Kenan SAYIN, Ne Dedi..!2
15-)Ahlak..! yok ise bir insan da, İnandığı "DiN" Çalınsın başına..! (Kenan SAYIN)
16-)Yoksun ise "Ahlak tan Erdem den" Zihin...,
Zerrece fayda sağlamaz yürekte ki "Din"...! (Kenan SAYIN)
17-) Bir şahısı zümreyi yada toplumu yanlış aksettiren...!
Bir şahısın zümrenin yada toplumun yanlış tanınmasına neden olan sebep olan,!
Hangi Dine inanca ve değer sahip olursa olsun...!
Rahman ve Rahim olan yüce ALLAH ın vaad ettiği tüm güzelliklerden mahrum olsun..! inşa’ALLAH-U... Rahman-ı Rahim...( amin)
18-) Hak" ın muradı ile lokma girer ağzına,
Teslim olmak düşer kader yazgına,
Akıl da nasip ise dimağına,
Her bir yol çıkar mutlak yaradan’a..! (Kenan SAYIN)
19-)Beş yılda bir, bir tadımlık demokrasim var,
Beş yılda bir, bir oy hakkım var,
Beş vakit de beş bin defa, beddua hakkım var..! (Kenan SAYIN)
20-) "Yoktur Kelam’a ihtiyaç,, sevgi dediğin evvela saygıya muhtaç..!"(Kenan SAYIN)
21-)"Döndürme hayatını, yamalı bohçaya, Bir bakarsın ki dönmüşsün paçavraya"...(Kenan SAYIN)
22-) Gökte arama aval-aval, olsaydı gökte olmazdı secde yerde..! beyhude olma kibir atlasına dolanma bir gün gireceksin sende o yere..!(K.SAYIN)
23-) Ne olurdu..: MİLLET olarak "aşure" gibi aynı kazanda karışsaydık, Cihan-ı aleme tek vücut olup kafa tutsaydık,
24-) Sahte "sevginin" Gerçek bedeli olur..! (Kenan SAYIN)
25-) Bir anam bir de babam, ötesinin saksısına kaktüs koyam..!
26-) Çıkarttığın ’gaz’ kadarsa değeri ağzından çıkan sözün,! Ocak’ta yakılan tezekden dir ’özün’...
27-) Dünya var edildiğinden beri aynı yerinde dönüyor, ve asla bir yere gitmiyor... Hayat da yakalanması gereken bir av hayvanı değil... sadece hayat denen süreç te idame ettirmek zorunda olduğun bir yaşamın var.. işte bütün mesele nasıl yaşamak istediğindir.. (Kenan SAYIN)
28-) Benim bir "minik" Birim var, hem beni ben eder, hem beni benden eder..!
29-) Yoldan çıktın mı, Dünya büyür...
30-) Ocağında kaynayan kazan, Yüreğine güzellik katan heyecan, Nasip etsin yüce YARADAN..!(Kenan SAYIN)
31-) Eğer "kadın" erkeği esaslı seviyorsa, O "erkek" bir gün mutlak dönecektir..! (Kenan SAYIN)
32-) Hayatım da hayal kırıklığına uğramadım hiç, emek verdiklerimden yana... tek fark var orta da..! onlar yaşarlar hayatı yama yama, Ben yaşarım hayatımı kana kana..! (Kenan SAYIN)
33-) Sen iyi ol, Layık olduğun her şey senin olur...!(Kenan SAYIN)
34-) Dünya malı için küsen le, Ahiret kardeşliği olmaz...! "Kenan SAYIN"
35-) Öyle acımasızdır ki " nefis "..! Önce şanına itibarına canına, ve dahi son nefeste (maz’ALLAH) imanına kast eder. (Kenan SAYIN)
36-) Yalan dünya dan ilham alıp yalancı olacağına, Ahiretin sonsuzluğunu örnek alıp gerçek ci olabilirsin..! (Kenan SAYIN)
37-) Bilmen gerekirdi ki, var benim de bir kişiliğim, öncelikle uyuşmalı kişiliğinle kişiliğim, uyuşmuyorsa kişiliğinle kişiliğim, Al çal başına senin olsun, nazarım da beş para etmeyen dişiliğin..!
38-) Hırsız her şeyini, ama her şeyini çalabilir..! bir yere kadar anlarım... ama eğer HATIRALARINI çalmışsa... "alçaklığın" daniskası derim.!
39- ) Sınanmaya değer bulmuş ise... Teslim olmuşum ben Rab’bime..!
40- ) Dün oturduğu kazık ın acısını bu gün uzatılan bir deste maydanozla unutuyor sa.! Kurban olsun hayvanlara...!
41- ) Aldığın nefesi verebilme garanti’in yok ise...!
ki yok,
Patlat o zaman bir Kelime-i Şahadet...!
42- )Bilinmezden geldik gideriz bilinmeze,
Var ise bir tutam sevgi heybemiz de,
İşte o zaman ne mutlu bize..! (Kenan SAYIN)
43- ) Filistin Filistin ahh FİLİSTİN <Sadece "beddua" ederek bu vahşete mani olamayacağımızın farkındayız..! Eyy vahh ki "iman’ın" en zayıf noktasındayız...>
44- ) Akıl nimetinden mahrum olanlar..! öncelikle mizahi duygudan yoksun olurlar..
Mizahi duygudan yoksun olanlar insani değerlerden mahrum kalırlar.,
Bu mahrumiyetleri neticesinde.: Ruhlarında tarifsiz buhrana maruz kalırlar..!
En umulmadık zamanda ve an’lar da lanet zehirlerini akıtırlar...
Bu mahlukları ahıra bağlasan..."hakaret" olur hayvanlara..!
Kenan SAYIN.
45- ) 21. Asrın
en BÜYÜK günahı,
GAZZE dramı...!
46- ) Bi-haber olduk civarı etrafımızda KATLEDİLEN canlara,
Takıldık kaldık ŞUURSUZCA kahkahasız kadınlara..!
Lakırdı olsun diye bir EDEPSİZ attı ortaya,
Günahsız bebeler cennetlik analar "KATLEDİLİYOR" orada burada,
Mahkum olmuş kalmışız "YÜZDE ELLİYE" takılmış iktidara,
Sorulmaz mı sanırsın bir gün bu "HESAP" sana,
Olmazsa bu dünya da olacak elbet "DİVANI HUZURDA"
47- ) Öyle insanlar tanıdım ki "kanımı" mürekkep edeyim adına şiirler methiyeler dizeyim,
Öyle insanlar da tanıdım ki, "kanından" daha değerli işeğim, yedi sülalesini gelmişini geçmişini sileyim...!!!
48- ) Onur insanın omurudur,
Onursuz insan omursuzdur,
Bedeni dik görünse de,
Ruh’u yamuk ve kamburdur.
Kenan SAYIN.
49- ) Yed-i düvel..:
Güzel ülkemin aleyhine bin bir entrika içeren oyun oynamak da,
Azımsanmayacak kadar "kanı" bozuk da bu oyunda Figüranlık yapmak da,
En acısı da bu hain zümre canım ülkemin ballı kaymağını zıkkımlanmak da,
Geçmişi ucuz bedellere satılmış "milletimin" geleceği de yağmalanmak da,
Ve ne gariptir ki her gelen yeni gün tarihe karışmış dünü ve dünleri aratmak da,
Yine en ahmak halimizle alıp kimliğimizi koşalım hayallerimizi katleden sandıklara..!
50- ) ALLAH sadece ve sadece "özgür" bireyden Kulluk (ibadet) ister.. bu demektir ki.. ALLAH özgür kulunu sever..! Kenan Sayin
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.