İSRAİL KAHPELİĞİ, ARAP VURDUMDUYMAZLIĞI, TÜRK ÇIKMAZLIĞI
Yahudi parayı fazlasıyla sever.Parayı kazanmasındaki maharet zekasından değil korkaklığından kaynaklanır.
Asırlarca sünepe bir gelenekden gelen Yahudi, yaşadığı ülkede Ali olur, veli olur, Tom olur Dimitri olur ve emelleri için anasını dahi satmaya hazır bir alçak olduğu halde içinde yaşadığı karakteri zayıf kariyer sahibi insanları adeta para ile satın alır.
Büyük sermayedar yahudilerin kazandığı her parada kan vardır, zulum vardır, hırsızlık vardır.
Siyonist İsrailin bugün sırtını yasladığı Amerika Birlesik Devletlerinden aldığı destek ve Korkak, tembel, miskin, pislik Arap ülkelerinin aşagılık yöneticilerin vurdumduymazlığının neticesi olarak adeta efelik yapabiliyor ve boyunu aşan hareketlerle dünyayı adeta yok sayarak istediği an istediği dakika masum Filistin halkına bomba yağdırabiliyor.
Hasta ruhlu insanlık düşmanı Hitler’e dua eden ve kendini Müslüman diye tanımlayan zavallı insanlar Müslüman Arap ülkelerinin kokuşmuş diktatörlerine laf edemiyor suçu onların basiretsiz politikalarına yoramıyor.
Kör olmak için iki gözün ağma olmasına gerek yok.
Vahabi sapkınlığının zirvesi olan Suadi Arabistan’ın Kuveyt, Katar gibi korkak sünepe diktatörleri yıkılmadıkca İslam dünyasına sulh ve selamet gelmeyecektir. S.Arabistan silah alımıyla Amerikayı senelerce ekonomik olarak ihya ediyor.
Varlık nedenlerini Amerika dostluğuna endeksleyen bu aşağılık diktatörler danışıklı dövüş içinde yıllarca hem Amerika hem de İsrail ile karşılıklı menfaate dayanan politikalar takip etti. İslam’ın hor görülmesine Müslümanların ezilmesine rağmen bu aşağılık Arap ülkeleri şereflerini ve haysiyetlerini bu kafir ülkelere sattı.
Allah’ın yer altında verdiği nimet ile zenginliğe erişen bu miskin tembel Arap kabileleri Türk’ü bir çok cephede satan, aldatan, ihanet eden; bir ingiliz ibnesi olan Lawrens’in peşine düşüp Osmanlı’nın demir yollarını dinamitleyende bu şerefsiz Arap yöneticileri idi.
Yüce İslam dini sadece Arab’ın dini değildir.
Yüce İslam bile bu medeniyetsiz Arapları ancak bu kadar medenileştirebildi.
Tembellik, Ihanet Arap milletinin üstüne yapışmış bir lanet gibi duruyor.
Ortadoğu’nun kabadayısı İsraili bu Arap ülkelerinin aşağılık, korkak, sünepe politikaları büyüttü.
Amca Çocuklarının kavgalarını Türk evladına yamamaya çalışan, bir türlü "Ben Türküm" diyemeyen karısı Arap kendisi Gürcü ve Türk Milliyetçiliğini ayaklar altına alan hain biri; adıTürkiye olan ülkede başbakan oluyorsa birazda kendimize çuvaldızı batırmamız gerekiyor.
Yıllarca Arabdan daha arabcı kesilen bir zümre içinde filizlenir ve masum Türk milletinin inançlarını suistimal ederek Allah ile aldatan şerefsiz bu tabaka, o ülkede söz sahibi olursa,Tayyip gibi hainler değil 3 defa 30 kezde iktidara gelir.
Milli Türk bilincini Arabın kültürüne endeksleyen alçaklar yüce Türk Milletinin inançlarını kendi kişisel çıkarlarına alet edebiliyorlar.
Geçmişdeki CHP’nin halktan kopuk mundar, beynemaz, Allah tanımaz, cenabet kafası ne ise bugünün takkiyeci vahabi hayranı sahte Müslümanların hainliği ve zihniyetide o.
Eskiden CHP eliyle iki cami arasında kalmış beynemaz gruplar yetişirken bugün camilerin içini doldurmuş çoğu şirkin çocukları olan binlerce Tayyip Erdoğan kafasında Milletden, Tarihten, Türklükten bihaber satılmış Arapseverler var.
Türk evladı bu şerefsizlikleri görmelidir. Türk’e biçilen kefeni görmelidir.
Türk’e kusulan kini görmelidir. Türkiye de Türk’ün yok edilmeye çalışıldığını bilmelidir.
Iki bin yıl önce taşa tarihini kazıyan ecdadı Bilge Kağana kulak vermelidir.
Gerçek manada Milli politika ile öze dönecek Müslüman Türk zihniyeti ile milletler arenasında Türk’ün başını dik tutacak aslı Türk, nesli Türk liderler bulmalı, sahip çıkmalıdır.
Doğu Türkistan da soydaşına bihaber olandan başbakan olmaz.
Yanıbaşında Türkmen soydaşlarına sahip çıkamayan birinden cumhurbaşkanı olmaz.
Türk Milliyetçiliğini ayakları altına alan şerefsiz birinden bu yüce Türk Milletinin başına "Hakan" ( baş kumandan ) olmaz.
Sahte kabadayılıklarla ne ülke yönetilir nede Türk soydaşlarına sahip çıkacak bir cesaretin olabilir.
Ordusunu iğdiş etmeye çalışan Bu iktidar degil miydi?
Fethullah cambazı ile "öküz öldü ortaklık bitti" diyerek adeta ülkenin bir çok kurumlarını paylaşanlar bunlar değil miydi?
Birçok vatanperver, asker, gazeteci, bürokrat, aydın insanları iftiralarla oldu bittiye getirerek zindanlara atanlar; Allah ile aldatarak her türlü entrikaya imza atanlar bu şerefsizler değil miydi?
Türk evladı bilmelidir ki Türkiye de yapay bir millet icad edenler türklüğü hiçe sayarak kürdü ihya edenler birgün muhakkak bu yaptıları alçaklıların hesabını vereceklerdir.
Bu Milletin deli Dumrulu BİTMEZ!
KılıçArslanı bitmez.
Alparslanı bitmez.
Bu soysuz Türk düşmanlarından mutlaka intikam alınacaktır.
TÜRKE KEFEN BİÇENİN ÖLÜMÜ KORKUNÇ OLMALIDIR.
OLACAKTIR!
Herşey birgün aslına mutlaka rücu eder.
.................
K.Kurultay
YORUMLAR
Zekanın bittiği yerde küfür ve hakaret başlar,okunmayacak kadar değersiz olduğu kanısındayı.,sadece başlığını okudum.
hürmetle