YORUMLAR
azrail tatilde filmini izleyen varsa eger azrail neredesin olurdu ....
doğum yaşam ölüm denklemi kaç drink attığınla değil keşke öyle olsa ilkini okumamıştım bır hikayenın ortasından başlamak bu gelişme olsa gerek okuduğum sonunu nereye bağlıyacağınızı okuduğumda anlayacağım tmm anlamaş olmakla bırlıkte yoruma katılmak ne derece doğrudur fakat ilginç geldi sonu oklarımuduğumda anlarım umarım ..
Davidoff
Ben izlemedim ama izlemiş olsam bile bana fikir vermez, tam tersine aklımı karıştırırdı eminim.
Bu arada sayfama hoş geldiniz derken, mutlaka öykülerimin 1. bölümüyle giriş yapmanızı tavsiye ederim.
Çünkü tıpkı alfabe gibidir. A'sı en başta, Z'si ise sonda...!
Aralarda da sürprizler çıkar karşınıza & gibi falan. O da klavye hatası olsa gerek.
Sevgiyle. Tekrar hoş geldiniz.
"-Bak sana indirimden aldığım yeni gömleği vereğim. İnan ki çok beğenirsin, rengi falan böyle tam sana göre. Yeter ki sil sen onu. O "dirnk" sesi neydi ya."
Sevgili Davi, yazıyı ilgiyle okudum ve bu dünyada kırmızı gömlekle işlerini görenler öbür tarafta ne yapacaklar acaba dedim.
Tebrik ederim.
sevgimle
Davidoff
Teşekkür ederim Sevgili Emine Uysal.
Varlığın sayfama her zaman değer katmıştır.
Çok hoş gidiyor da bakalım nereye bağlanacak.
Bu arada parmaklar ısrarla havada))
Selamlarımla.
Davidoff
Önemli olan, beğenidir.
Teşekkür ederim Sn. Bingöl.
Saygıyla.
Davidoff
Şu ana kadar (drink) yok.
Çünkü konunun içinde baştan sona Azrail veya diğer yaşam ile herhangi bir dalga geçme yok.
Yazılarımı dikkatle yazar, birkaç defa okur, sonra okuyucuya sunarım.
Merak etme küsss.
Bu arada, bu Dünya'da yaptıklarımız daha çok (drink) sesleri duymamıza sebep oluyor zaten.
Sevgiyle.
küsss
yani, It was just a joke;)
sevgiler..