlara)
Kenan SAYIN.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.