- 729 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Hiç Yazasım Yoktu....
Hiç yazasım yoktu..balkona çıktım alt tarafı..havalanmakta olan halıya bakmaya..el halısı ..eski birşey ..nasılda keşfettim ben bu halıyı yıllar sonra..alıp evime götürmeyi kafaya koyduğum isparta halısı işte…annemim çeyizindenmiş..ne güzelsin sen… anılarla dolu desenler…üzerinde koşuşturduğum ..evcilikler oynadığımız..üzerine geceleri yatıpta babamın masallarını dinlediğimiz..hadi şimdi yatağa dediklerinde ..hayırrr..biraz daha anlat babacığım deyipte ablamla inatla püsküllerine tutunduğumuz halımız..halıyı incele incele derken ve geçmişe iyice gitmişken ..başladı bir kuş ötmeye..halı uçtu..balkon kayboldu..anılar da havalandı gitti sanki o mükemmel kuş sesiyle..dalıp gittim sese ….vay be dedim..nasıl ötmek bu ..nasıl bir ses…heyecanlandım sesine …değişik duygular sardı tüm ruhumu..hayatı hissettim..kıpır kıpır coştu yüreğim…içimden bir ses de geldi..bak dinle bu sesi…dedi..sanki sana bir şeyler söylüyor..birde oradaki küçük siyah poşetteki küstüm çiçeğini de gördüm..elledim parmak uçlarımla küstü..kapanıverdi içine..a aaaa dedim bi açsın yapraklarını bak yine ellicem ..ama yapmadım acıdım ..küsmesin yaaa…dedim..üzülmesin canım benim…….veee….bu hafta içinde belli olacak bir şey ..hayatımı değiştirecek bir şey ..o geldi aklıma ..ikinci isteğim Yaradandan..evrenden..birincisi ikincisi ve de üçüncüsü..ilki oldu işte..istediğim yerine geldi….kıymetini bilmeliyim aslında…alışıyorsun ama..oldu ve kanıksadın bile biraz..halbuki nasılda mücadelesini vermiştin bunun…neyin var neyin yok..dağılma ..kötü olma..yalnız kalma pahasına canla başla mücadele işte…küstün..içine kapandın..isyan ettin..ağladın dolu dolu …oldu…bitti..şükrediyorum ama şimdi…şimdi de ikinci olmak üzere…oldu olacak…bakalım haftaya iyice bariz çıkacak birşeyler ortaya…bu da kanıksanacak mı?daha mutlu mu olacağım acaba…diğerini beklemeye mi başlayacağım çekliste bir çek daha atarak…eee sende sıra..ol bakalım………..hep şükretmeliyim hep..hayallerim ..isteklerim….ama oluyor tek tek..hayal bu..olmaz.. cıks ..imkansız dediklerin oluyor yaw…tadını çıkarmalı bunların diyorum..kuş da sanki özellikle yapıyor..tam gözümün önündeki tele konuyor..sağını solunu temizleyip başlıyor daha bir içten ötmeye..bu bir işarettt…seni seviyorum canım diyorum..şirinsin sennn…yanına bir kuş daha geliyor..beraber şakıyorlar…cevap mı geliyor ki?bir üçüncü gelse diyeceğim ..bu işte tamam …bu dileğimde gerçekleşecek..mutlu bir gülümseme var yüzümde……hayaller …umutlar olmasa ..inancım olmasa ve de bir şeylerin güzelliğini göremesem ..hissetmesem ..zor olabilir di sanırım hayat…neyse….halı güzel ..eski ama alınası bir halı..içeri girip yazıyorum ..yoksa ikinci ve üçüncü olmaz gibi geliyor yazmazsam…paylaşmalıydım..:))