- 752 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
SANATÇILARIN ANNESİ Fikriye GÖKSU, SONSUZLUĞA UĞURLANDI.. / Hikmet OKUYAR
Giresun, İzmir ve Samsun’da sanatçıların annesi olarak bilinen ve 20 Haziran 2014 sabahı Samsun’da vefat eden GİRESUN, GÜRKÖYLÜ Fikriye GÖKSU Anne 87 yaşında, 21 06 2014 günü Öğle namazı sonrasında Gürköy aile mezarlığında toprağa verildi..
*
Giresunlu Ünlü Şair, Bestekar, Şebingülü Dostu, Dr. Eyüp GÖKSU hemşerimizin üstadımızın yakınları köylüleri ile Giresunlu sanatçılar ve medya mensuplarının hazır bulunduğu törende Fikriye Göksu Anne son yolculuğuna dualarla uğurlandı..
*
Çok sevdiği Giresun’a Gürköy’e ve Kümbet Yaylası’na sevdikleriyle buluşmak için için hazırlık yapan Sanatçıların Annesi Fikriye Göksu sıla özleminin nasıl bir şey olduğunu hatırlattı sevenlerine.. Ve çok sevdiği Yeşil Giresun mekanlarından Ebedi yolculuğuna çıktı.. Yeni Mekanı da Cennet olsun.
*
Giresunlu Şair, Bestekar Şebingülü Dostu Dr. Eyüp Göksu Üstadımıza,
Gürköylü ve Giresunlu aile dostlarına, Giresunlu HEMŞERİMİZE;
GİRESUNLU, SAMSUNLU, AMASYALI, İZMİRLİ SANATÇI DOSTLARIMIZLA; Karadeniz Sevdası Türkiye Sevdası Sanat Dostlarımızla BAŞ SAĞLIĞI ve SABIR DİLİYORUZ. acıları paylaşıyoruz.. FATİHALARLA..
*
Hikmet OKUYAR
Şair Yazar Gazeteci
ŞÜSİYAD Başkanı
....
YORUMLAR
Sevgili ve değerli şair abim Dr Eyüp Göksu'nun sevgili anneleri Allaha yürümüştür.Acısını paylaşır.Kederli ailesine başsağlığı diliyorum.Allah sabırlar versin.Mekanı cennet olsun.
Hikmet Okuyar
CEDDİNİZE Rahmet..
mekanları cennet olsun