Kenan SAYIN, Ne Dedi..!
1-) Yüce ALLAH ın hikmetinden sual olmadığı gibi, Mucizelerine ve Sırlarına da insanın vakıf olması mümkün ötesidir...!
Yaradan ın en büyük nimeti ve de Hikmeti şüphesiz ki "Kuran’dır".. "Kuran" ın muhteva sın da ki en büyük sır da şüphesiz ki "Namaz’dır" Lakin gel gelelim ki "Namaz" da sadece ve sadece Akıl sağlığı yerinde olan Kul’larına emir edilmiş ve farz kılınmıştır... bu da şüphesiz ki yüce YARADAN ın sual edilmeyen Hikmet indendir...!... (Kenan SAYIN)
2-)Her MİLLET kendisince Tarih yazmıştır,
Ancak Tarihin dahi gıpta ettiği Tarihi TÜRKLER yazmıştır,
Hal böyleyken yeniden, Tarih yazma sevdasıyla sahip olduğu Özgürlüğü, Riske edip, yeniden, Tarih yazacağını idda eden MİLLET yada MİLLETLER, Dünyanın en Ahmak MİLLETİ olur...! (Kenan SAYIN)
3-)ALLAH’ım biz başaramıyoruz....! ALLAH’ım biz başaramıyoruz....! ALLAH’ım biz başaramıyoruz....!
Bu güzide ter-temiz ahkam-ı nizama can-u gönülden bağlı bu asil Milletin..., ekmeğini yiyerek semizleşmiş semizleştikçe de semizleşmiş besili DOMUZ a, dönmüş ne kadar ZEVAT ve ne kadar GAVVAT var ise... ne olur yüce ALLAH’ım onların nesillerini kurut...
Bu Mübarek kıldığın RAMAZAN hürmetine, Bu Mübarek kıldığın RAMAZAN hürmetine, Bu Mübarek kıldığın RAMAZAN hürmetine,..((AmiN))
4-)Şüphesiz ki..! yüce ALLAH ın ..
Ayrıcalıklı yarattığı Kulları vardır...! (Peygamberler)
Ayrıca özenle yarattığı, Kulları vardır...! ( İlim sahipleri)
Bir de ibadetlerden muaf tuttuğu, Kulları vardır...! ( Akılsızlar)
Öyle ya akıl sağlığından mahrum olanlar ibadet, Farz iye tin den Muaf dırlar...
(Kenan SAYIN)
5-)Hak’ka saygı, bilene itibar yok, CAHİLLİK..! Aman ALLAH ’ I’m çok paslı ve keskin OK... (Kenan SAYIN)
6-)Etme cahil ile söhbet,, ne kadar bilsen de itibar etmez, hadi sabır edebilirsen sabr et...
7-)Zeka Alime yakışan en güzel ziynettir...
Zekasız düşünce,
Hem bu Aleme hem de, Ebeddi alem de, Zülmettir..!
Zeka akıl sahiplerine, Yaradan ın bahşettiği en değerli Nimet’tir,
Zeka sahibi, Alime Dua ve Teşekkür etmek de,
Her kulun boynunda, Sünnet-i Seniyedir...!
(Kenan SAYIN)
8-)Şüphe ediyorsa özünden, gelmiştir artık zamanı, düşmeli gözünden..! (Kenan SAYIN)
9-)Ben unuttum kaç zaman oldu acaba IRAK MUSUL Konsolosluk görevlileri ve IRAK’a çalışan taşımacılık yapan Şoförler’in durumu ne alem de acaba... Basına getirilen yayın yasağından ötürü tek kelimelik bilgi babında bile olsa habere rastlanmıyor,. Devlet Ricali kendi şaaşalı aleminde, yeni mevziler elde etmenin peşinde, (en son gelişmiş çalma çırpma yöntemlerini geliştirmekte) MİLLET mi..! MİLLET... kimin s.......nde....:!
10-)Nedenini bilmediğin suskunluk çöker dünyana,
Kederler hüzünler hasretler saçılır her bir yana,
Gafilce avlanırsın sana savaş açan tüm duygulara,
Kendince güler durursun geçmişte ki tüm hatalara,
En beteri de umutsuzluk yüklenir umutlu yarınlara..!
Kenan Sayin
11-)Aldığı "ilmi" kendi çıkar ve menfaati uğrunda saptıran "alim’den" daha zalim kim olabilir...!
12-)Gün doğuyor,
Görüyorum ama tadına varamıyorum,
Yüreğim ölüyor,
Hissediyorum ama yasını tutamıyorum...!
13-)
Bir işi arkasında tutar da itersen,
Önünü göremezsin tökezler sin...!
Bir işi önünden tutar çekersen,
Arkandan dönen dolaplara yenilirsin..!
(Kenan SAYIN)
14-)Gerçek yaşamında açlıktan kokar nefesi,
Sosyal medyada sanırsın Bill gates’in halefi..! (xkx)
15-) Saniyede bilmem kaç bin km hızla giden bir "Dünya’nın" gailesini taşıyan (akıl fukarası) az bi dur da düşün...! Kenan SAYIN.
16- ) Birilerinin beklentilerine uygun davranmadığında, "afaroz" ediliyor san, işte orada durup düşünmek zamanıdır..! Kenan SAYIN.
17- ) İSLAM ALLAH ın nizamıdır...! Asıl kaynağı dayanağı Kuran’dır... Bireylerin tavır ve davranışlarıyla yorumlanamaz zira yaradan ben kullarımın Kalplerine bakarım diye buyruğunun Hikmet’ini yaratılan yüreğinde hissederek şuurlu kul olmanın erdemi ve edebi üzere hayatını idâme ettirirse her düşüncesi anlam kazanır ve mutluluğu yüreğine, huzuru da çevresine hissettirir...! Kenan SAYIN
18- ) Acıtmıyor ise şayet verdiğin canını, Taşımaz mahşer de zirveye imanını...! Kenan SAYIN.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.