- 993 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Kırık Hatır
Kırık hatır
İnadına suskunluğunun sende kalacağım bugün. Bir kıymeti olmasa da bütün samimi söylemlerin, yargılanıp sallanıyor olsa da bağdaş kurduğun dar ´da hislerim.
Çok uzun zaman olmuş kalemimle dökülmeyişim sayfalara, ne de iyi gelmişsin ki bana
usumda pus tutmuş imgeler mektup yazıyorum sana. İyi ki sığınmışım güvenli limanına.
Oysa ne fırtınalar barındırıyormuş iç inde oyukların.
Yaramın kabuklarına benziyor kabukların, nasıl da in cinmiş hislerin, nasılda mağrur bakıyorsun aşka, of nasılsa ihtiyacın var şımartılmaya. Kaç kasırgadan hasar almış dalların.
Neden bu kadar derine saldın köklerini, kaç mevsim geçti üzerinden son bahar misali.
Beyazı dağılmış saçlarından bulurum istersem şafağı, dokunup dağıtabilirim siyahi inan.
Zamanı durdurup eğilip öpebilir ve sevişebilirim an’ la, kırkı da kırık hatır bende aşk.
Kaç kahve içilse de yılların hatırına erimeyecek içimdeki dostluktan çıkmış tadın, fırsatını vermediğin ki boynunu vurduğun sevmelerin.
Çok kızgınım sana durgun sularında kopan kasırga gibiyim belki de, suskunluğunun şiddetini artırıyor içimdeki çığlığın.
„ben susayım, sen anla“ diyorsun. İçimde dargın bulutlar dolu dolu yağsın üzerine istiyorsun.
Yıldırımlar çarpıyor iç sesime eşlik, yoksa sen gelip içine tünerim diye mi korkuyorsun. Dinginliğin dağılır da benimle çocuk olursun da yaslanmış gönlün acır mı sanıyorsun. Kim acıtabilir ki bizi bizden başka bu noktadan sonra. Biriktirebiliriz oysa zamanın heybesinde bizi biz yapan anıları. Kıyılardan denizlere açılıp incileşebilirdik diplerinde deryanın. Devasına düşebilirdik derdimizin.
Gelip gelip gidebilirdik bizden, biz biz olabilirdik bir de. Usanabilirdik bile doymalardan, dönüp dönüp bozabilirdik yeminlerimizi tek ayak üzerinde durup kıyısında düşlerin.
Gülecek yüzümüz kalmamış bizim, hevesimiz de yok buna inan ki; acıyla kıyılmışız ateşe atılsak ne yazar. Ödülü olsaydı vuslat aşkın, tadı kaçardı gönül evinin.
Bazı hisler dip not olarak kalmalı haklısın ne uzar ne de kısalır yanmaları ömrün bu gece.
Tekin değil hiç bir aşk, demir al ve git bu limandan diyorsun. Kırık hatırın kalır diyorum ben de öyle de deli oluyorum sevince.
Sude nur haylazca 6-7-2014
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.